Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie jest to 1. właściciel pojazdu - to jest bzdura.

Sprowadzony 12.08.19 r. i już pcha dalej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

VIN WBAWE51020E089206

Prod.Date 2009-05-19

Type 325xi

Series E92 (3 Series)

Body Type Coupé

Steering Left Hand Drive

Engine N53

Displacement 3

Power 160kw / 218hp

Drive ALLR

Transmission Manual

Colour Black-sapphire metallic (475)

Upholstery Leather "Dakota"/schwarz (LCSW)


Editions and packages

S337 M Sports package

S710 M leather steering wheel

S7RS Package Comfort

S715 M Aerodynamics package


Comfort and interior equipment

S4AE Armrest front, retractable

S494 Seat heating driver/passenger

S493 Storage compartment package

S431 Interior mirror with automatic-dip

S464 Ski bag

S481 Sports seat

S428 Warning triangle and first aid kit

S4MG Int. mouldings aluminium glacier-silver

S423 Floor mats velours

S4UA Partially electric seat adjustment


Multimedia

S6AB Control, Teleservices

S609 Navigation system Professional

S6AA BMW TeleServices

S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth

S6FL USB/audio interface

S676 HiFi speaker system

S620 Voice control

S698 Area-Code 2 for DVD


Driver assistance and lightning

S544 Cruise control with brake function

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S522 Xenon Light

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S563 Light package

S548 Kilometre speedo

S502 Headlight cleaning system


Wheels and drive

S2PA Locking wheel bolt

S230 Extra package, EU-speciifc

S216 Hydro steering-servotronic

S203 4-wheel drive

S2MF BMW alloy wheel, M spider spoke 193


Environment and safety

S879 On-board literature, German

S358 Climate comfort windscreen

S8SC Telematics access request,country-spec.

S863 Dealer List Europe

S8SP Control unit COP

S851 Language version German

S320 Deleted, model lettering


Individual equipment

S775 Headlining anthracite

S760 High gloss shadow line


Other equipment

S1CD Brake Energy Regeneration

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

S1CB CO2 equipment

 

Oprócz felg to ładna :cool2: Ja jednak wolałbym automat i RWD ale nie można mieć wszystkiego, a wiadomo jak ciężko znaleźć uczciwe e92 6-cylindórw. Silnik daje dużą frajdę z jazdy, przy czym jest całkiem oszczędny (u mnie 12,5-13l po mieście w korkach i 7-8 w trasie). Trochę tylko wkurza klepanie pompki wysokiego ciśnienia na jałowym ale wtrysk bezpośredni już tak ma. W środku nie słychać. Do sprawdzenia czy była wymieniana, bo lubi padać i do tego te początkowe miały jakąś wadę fabryczną. Wtryski też długo nie wytrzymują i pada sonda NOx.

Edytowane przez lord_Simon
Opublikowano
To nie są oryginalne felgi ,do sprawdzenia czy były wymieniane wtryski ,pompa i nox.
Opublikowano

Cześć dziękuję za odpowiedź. Szukam juz całkiem długo auta, fakt że nie spieszy mi się za bardzo, ale już parę wycieczek się zrobiło większość to nie porozumienie heh szkoda. Jak by ktoś miał może namiar na cos uczciwego to prosiłbym o kontakt na priv. Interesuje mnie e90 330, 325. e63 630i, x5 e70 3.0i, e39 530i, 540i (335i ale się trochę boje haha w okolicy nie mam jakiegoś dobrego speca od bmw wiec chyba racjonalnie bybylo R6 3.0.)

Dziękuję za pomoc i wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku. Elo!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Interesuje mnie e90 330, 325. e63 630i, x5 e70 3.0i, e39 530i, 540i (335i ale się trochę boje haha w okolicy nie mam jakiegoś dobrego speca od bmw wiec chyba racjonalnie bybylo R6 3.0.)

Chyba jednak NIE...

Jak nie masz "speca od BMW" to w tych nowożytnych to ZAMIAST szukać 3.0i R6 radziłbym radziłbym poszukać 3.0d R6.

Jak kupisz niezamordowaną - to w 3.0d R6 "spec od BMW" najprawdopodobniej nie będzie potrzebny.

Wytrzyma wiele, jedzie dobrze, pali mało, z olejami co weekend nie trzeba latać...

A w tych nowszych 3.0i R6 spec będzie potrzebny na 100%.

Oczywiście spora forsa do tego...

Bo i te starsze 3.0i powyżej M52 też nie są jakie wybitnie bezobsługowe... :oops:

A butelka oleju w bagażniku na zapas - to już niemal zawsze... NIESTETY... :|


Do Siego Roku.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.