Skocz do zawartości

M62B44TU brak zasilania pompy paliwa


BRABUS

Rekomendowane odpowiedzi

Moze ktos sie spotkal z problem braku zasilania na bezpiecznikach 22 i 31 - odpowiadaja one wg schematu za pompe paliwa. Co gorsza, problem nie jest staly - potrafi byc wszystko ok - odpalam, chodzi z 3 min(wtedy napiecie jest na tych bezpiecznikach) - gasnie sama z siebie - napiecie ginie. Przekazniki wymienialem, zamienialem wszystkie 4 - tj w bagazniku po prawej i pod deska - nic to nie zmienilo.

Nie bardzo juz wiem gdzie szukac. Wczesniej nie mialem zadnych problemow - jezdzila bez problemu - czy to na lpg czy na pb. LPG KME Diego G3.

Z inpy wywolanie przekaznika pompy paliwa powoduje cykniecie pod deska - ale pradu brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak nastepnym razem zginie Ci napiecie na F31 to luknij na F1A, F2A,F3A oraz F5A tam teź powinno zniknąc - jesli tak bedzie to masz uszkodzenie zasilania w skrzynce bezpiecznikow z przewodu 30 na bezpiecznik F5A oraz F22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Do sprawdzenia przekaźnik główny silnika, który znajduje obok sterownika silnika oraz stan bezpieczników pod siedzeniem pasażera. Trzeba zdjąć listwę progową i unieść wykładzinę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak nastepnym razem zginie Ci napiecie na F31 to luknij na F1A, F2A,F3A oraz F5A tam teź powinno zniknąc - jesli tak bedzie to masz uszkodzenie zasilania w skrzynce bezpiecznikow z przewodu 30 na bezpiecznik F5A oraz F22

 

Te bezpieczniki biorą napięcie z bezpieczników pod siedzeniem pasażera, dokładnie z bezpiecznika f110


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-540i-lim/components-connectors/components/x-plugs-terminals/x-1-500/x8-x8/V6cvHhb

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tak , ale F1-F5 też, natomiast F31 z bezpiecznika F109

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-540i-lim/components-connectors/components/f-fuses/fuses/f110-fuse/udwVTFx

Natomiast wszystkie bezpieczniki biorą napięcie ze skrzynki bezpieczników nad akumulatorem.


Może z samą klemą plusową coś nie tak?


Daję jeszcze link do tematu z opisem wszystkich bezpieczników. Na trzeciej stronie jest fajna fotka , co możemy ujrzeć pod siedzeniem jak mamy rozwalone progi


https://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=679306

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak , ale F1-F5 też, natomiast F31 z bezpiecznika F109

No nie tak do końca...f1-f5 faktycznie mają zasilanie ze 110 tki ale to sa te które znajduja sie przy desce rozdzielczej a nas interesują f1-f5 znajdujace sie w komorze silnika,a f31 dostaje zailanie z przekaźnika silnika , ale to wszystko jest i tak mało waźne w tym momencie , bo kolega musi sprawdzic gdzie traci zasilanie i dopiero wtedy moźna przejsc do glówniejszych punktów.

Jesli chcesz szczególowe schematy wraz z kolorami przewodów i opisem bezpieczników to moge udostepnić , ale tylko na telefon

Jeszcze tak zapytam co by sie nie okazalo ze lukam w inny schemat-autko to BMW 540i 2002 rok , 286 KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.