Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od pewnego czasu gdy odpala auto i zaczynam jechać gdy dodam gazu gwałtownie auto zaczyna przerywać i wywala błąd napęd pełna moc silnika niedostepna po sekundzie znika ten błąd dzieje się tak do puki wskazówkę od temperatury się nie podniesie gdy już się podniesie na 1 kreske to problem znika i auto już nieprzerywa po podłączeniu komputera były jakieś błędy z ciśnieniem i temperatura spalin (Czy możliwe że to przepływomierz?)
Opublikowano
Powiem tak 2 miesiące temu wymieniłem zawór egr (na sprawny uzywany))))bo mi się zawieszał ale wtedy mi czeka wywaliło na desce A teraz czeka niema możliwe że się zacina ale nie zawsze i dlatego czeka nie wywala tylko ten błąd?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2448126 zawór recyrkulacji spalin


Sprawdź czy dobrze wpisałeś nr błędu....

Opublikowano
Mialem wymienione świece oraz modul świec...po 3 miesiącach okazało się że wszystkie spalone (co mnie zdziwilo)miałem włożone beru 5,4 v i pokazywalo błędy na kazdym cylidrze A teraz włożyłem świece boscha 7v bo takie też idą do tego modelu z tego co sprawdzałem i teraz błędów niema jak zmieniłem świece tylko z tymi spalinami coś wczesniej auto gorzej odpalalo a teraz super odpala na tych swiecach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mialem wymienione świece oraz modul świec...po 3 miesiącach okazało się że wszystkie spalone (co mnie zdziwilo)miałem włożone beru 5,4 v i pokazywalo błędy na kazdym cylidrze A teraz włożyłem świece boscha 7v bo takie też idą do tego modelu z tego co sprawdzałem i teraz błędów niema jak zmieniłem świece tylko z tymi spalinami coś wczesniej auto gorzej odpalalo a teraz super odpala na tych swiecach

 

Święta prawda z tymi świecami. Należy dobierać świece po numerze Vin auta

Opublikowano

Mam 2 błędy 2378752-system regulacji ciśnienia doładowania,za niskie ciśnienie doladowania(pozytywne odchylenie)

2448128-Zawór recylkulacji spalin( zabardzo zamkniety)

Czy te 2 błędy mogą być powiązane? Ten pierwszy to wiem że chodzi o turbiny prawdopodobnie duża turbina się zacina bo jak rb test to jak się jedzie spokojnie jest ok A jak się doda gazu gwałtownie zadane jest np 3200 A ona pompuje tylko 2200....

Co do zaworu egr zdałem plastikowa osłonka i zawór jest ładnie nasmarowany i jak to naciskam do końca to ładnie wraca więc zawór jest ok ,sprawdzałem również gruszka pod chłodniczką egr i też jest sprawna niewiem już gdzie szukać macie jakieś pomysły?

Opublikowano

Oba błędy mogą być jak najbardziej powiązane, a biorąc pod uwagę przypadłość n47/n57 i innych, dotycząca zasyfiania przez egr kolektora dolotowego - na twoim miejscu zajrzał bym tam od razu. Czujnik doładowania masz na samej górze na kolektorze dolotowym po stronie kabiny i ściany grodziowej. Wyciąg go i zobacz co na nim jest. Najprawdopodobniej jest cały zasyfiony przez nagar. Tym samym zasyfiony jest sprawca czyli zawór egr i nie pracuje prawidłowo. Jedno i drugie, jak masz minimum zdolności manualnych zrobisz sam. Przy okazji wyczyść kolektor dolotowy ALBO... sprawdź czy twój egzemplarz nie łapie się na akcje serwisową związaną z chłodniczką egr.

Dokładniejsze instrukcje podeślę Ci jutro rano. Teraz pisze z telefonu i wklejanie linków jest conajmniej kłopotliwe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.