Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na wstępie zaznaczam że nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania w szukaj.

1. Szarpanie przy ruszaniu. Raz szarpie raz nie szarpie ale jest to tak mocne ze się wydaje ze coś się rozleci. Raz to występuje a raz nie nie zależnie czy ciepły czy zimny silnik. Sprzęgło nie ślizga. Czy to dwumas czy cos innego? Zapala cicho gaśnie cicho.... jęki drga na luzie ale ponoć to od koła pasowego ktore jest spękane.


2. Od jakiegoś czasu śmierdzi spalinami w kabinie gdzie szukac przyczyny? Staram się dac obieg zamknięty ale i tak lekko czuć. Gryzie w oczy potężnie. Podkładki pod wtryskami raczej ok.


3. Duże spalanie około 8 litrów delikatnie jeżdżąc. Najkrótsze odcinki maja około 15 km. Mechanik sprawdzał komputer zaraz po zakupie i bez błędów, czy wykluczyć termostaty? Gdzie szukać przyczyny?


4. Spalona mata grzejna siedzenia kierowcy aż wypalona dziura, gdzie szukac zamiennika? Oryginalną matę?


5. Błąd sterownika świec żarowych. Mimo tego auto ładnienpali nawet przy -1stC jak go sprawdzić? Czy to już 100% jak nie ma z niego odczytu ze do wymiany??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słabo szukałeś :D


Prawdopodobnie zespół sprzęgło+dwumasa.


Prawdopodobnie rura EGR.


318d ogólnie pali tyle samo lub nawet więcej niż 320d bo ma starsze wtryski. Przede wszystkim potwierdź to spalanie względem dystrybutora, bo komputer czasem kłamie. Sprawdź temperatury. Sprawdź DPF.


Jeżeli jest wypalona dziura to i tak trzeba będzie naprawiać tapicerkę, osobiście pewnie szukałbym fotela w całości.


O sterowniku świec musisz jeszcze troszeczkę bardziej poszukać. :mrgreen:

3A0jS9b.png
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Smród w kabinie - turbo niestety

Do zrobienia

1. Łańcuch

2. Koło pasowe

3. Turbo

4. Sterownik świec

5. Egr

6. Sprzęgło + Dwumas


10 tyś wystarczy? Bo słabo to widzę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam łańcuch turbo i dwumas to 10 tys, w pakiecie może trochę mniej policzą za robotę. Ktoś nieźle dojechał to auto, ciekawe co z zawiasem.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Propozycje mam taką:

1.Łańcuch plus Koło pasowe 5500

2. Sprzęgło plus Dwumas około 3000

3. Turbo między 600 a 1600

3. Pdf czyszczenie około 600


318d i spalanie około 8... przy lekkiej nodze sprawdzałem termostat w ukrytym menu i utrzymuje tak między 84 a 100 ale długo się grzeje przy temp zewnętrznej około 0stC 10km.


Amorki przód lały, z olejem po zakupie zrobiłem 1200zł wpadło na to.

O łańcuchu wiedziałem... reszta doszła od lipca zeszłego roku więc w 6 m-cy. Auto potwierdzone teoretycznie książką no i w tej chwili ma 215 tyś km.


Mechanik zasugerował sprzedać stracić nie naprawiać bo mówi że 10 teraz wpadnie potem zaczną się wtrysku pompa przekładnie i inne tematy tego typu.

Opublikowano
Jakbyś byś zainteresowany jak podasz mi nr. VIN na PW to mogę Ci sprawdzić całą historię serwisową. Mój rzekomo też miał 230 tys potwierdzone w książkach jak kupowałem rok temu. W rzeczywistości wyszło że tyle to miał ale w 2011 roku w Niemczech w czasie wizyty w serwisie. A w komputerze FRM jak spaliły się żarówki to w ISTA wyszło że spaliły się przy 524 tys.. Teraz już wiem czemu silnik mi się tak posypał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niby wizyty wyglądały tak


Data. Przebieg Kod dealera

2018-10-31 - 205807 - 04550

2016-04-25 - 132168 - 04550

2016-04-11 - 131490 - 04550

2016-04-04 - 131399 - 04550

2013-08-29 - 76770 - 04550

2013-05-31 - 73468 - 04550

2013-02-28 - 66226 - 04550

2011-11-03 - 51985 - 00391

2011-10-21 - 51359 - 00391

2011-08-24 - 47979 - 00391

2011-01-07 - 41578 - 00391

2009-09-04 - 22043 - 22024

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie też to zauważyłem, że brak jest opisu co było robione.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakbyś byś zainteresowany jak podasz mi nr. VIN na PW to mogę Ci sprawdzić całą historię serwisową. Mój rzekomo też miał 230 tys potwierdzone w książkach jak kupowałem rok temu. W rzeczywistości wyszło że tyle to miał ale w 2011 roku w Niemczech w czasie wizyty w serwisie. A w komputerze FRM jak spaliły się żarówki to w ISTA wyszło że spaliły się przy 524 tys.. Teraz już wiem czemu silnik mi się tak posypał.

524tys to standard bledow zarowek w calej gamie serii E, nie oznacza przebiegu, pojawilo mi sie w dziesiatkach beemek, wyjmij zarowke, wlacz zaplon i blad bedzie nadal przy 524. Nie rosnie, nie maleje.

Opublikowano

Można wiedzieć ile dałeś za to e91? Ja w swoim też wszystko to co ty piszesz robiłem i chce na igłe zrobioną 25k

Mówią ze duzo a kupją ldzie za 18 i wkładaj ozniej 15

Opublikowano

A pracuje/pracował ktoś z was w bmw?

Czy da się sprofanowac coś takiego będąc pracownikiem salonu?

Tak naprawdę osoba od której kupiłem to auto dała mi tylko wydruk taki jak wy pokazujące bez szczegółów. Jest szansa że jakieś wpisy celowo zostały usunięte?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakie 30 zł, to Twoje auto jedziesz do ASO i Ci drukują to za darmo :duh:
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.