Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

BMW E60 530XI n52

Po wymianie zbiorniczka płynu chłodniczego jadąc z prędkością powyżej 120km/h wyskakuje mi błąd, że jest mało płynu chłodniczego - dodam że układ był odpowietrzany prawidłowo według procedury i wymieniałem czujnik poziomu płynu chłodniczego ten w zbiorniczku.

Po sprawdzeniu stanu na pływaku jest okej. Miał ktoś podobny problem ? :mad2: :mad2:

Opublikowano
Ja przy wymianie zbiorniczka nie robiłem odpowietrzania. Odessałem płyn ze zbiorniczka, szybkie przepięcie, uzupłnienie płynu i tyle. Płynu nie spuszczałem z układu. Z jakiego powodu wymieniałeś zbiorniczek? Ja np. temu, że rozpadł mi się wskaźnik poziomu ten co się wysuwa po odkręceniu korka, więc nie miałem żadnych problemów tak naprawdę, czy uszkodzeń. (mam też N52). Parę dni temu podny problem miał ktos parę postów niżej. (Witam panowie bo kilkunastu kilometrach jazdy po rozgrzaniu silnika zapala mi się czujnik niskiego stanu płynu w chłodnicy.Płynu jest dosyć. Wymieniłem czujnik na używany oryginalny. Problem występuje nadal. Wymieniłem zbiorniczek i tez problem nadal występuje. Nie wiem co jest grane. Sprawdzałem węże i dziwnie są spuchniete po dłuższej jeździe. Pomoże ktoś?)
Opublikowano
Raczej nie prędkość a obroty silnika przez określony czas miałyby coś do tego. Ja bym sprawdził na manualu na innych biegach co się dzieje po przejechaniu z określona prędkością obrotową. Nie zauważyłeś za dużego ciśnienia? Warto by się przyjrzeć tempearturze silnika -> ukryte menu lub podłączony komputer, czy nie ma jakiejś niestabliności, skoków temeparatury? Rozumiem, że przed wymianą zbiornika było ok? W sumie dziwny zbieg okoloczności. Wymiana banalnie prosta, więc nie rozumiem co mogłoby pójść nie tak żeby mieć problem. Zbiorniczek OE czy jakiś dobry zamiennik, bo osatnio zakładeałem odmę do a4 w zamienniku i w nowej okazało się, że nie ma jednego otworka wewątrz. Ślad w tym miejscu jest, ale nie ma przejścia i nie działa prawidłowo. Musiałbym stary wziąć do ręki i zobaczyć czy tutaj można coś źle wykonać.
Opublikowano
Ciężko coś na 100 % na odległość powiedzieć. Nie patrzyłeś na postoju na wyższych obrotach, czy dojdzie do pokazania komunikatu? Zobacz czy coś podejrzanego się nie dzieje z przewodami, może coś zaburza swobodny powrót płynu do zbiornika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.