Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam od niedawna jestem posiadaczem ww. Auta mam od paru dni taki problem że straciła mi bunia jakby moc. Jak ja od zera cisne to niby ma jakieś tam przyspieszenie ale nie jest to 163km. Wcześniej miałem czasami takie coś jakby przydlawienie przy przyspieszaniu ale momentalnie a teraz auto do 2 tys obrotów jest strasznym mulem. Odpinalem przepływke po odpieciu jeszcze gorzej wgl do ponad 2 tys obrotów muł. Brak błędów
Opublikowano
Witam od niedawna jestem posiadaczem ww. Auta mam od paru dni taki problem że straciła mi bunia jakby moc. Jak ja od zera cisne to niby ma jakieś tam przyspieszenie może z 130km ale nie jest to 163km. Wcześniej miałem czasami takie coś jakby przydlawienie przy przyspieszaniu ale momentalnie a teraz auto do 2 tys obrotów jest strasznym mulem. Odpinalem przepływke po odpieciu jeszcze gorzej wgl do ponad 2 tys obrotów muł. Brak błędów
Opublikowano
Dodam jeszcze że tak od około 1500 obrotów do 1900 słychać jak turbo gwizdze ale nie doladowuje jakby bo obroty rosną bardzo powoli
Opublikowano

Na tych screenach nie ma korekcji wtrysków, masy powietrza zadanej/otrzymanej tak samo doładowania zadanego/otrzymanego.

Uchyl okno i posłuchaj czy nie ma syczenia uciekającego powietrza być może masz gdzieś nieszczelność w dolocie ale tak jak mówię na tych screenach nie ma nic konkretnego


Z tego jednego widzę masa powietrza oraz ciśnienie paliwa jest wysokie a doładowanie nie ruszone. Nie wiem czy na postoju oddawałeś gazu czy podczas jazdy. W najgorszym przypadku zmienna geometria stanęła, tzn sterownik nawala albo po prostu się zapiekła



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 99% to turbina. Jak poszukasz to się dowiesz o co chodzi.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Dodam jeszcze że nie zaslepilem jeszcze klapek w kolektorze a podobno to może też być przyczyną nie ciągnięcia od dolu
Opublikowano
Co to znaczy nie zaslepilem jeszcze klapek? Jeśli są ori na swoim miejscu, to napewno nic z tych rzeczy. Ja obstawiam turbo-nastawnika. Opisz jeszcze raz to przyspieszenie. Od dołu jest muł do jakiś obrotów a później się zbiera, czy od dołu jest muł i nagle np: przy 2000obr. dostaje strzała?
Opublikowano
Co to znaczy nie zaslepilem jeszcze klapek? Jeśli są ori na swoim miejscu, to napewno nic z tych rzeczy. Ja obstawiam turbo-nastawnika. Opisz jeszcze raz to przyspieszenie. Od dołu jest muł do jakiś obrotów a później się zbiera, czy od dołu jest muł i nagle np: przy 2000obr. dostaje strzała?

Od 2 tys przyspiesza a turbo słychać gdzieś od 1700 może 1500.

Opublikowano
Słychać turbo tzn? Gwizdanie? Syczenia? Może masz gdzieś nieszczelnośc w ukladzie. Jeśli bardzo gwiazda to może byc posypana zmienna geometria lub nastawnika turbo. W jakiej kondycji jest turbo w ogóle? Ściągnij rurę z turbo i palcami poruszaj wirnik, góra dół, przód tył czy ma jakieś luzy
Opublikowano
Przy dodawaniu gazu na niskich obrotach słyszę syczenie czyli na 99 procent jest jakaś nieszczelnośc zacznę od tego jak załatwię mechanika
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.