Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

@Reflektory-Samochodowe, macie więcej zdjęć tych przeróbek? Jak świecą, jak wyglądają na aucie, itd.

 

Jak możesz to podeślij mi także na pw koszt takiej przeróbki.

Opublikowano
Osobiście jak bym miał już wybierać to te drugie , ale kurdę nie chce myśleć jak to będzie pasowało do karoserii :duh:

Wolałbym już oryginały przerobić tak jak tutaj przerobiliśmy :

http://www.fotosik.pl/zdjecie/c5179f68c8910b29

 

Tównież podłączam się do prośby o koszta, ewentualnie gdzie to tobiliście:)

 

Koledzy z forum mają DEPO i ze spasowaniem podobno problemów nie yło, więc może nie taki diabeł straszny :twisted:

"Bez poświęcenia nie ma zwycięstwa." -Sam Witwicky
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Od paru miesięcy przymierzałem się do dołożenia lamp ksenonowych nieskrętnych do mojego auta ale jak to w życiu bywa inne wydatki zawsze miały pierwszeństwo.

I tak teraz doszedłem do wniosków że jednak to zbyt duży wydatek do tego auta oraz za dużo dokładania (spryski, czujniki poziomomu), trzeba ciąć zderzak itp). Wpadłem na pomysł że dołożę lampy halogenowe po lifcie ponieważ zależy mi na ładnych oczkach (Angel eyes)

I tu mam pytanie - czy wszystkie lampy po lifcie miały angel eyes czy muszę szukać konkretnych?

Czy lampy halogenowe są plug&play?

 

Może ktoś chce takie sprzedać? :8)

(Założę temat w odpowiednim dziale oczywiście)

Opublikowano
I tu mam pytanie - czy wszystkie lampy po lifcie miały angel eyes czy muszę szukać konkretnych?

Czy lampy halogenowe są plug&play?

Nikt nic?

Opublikowano

Mam podobną zagwozdkę :( Co kupić aby było dobrze.

Muszę wymienić lampy - poszły ringi - a były/są założone jakieś lampy nie org, zablokował się moduł - podobno do wymiany bo w kiepskim stanie (ktoś już przy nim grzebał).

Rocznik auta 2007.

I teraz tak:

Mam spryskiwacze lamp i regulację manualną w samochodzie. Wczoraj odebrałem auto od elektryka ( czekam aż nowy/używany moduł załatwi, bo nie potrafi się dostać do modułu - jest zablokowany) i spytałem jakie tam były org lampy. Ku mojemu zdziwieniu po nr vin wyszło, że były ksenony hmm. Tylko dlaczego regulacja ręczna??

Nr. lamp:

63117161671 - lewa

63117161672 - prawa

Sprawdzał u swoich dostawców i jedna nowa org - 2,4 tyś zł !!! Sam był w szoku.

Teraz mam pytania:

Jeżeli org były ksenony powinno być samopoziomowanie?? Jeżeli tak to jak sprawdzić czy ono jest? Spryskiwacze na reflektory są, dlaczego regulacja ręczna?? Hmmm

Jeżeli będzie smopoziomowanie to chyba warto zainwestować w org ksenony, ale po lifcie. czy oprócz lamp jeszcze coś będę potrzebował??

 

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Kupiłem już lampy LCI ale mam jeszcze jedną zagwozdkę.

Instalacja -

przed liftem zasilanie postojówek idzie z

X14260/37 i X14261/3 przewodami 0,75mm2


a po lifcie

X14260/50 i X14261/8 przewodem 0,5mm2

Czy wg tego trzeba coś kodować i przepinać czy zostawić jak jest? Nie będzie błędu od żarówki ?

-------------

EDIT

Dla potomnośći - są 100% P&P :cool2:

Opublikowano
Oczywiście, że nie będzie działać. Dodatkowe czujniki, wiązka, spryskiwacze... później się drutuje i sprzedaje bo nic nie ma jak potrzeba. Jest temat w doposażenie xenonu u cała wiązka nowa jest do położenia chociażby do czujnika obciążenia tylnej osi
Opublikowano
w halogenach LCI ringi działają jeszcze gorzej niż w xenonie Pre LCi gdzie nie ma DRL więc jak na tym jeździsz? ja bym się bał, że mnie parówy zhaltują i zaczną sypać mandatami
Opublikowano

Ringi mam w żarówkach halogenowych. Gdy tylko włączałem postojowe to źródło światła jest za słabe i co chwila ktoś miga że nie mam włączonych świateł. Więc bagiety mogą wypisać kwit za brak świateł. Obecnie jestem na etapie spalonej żarówki od ringów i może uda mi się założyć jakiś żarówkowy LED, np. taki :

4bed42cf1806be07m.png

Trochę obawiam się że np. te z linka mogą być za mocne i spalić mi ringi lub uszkodzić odbłyśnik albo są kiepskiej jakości i zaraz je szlak trafi.


Jeżeli nie ma możliwości regulacji po zmianie na ksenon to ja takiego druciarstwa nię będę uskuteczniał. A kompleksowa wymiana dla mnie jest ekoniomicznie bez sensu.


Pytanie z innej beczki. Czy w E91 była wersja ringów na LED-ach tak jak ma to miejsce w nowym modelu ? Patrzyłem w BMW-sklepie i czegoś takiego nie znalazłem.

Opublikowano
LEDy w DRL były fabrycznie montowane w bardzo późnych niektórych E92 m3 jak i chyba w niektórych 1M ale dokładnie nie wiem co i jak. Ktoś kiedyś opowiadał na forum dokładne modele i daty ale nic nie pamietam poza tym, że były
  • 3 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie mam pytanie odnośnie lamp, chce soczewki z przedlifta zamontować do zwykłych lamp poliftowych? da się to zrobić? czy nie pasują? mam takie i takie lampy tyle że polifty to angole, i myślę o zdjęciu kloszy i ożenić jedną z drugą :)
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Moje lampy zaczęły parować, do środka dostał się kurz, więc chciałbym je wymienić. Zastanawiam się nad zastosowaniem lamp z wersji poliftowej (również halogen). Niestety nie znalazłem odpowiedzi na kilka pytań , które mnie męczą:

-Instalacja przebiega Plug&Play? Nic nie trzeba zmieniać, kodować, wtyczka jest ta sama?

-W Polifice występują ringi jako światła pozycyjne również w lampach halogenowych?

-Jaki jest kod producenta tych lamp poliftowych?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.