Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z pilotem do e91

Oddałem auto do znajomego warsztatu na przegląd + wymianę płynów. Doszła również wymiana klocków + wymiana akumulatora o identycznych parametrach.

Po odstawieniu auta nie mogłem juz zamknąć auta z kluczyka, nie działa praktycznie nic, zamykanie, otwieranie, klapa/ Drugi kluczyk rezerwowy też nie działa.

Kolega adoptował zarówno akumulator jak i pilot gdy pojawił się problem.

No i teraz pytanie czy coś na przeglądzie zostało uszkodzone?, jakieś zwarcie? Nie chce mi się wierzyć że akurat po przeglądzie nagle moduł CAS wysiadł/ Bezpieczniki sprawdzałem aczkolwiek te które przewijały się w temacie.

Zaznaczę że centralka z kluczyka i z konsoli działa bezproblemowo

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przypadek, akurat padlo w warsztacie. Przerwane kable od zasilania modulu odbioru sygnalu, pod spoilerem tylnej klapy. Temat stary i dobrze znany w e91/e61.
Opublikowano

Czyli od klapy najlepiej zacząć, dzięki wielkie, w wolnej chwili zabiorę się za to, bo strasznie irytujące i upierdliwe jest otwieranie/zamykanie auta kluczykiem.

Dam znać czy tam znalazłem rozwiązanie

Opublikowano

U brata w e91 2007 r też mu nie działał pilot .

Okazało się dwa cienkie przewody były przełamane w gumie łączącej klapę z nadwoziem po prawej stronie . Polutowałem i działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.