Skocz do zawartości

Uczelki korka wlewu oleju oraz korka wspomagania 530D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam.

Pacjent 530d

Czy ktoś może wymieniał/ kupował Online uszczelki do :

-korka wspomagania

-korka wlewu oleju

Możecie podrzuć jakiś link?

Nie chce kupować całych elementów.

Pozdrawiam wszystkich.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupowałem uszczelkę do korka wspomagania w sklepie z oringami. Koszt 2 zł w porównaniu do aledrogo 20 zł plus przesyłka :duh:
Opublikowano
Pamiętasz jakie ma wymiary ? Nikt nie powiedział że będę kupował to na allegro, prosiłem o link z tego względu że w opisie zawsze są podane rozmiary, a to pomaga w poszukiwaniach, nie muszę zdejmować starej stetranej uszczelki i nie obawiam się że pęknie.Mam wymiar lecę do sklepu kupuję , proste. :nienie:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie pamiętam, ale kupiłem dwie. Poszukam i zmierzę. Daj chwilkę :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Korek ATF - uszczelka.

Grubość 3 mm, fi wewn. 37 mm. Taką mam u siebie i już nie cieknie. Zakręca się ciasno, a poprzednio było luźno. Wymiary zdjąłem z nowej uszczelki.

Edytowane przez Fuser
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Korek oleju FEBI kosztuje 15 zł to chyba nie ma sensu rzeźbić z uszczelką. Oring to typowe uszczelnienie, a tam jakaś płaska jest czy coś...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrobiłem błąd ! Ma być średnica 37 mm oczywiście, nie 27 mm. Już poprawiłem powyżej. Przepraszam :oops:
Opublikowano
Korek oleju FEBI kosztuje 15 zł to chyba nie ma sensu rzeźbić z uszczelką. Oring to typowe uszczelnienie, a tam jakaś płaska jest czy coś...

 


Wybór oringu czy uszczelki właskiej w dużej mierze zależy od ciśnienia, w danym układzie oraz sposobu montażu danego elementu z tą uszczelką. Często łatwiej jest kupić oringi niż uszczelki płaskie, dlatego też częściej korzysta się z tych pierwszych :wink:

Opublikowano
Korek ATF - uszczelka.

Grubość 3 mm, fi wewn. 37 mm. Taką mam u siebie i już nie cieknie. Zakręca się ciasno, a poprzednio było luźno. Wymiary zdjąłem z nowej uszczelki.

 

Co ważne, jeżeli jest to ATF, to polecam oringi Viton, dłużej wytrzymają niż standardowe NBR

Opublikowano

Wg mnie uszczelka ma wymiary 42x2 mm

Takie kupowałem i dobrze pasuja


Jeśli już wymieniać korek to lepiej zmienić całą puszkę, w środku jest nie wymienny filtr

Opublikowano

Kupiłem i założyłem oring 37x3 mm i pasuje ideolo.

Nie mogłem dostać płaskiej pod korek oleju ale wykonałem myk wyjąłem obróciłem ją o 180% i założyłem. Będzie na pewno lepiej.

Dziękuję za pomoc.

Do Zamknięcia.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Nie chcąc mnożyć tematów, szybkie pytanie:


Potrzebuję wymienić uszczelkę kabla wspomagania oznaczoną na poniższym schemacie nr 11. Nie bardzo mam czas by czekać na dostawę oryginalnej. Jakieś pomysły, czy można tu zastosować jakiś zamiennik? Jeśli tak - jak ją dobrać, na oko?

Czy koniecznie musi być oryginalna?


https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=DH61-EUR-07-1998-E39-BMW-528i&diagId=32_0723

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:duh:

Kolego, no przecież na realoem masz tam podane wymiary tego oringa nawet z rodzajem materiału... Jak nie znajdziesz dokładnie takiego to kup kilka w zbliżonych (raczej mniejsze) wymiarach i na pewno coś dopasujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.