Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Posiadam problem z moim motorem. Mianowicie silnik kręci ale nie chce odpalić, na zimnym silniki po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpala ale znów na ciepłym silniku ile bym nie kręcił auto nie che odpalić diagnoza padła na świece albo moduł świec żarowych zostało wszytko sprawdzone i jest sprawne. Więc szukałem dalej padł pomysł akumulator został założony sprawny aku i auto odpaliło bez najmniejszych problemów ale auto zgasło mi dwa razy stojąc na postoju. Wyświetlają się dwa błędy których nie znam znaczenia i mam wypalone piksele i nie do końca wiem o co chodzi.

https://imagizer.imageshack.com/img921/3/NJWLJL.jpg

https://imagizer.imageshack.com/img921/360/iSGqHD.jpg

w aucie jest wymieniona pompa w baku i ta progowa. I jak wyskoczą te błędy to w ogóle nie słychać pompy w progu anie tej w zbiorniku a jeśli jakimś cudem te błędy znikną to słychać wyżej wymienione pompy i auto odpala. Co oznaczają te błędy i co je może wywoływać. Dodam że auto chwile stało ponieważ była wykonywana naprawa blacharska i malowanie całego auta. Przed postojem auta nie było żadnych problemów z odpalaniem. Dziękuję za pomoc i pozdrawia.

Opublikowano
Już wiem co oznaczają te błędy ale dlaczego po przekreceniu stacyjki na zapłon to pojawiają się te błędy i w ogóle pompka w baku i w progu nie chce działać o co to chodzi? Ale pkkilku próbach czasem uda się że te błędy znikną i wtedy auto normalnie odpala.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz co. Może być naprawdę wiele rzeczy.

Może kolego pojedź do fachowca na komputer??

Dużo ludzi może mieć takie same obiawy jak ty lecz ich przyczyny mogą być różne.

Może masz coś ze stacyjką, może przekaźnik ( choć nie wiem czy go masz w układzie z pompą progowa ) , mogą być nadłamane przewody, zaśniedziałe kości przy pompie???

Zobaczę czy masz ten przekaźnik.


Schemat elektryczny, pompa paliwa,pompa progowa

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38-730d-lim/wiring-functional-info/power-train/digital-diesel-electronics-dde4-0/fuel-supply/pre-supply-pumps/iCvUcnG


Miejsce przekaźnika .......K96

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38-730d-lim/UrGm5LP


bezpieczniki F17..........F57

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38-730d-lim/VF01OkT

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e38-730d-lim/VHUP6Ks

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niemożliwe ,że nie ma bezpiecznika.

A zrób jeszcze raz zdjęcie ale z tej samej perspektywy co zdjęcie z instrukcji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na rozpisce jest opisany bezpiecznik nr. 17 i 57, lecz w tabeli gdzie są wartości prądów nie ma opisanego tylko bezpiecznika nr. 57.


Podaj Vin - siedem ostatnich znaków to zobaczę w katalogu części.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DN46416

 

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/E38/Europe/730d-M57/L-A/feb2000/browse/vehicle_electrical_system/original_bmw_battery_warranty_only/


Ten akumulator , który chcesz kupić powinien być ok.

Ich pojemność pewnie była uzależniona o wyposażenia auta. Masz w katalogu części 90Ah, 110Ah i 92Ah AGM.

Opublikowano

A te wszystkie błędy i to że auto nie odpala może być spowodowane tym że akumulator jest słaby ?

I będę musiał ten akumulator kodować czy jeszcze w tych latach nie było potrzeby robić takiego zabiegu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.