Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, po regeneracji maglownicy najpierw wyskakiwal blad czujnika kata skretu przy maksymalnym skrecie w lewo, w prawo bledu nie bylo ale w lewo kierownica miala wiecej obrotow niz w prawo. pojechalem na reklamacje i przestawili. teraz mam po rowno w lewo jak i w prawo ale blad nadal wyrzuca i dodatkowo krecac w prawo. blad pokazuje tylko i wylacznie przy do 1cm obortu kierownica od maksymalnego skretu w lewo jak i w prawo. wchodzac przez inpe w DSC to wartosci sa na 0, wchodzac przez bezpieczenstwo >kolumna kierownicza ~ poazuje wszystkie wartosci, czujnik skalibrowany i pokazuje wartosc 0 przy kolach prosto (wczesniej bylo 7+/-) czujnik padl sam z siebie czy jak?


https://www.fotosik.pl/zdjecie/4da027e5d8572faa

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

zapomnialem odpisac, wystarczylo przekodowac modul SZL dla czujnika kąta skretu z wert 01 na wert 02, i wszystko wrocilo do normy.


wert 02 ma wieksza tolerancje na ilosc obrotow kola kierownicy. mam chyba jakas dluzsza listwe wsadzona, nie wiem. wazne ze wszystko dziala :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.