Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Auto drży przy prędkości od 90km/h do jakoś 140. Nie ma znaczenia czy przyspieszam czy jade jednym tempem, cos mi drzy pod tylkiem. Nie czuc drgan na kierownicy ani przy hamowaniu. Na dwóch zestawach kół jest to samo. Wymienilem podpore walu, ale nic nie pomoglo. Silnik 3.0d. Mial ktos cos takiego?
Opublikowano
Jedz do warsztatu, niech wezmą auto na podnosnik i rozpędzą je w powietrzu do tych 100 i bedzie wiadomo wchodząc pod auto co powoduje te drgania ;)
Opublikowano
Witam. Auto drży przy prędkości od 90km/h do jakoś 140. Nie ma znaczenia czy przyspieszam czy jade jednym tempem, cos mi drzy pod tylkiem. Nie czuc drgan na kierownicy ani przy hamowaniu. Na dwóch zestawach kół jest to samo. Wymienilem podpore walu, ale nic nie pomoglo. Silnik 3.0d. Mial ktos cos takiego?

Ja mam tak samo u siebie. Co wymianę opon muszę jechać do warsztatu,który doważa koła na aucie. Jest taka specjalna wyważarka,która rozpędza koło na podniesionym aucie. Koszt 100zl za komplet i spokój. Podobno nawet odkrecenie koła i ponowne przykrecenie psuje wyważenie. Dziwne,bo jak zmieniałem opony w Holandii to było ok, a w Polsce niestety zawsze muszę doważać

Opublikowano
Sprawdź półosie , ja walczyłem z tym w 535d rok , pół samochodu niepotrzebnie wymieniłem

 

U mnie przy uszkodzonym przegubie wewnętrznym telepało budą w przedziale 60 - 80 , po wyżej wszystko w porządku było. Też pół auta wymieniłem, w tym oba przeguby wału. :mad2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Też mam z tym problem, dzisiaj wyważyłem koła, bo myślałem, ze to to... i to nie to...

Teraz przekopuje forum i szukam co to... lecz przyczyn może być tyle, że jak czytam o rozbieraniu i wymianie połowy auta, zanim się znajdzie...

Opublikowano
Na początek wyważanie z testem drogowym. Jeśli koła będą idealne to szukamy dalej. Nie wymieniajcie całego auta. Zwykle wyważanie w BMW się nie sprawdza.
Opublikowano

Ok już wiem, pomógł wujek google ;)


Czym jest wyważenie koła z testem drogowym?

Jest to dynamiczne wyważenie koła. Wykonujemy je na wyważarce typu Hunter, która wyposażona jest w rolkę dociskową działającą na oponę z siłą 650 kilogramów, a tym samym w trakcie wyważania w pełni symuluje się poruszanie koła w warunkach drogowych. Takie wyważanie jest dużo precyzyjniejsze od zwykłego, gdyż maszyna potrafi wyważyć koło z dokładnością do 0,5 g. Potrafi również wskazać najbardziej optymalne ułożenie opony względem felgi. Dodatkowo wyposażona jest w laser pozwalający na dokładne wskazanie miejsca umieszczenia ciężarka. Przy tak precyzyjnym wskazaniu miejsca, możemy tak go umieścić, że będzie on niewidoczny na feldze.

Opublikowano
Tak, tylko nie w każdym mieście mają tego typu maszynę, a szukać w innych miastach i jechać np. 100 km na wyważenie z testem drogowym to chyba trochę przesada. :mad2: Jeszcze trochę to ludzie będą kupowali BMW, tylko z tych miejscowości, co są serwisy lub fachowcy co znają się na tych autach i przy okazji mają maszyny do wyważania kół z testem drogowym. Same problemy. :evil:
Opublikowano
Niestety, ta jakość i niezawodność, skończyła sie w BMW kilkanaście lat temu. Teraz to masówka jak wszędzie, mały silnik, dwie turbiny, niemieć przejedzie 300 tys. w 3 lata i kupuje nowe. No i BMW tak projektuje te auta, aby przelatało w 3 lata 300 tys. w tym czasie serwis w ASO. A później polak kupi i ma BMW z "problemami", studnia bez dna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.