Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem ze swoją e46 330cd 2003r. Polega on na tym ze raz odpala raz nie, nie ma zależności czy silnik jest rozgrzany czy nie bo czasami po całej nocy odpali od strzała a za chwile po przejażdżce i zgaszeniu silnika już nie chce zapalić i wtedy pomaga tylko Plak, a jak już nie chce zapalić to po prostu kręci i nic, albo jest czasami tak ze złapie jakby na sekundę i i tak gaśnie, nie ma reguły czasami zapali 3 razy pod rząd i w końcu nie chce. Czy ktos wie co to może być? Dodam ze wtryski są świeżo po regeneracji gdyż mechanik stwierdził, ze dają za duży przelew i dlatego ma problemy z odpalaniem lecz to nic nie pomogło, filtr paliwa wymieniony. Ma ktos jakieś pomysły ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uwielbiam takich "mechanikow" Pieniądze dostał A auto popsute. A podpinal go pod komputer , błędy sprawdzał?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Uwielbiam takich "mechanikow" Pieniądze dostał A auto popsute. A podpinal go pod komputer , błędy sprawdzał?

 


A ty jesteś mechanikiem? Objawy które opisuje autor idealnie pasują do uszkodzonych wtrysków. W 90procentach to właśnie dlatego są takie objawy więc nie dziwię się że do tego zajrzał. A komputer nie zawsze wszystko pokaże.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uwielbiam takich "mechanikow" Pieniądze dostał A auto popsute. A podpinal go pod komputer , błędy sprawdzał?

 


A ty jesteś mechanikiem? Objawy które opisuje autor idealnie pasują do uszkodzonych wtrysków. W 90procentach to właśnie dlatego są takie objawy więc nie dziwię się że do tego zajrzał. A komputer nie zawsze wszystko pokaże.

Nie nie jestem mechanikiem bo nie mam działalności i swojego warsztatu ale swoja Bawaria naprawiam już 12 lat i do tej pory jeździ.

Jeśli Ty chwalisz takich mechaników co biorą kasę A auto oddają w takim stanie co było to Twoja sprawa. Bo jak ja bym oddał auto na warsztat i uslyszalbym że mam zapłacić x kwotę A dalej jest to samo to wracam do takiego delikwenta i mówię że ma robić dalej bo pieniądze wziął A nic się nie zmieniło więc niech je robi dalej albo zwrot pieniedzy

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Dokładnie tak jak kolega wyżej 3000zl poszło na regenerację wszystkich wtrysków, a auto dalej niesprawne. Błąd pokazuje — zawór regulacji ciśnienia w rampie

— nieciągły

— 4332


Ale podmieniłem ten czujnik z innego auta i dalej to samo, doradźcie Panowie co można jeszcze sprawdzić bez kolejnych nie potrzebnych kosztów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik czy zawór? Błąd dotyczy zaworu (od strony podszybia), wklej ten błąd odczytany w inpa, ponieważ może być problem z zasilaniem a w opisie będzie to widać.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.