Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e70 2013r 245KM

Codzienne uruchamianie samochodu - niezależnie od temperatury - jest kompletnie bezproblemowe.

Po 2 dniach postoju silnik zaskakuje od razu jednak przez kilka sekund pracuje nierówno.

Po tygodniu postoju jest spory problem z uruchomieniem. Bardzo długo działa rozrusznik a po uruchomieniu nawet 2 minuty silnik pracuje nierówno.

Poza tym żadnych problemów - moc pełna, spalanie niskie. Akumulator nowy, rozrusznik kręci lekko. Przebieg 134 tys. , od nowości paliwa tylko premium + dodatki uszlachetniające.

Na kompie żadnych problemów. Filtr paliwa wymieniony. Kolektor niedotykany od nowości, nie przypominam sobie wymiany odmy.


W warsztacie podejrzewają wtryski i chcą je sprawdzić - koszt 1000 zł


Radzicie sprawdzać czy najpierw spróbować czegoś innego ?

Opublikowano

Z tego co słyszałem to sprawny silnik przy temperaturach dodatnich odpala nawet bez świec. Chyba że to nie prawda.

Latem raz po tygodniu postoju też była nierówna praca ale mniej niż 3-4 sekundy więc to zignorowałem

Opublikowano
komputer cos pokazuje? smooth running controler moze?

Uważam, że należy najpierw przeczytać a potem pisać.


Komputer nic nie pokazuje.

Opublikowano

Latem po tygodniowym postoju to nam nic nie wnosi.


Nie powielaj błędów innych, którzy nie mają wiedzy a się udzielają.


Świece były sprawdzane na diagnostyce i czy w ogóle była diagnostyka ?

Opublikowano

Byłem w warsztacie na diagnostyce. Podłączali kompa i sprawdzali niby wszystko co mogli. Nie wiem jak się sprawdza świece ale myślę , że wzięli je pod uwagę. To bardzo polecany , autoryzowany serwis Boscha więc zakładam, że wiedzą co robić.

Nie znaleźli problemów więc wyszło im że należy wymontować wtryski i je pomierzyć. W zasadzie jestem zdecydowany ale z uwagi na przebieg i paranoiczne podejście do jakości wlewanego paliwa nie chciałbym usłyszeć, że wywaliłem tysiaka na niepotrzebny test, który powinien być wykonany dopiero po sprawdzeniu bardziej prawdopodobnych rzeczy. Choć najbardziej to chciałbym uniknąć jakiegokolwiek rozbierania czegokolwiek w moim samochodzie. Do tej pory od nowego nic w nim nie było wymieniane poza klockami, filtrami itp. więc nic nie jest połamane, pogięte, urwane lub źle zmontowane. Fajnie byłoby ten stan utrzymać jak najdłużej.

Największy problem to pokazać objawy bo nie łatwo zostawić samochód na kilka dni żeby były mocno zauważalne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wtryski raczej by sie pokazaly na komputerze. szukalbym przyczyny w czym co sie nie diagnozuje. kiedys pisalem o 3.0sd ktory mial podobne problemy. wymienione zostalo pol samochodu a ostatecznie okazalo sie ze dwie tuleje na 2 tlokach byly pekniete. auto jezdizlo normalnie, mialo moc, nic sie nie dzialo. tylko ciezko zapalala i lekko szarpala na jalowym.
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.