Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, uporałem się z problemem blokady kierownicy po moim wypadku. Korzystając z okazji, że rozebrałem przód auta zabrałem się za wymianę simeringu koła pasowego w moim n52b25a.

Dla ułatwienia wysyłam zdj schematu: https://photos.app.goo.gl/2bLTyAtK9xJkkKcU8

Zamiast odkręcić śruby nr 14 odkręciłem śrubę nr 13 i zdjąłem całe koło pasowe z "bolcem" (elemnt 15,16) jak się można domyśleć po wyjęciu tego zobaczyłem dwie luźno latające zębatki na których były łańcuchy. Jedna zębatka od łańcucha rozrządu (element 19) i jedna od pompy oleju jak mniemam (niewidoczna na tym szkicu).


Problem w tym że nie do końca jestem w stanie zrozumieć co się odebao i jaki negatywny skutek to może mieć dla mojego auta? Na zębatce nie było żadnego klinu ani nic podobnego zaś sama zębatka dość luźno nachodziła na "bolca" koła pasowego. Także nie widzę jakiejś korelacji pomiędzy położeniem tej zębatki a pracą rozrządu.

Po złożeniu wszystkiego "przekręciłem" cały cykl pracy silnika i nie było żadnej kolizji. Jednak gdy już chce odpalić samochód to niestety tylko kręci a nie może zapalić po czym wyskakuje błąd A2A9.

Jak już się pośmiejecie to może ktoś podpowie co powinienem teraz z tym zrobić? :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.