Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jest to mój pierwszy post i pierwsze BMW. Pół roku temu stałem się posiadaczem e90 M47 z 2005r z dpf. Po wyskoczeniu problemu z dpf zainteresowałem się INPA. Błędy odczytane, wymienione termostaty i udało się wypalić DPF. Po odetkaniu DPF jest lepiej, lecz wciąż mam jeden problem. Po osiągnięciu temp roboczej silnika 85/90 stopni często (lecz nie zawsze) mam problem z płynnym przyspieszaniem. Jadąc na obrotach 2k po wciśnięciu gazu na maxa auto reaguje na przyspieszenie dopiero po sekundzie. Myślałem, ze ten typ tak ma, lecz po przejażdżce e90 LCI n47 143km uświadomiłem sobie, że coś jest nie tak gdyż LCI ciągnie równo, jednostajnie bez zastanowienia się. Wykonywałem live odczyt z INPY lecz nie znam się na tym kompletnie. Mógłby ktoś spojrzeć i może jakoś nakierować mnie na przyczynę tego zjawiska? Dodam, że turbo to Mitsu po regeneracji. Tutaj jazda 2/2,5k obrotów 3ci bieg https://imgur.com/a/7ltpWRZ Tutaj wolne obroty https://imgur.com/a/S1khknH oraz tutaj wartości wtrysków na wolnych obrotach https://imgur.com/a/m7A62Fc Posiadam również filmik z live odczytu jadąc na 3cim biegu 2k obrotów i but w podłogę do 4k obrotów. Dziękuje i liczę na pomoc, pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najprawdopodobniej problem z turbiną. Pojedyncze zrzuty live data niewiele pokazują, potrzebny film albo zapis livedata z czegoś w rodzaju btool.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.