Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uroków e53 ciąg dalszy ...:(


Auto zgasło mi podczas jazdy , na szczęście przy prędkości 20km/h.

Przy próbie ponownego uruchomienia silnik dławił się a rozrusznik nie przestawał kręcić mimo puszczenia kluczyka ( auto nie odpala lu dławi się jakby nie dostawało paliwa).

Rozrusznik wymontowany i sprawdzony/nasmarowany/zamontowany . Bez większych zmian.

Gdzie szukać przyczyny , prawdopodobnie pompka w baku na wykończeniu , ponoć niskie ciśnienie . Problemem z blokowaniem się rozrusznika ( nie przestaje kręcić ) może być stacyjka?

Opublikowano
przewody do komputera silnika pod maska sprawdzone , wtyczki itp ? woda tam lubi sie czasami zebrac w dziwny sposob , jaki blad wywala ?
Opublikowano

Z tego co wiem tylko błąd termostatu .

Czekam na montaż pompki w baku, na starej 1-2bara. Dam znać o postępach ...



Błąd układu chłodzenia nr.140... ktoś wie co oznacza?


Winowajcą okazała się pompka w baku, wymieniona na SKV. Problem rozwiązany.

Opublikowano

Tez mam pare lat ten blad grzalki...


Co do rozrusznika to pewnie masz komfortowe odpalanie, to wlasnie tak dziala ze wystarczy puknac kluczyk i bedzie rozruch krecil az motor nie zapali. A ze u ciebie nie bylo paliwa to chechłał i chechłał

Opublikowano
Z tym komfortowym zapalaniem to nie tak do końca. Faktycznie, wystarczy na moment przekręcić kluczyk i kręci aż zapali ale nie dłużej niż jakieś 5 sekund. Jak w tym czasie nie odpali to przestaje kręcić.
Opublikowano

Ty mnie nie słuchasz ...

Nie przestawał kręcić dopóki nie przekręciłem kluczyka z powrotem.

Wydaje się logiczne ponieważ dostawał zbyt mało paliwa i nie mógł załapać .

Nie wiem jak długo by kręcił gdybym nie cofną kluczyka . Trwało to powyżej 5s...

Opublikowano

Jeśli wymiana pompki rozwiązała problem to po temacie...


Może w przedliftach komfortowe uruchamianie działało inaczej, może masz jakąś dodatkową usterkę a może wydawało Ci się, że kręci i kręci więc zniecierpliwiony wyłączałeś całkowicie zapłon.

Ma być tak (przynajmniej w polifcie tak jest) - przekręcasz kluczyk, uruchamia się rozrusznik, po chwili jeśli jest wszystko OK silnik zapala (po sekundzie, dwóch...). Jeśli jest problem z zapłonem, paliwem itp. to rozrusznik kręci parę sekund (5 sekund kręcenia wydaje się zwykle dosyć długo bo normalnie silnik zapala po sekundzie) i wyłącza się.

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanko...

Czy potrzebna jest adaptacja pompy/pływaka w baku.

Po wymianie pompy w baku wszystko hula, tylko wskaźnik paliwa wariuje jakby się wieszał przy +-30l i nie spada dalej w dół.

Ostatnio przy tankowaniu wlałem 91l :0 a pokazywało około 30l w baku...

Dziś wyciągałem pompę z baku i pływak ale nic to nie dało.

Dziś zatankowałem do pełna ale wskaźnik pokazuje nadal 30l, który pływak padł przy pompie czy w lewej komorze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.