Skocz do zawartości

Błedy z ISTA+


gregorek82

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

264100

Opis kodu usterki

Monitorowanie czujnika położenia klapy wirowej. Błąd jest wykrywany, jeśli sygnał czujnika (napięcie) jest niższy niż wartość graniczna.

Wartość graniczna: 200 mV

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Monitorowanie działa w sposób ciągły.

Napięcie jednostki sterującej: 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Błąd jest wprowadzany, jeśli występuje dłużej niż następujący okres (czas usuwania): 220 ms

Plan serwisowy

1. Sprawdź połączenia linii i wtyczek

(Sprawdź także napięcie zasilające sterownika klapy zawirowania.)

2. Jeśli przewody i połączenia wtyczek są w porządku:

Wymień siłownik klapy zawirowania.

Wpływ na awarię

Pojazd może się szarpać.

Odwiedź najbliższe centrum serwisowe BMW.

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Lampka kontrolna awarii

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

W przypadku wymiany klap wirowych należy wykonać następującą funkcję serwisową: Usunąć dostosowania, system masy powietrza.


C90D74

Opis kodu usterki

Wpisywanie kodu usterki następuje, gdy nie ma komunikacji między czujnikiem automatycznej recyrkulacji powietrza a skrzynką przyłączeniową. Nieprawidłowe działanie komunikacji może być spowodowane przez:

Uszkodzenie połączenia LIN z czujnikiem automatycznego sterowania recyrkulacją powietrza Czujnik automatycznego sterowania recyrkulacją powietrza jest podłączony do wiązki przewodów, ale nie jest zasilany. Czujnik automatycznego sterowania recyrkulacją powietrza jest uszkodzony.


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania między 10,5 a 16 woltów.

Stan terminala Zacisk R.

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Błąd ten jest wprowadzany do pamięci błędów, jeśli utrzymuje się przez okres co najmniej 1 sekundy.


Plan serwisowy

Sprawdź złącze czujnika automatycznego sterowania recyrkulacją powietrza Sprawdź, czy nie ma zwarcia i odłączenia linii na przyłączu LIN Sprawdź napięcie zasilania czujnika automatycznego sterowania recyrkulacją powietrza Jeśli przewody, złącza i zasilanie są w porządku, należy wymienić czujnik automatycznego sterowania recyrkulacją powietrza .

Wpływ na awarię



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania


E71429 , wariant ECU ihka01

Opis kodu usterki

Interfejs JBE (czujnik automatycznej recyrkulacji powietrza z danymi): Sygnał jest nieprawidłowy


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania od 9 do 16,5 woltów.

Stan terminala Terminal 15

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Ten błąd jest wprowadzany do pamięci błędów, jeśli utrzymuje się przez co najmniej 2 minuty.

Plan serwisowy

Analiza systemu magistrali.

Wpływ na awarię



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Jeśli sygnał działa nieprawidłowo, zanieczyszczenie powietrza w świeżym powietrzu nie jest już wykrywane. Funkcja automatycznego sterowania recyrkulacją powietrza (AUC) jest zakłócona. Pomimo aktywnej funkcji AUC w kabinie pasażerskiej można zauważyć słabą jakość powietrza na świeżym powietrzu (spowodowaną spalinami lub stęchłym zapachem).



E71429 , wariant ECU ihka_f15

Opis kodu usterki

Jednostki sterujące wymieniają informacje za pośrednictwem magistrali.

„Błąd interfejsu” (nieprawidłowy sygnał) jest zapisywany, gdy pilnie wymagane sygnały są odbierane tylko w postaci wartości zastępczej lub jako „nieprawidłowy sygnał”.

Błąd jest rejestrowany, gdy jednostka sterująca partnera (= interfejs) przesyła wartość zastępczą lub wartość oznaczoną jako niepoprawną zamiast wymaganych informacji. W takim przypadku kod błędu powinien być również zapisany w odpowiedniej partnerskiej jednostce sterującej.


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania od 9 do 16 woltów.

Stan terminala Terminal 15

włączony

Stan terminala Status PWF: Prowadzenie pojazdu


Stan terminala Status PWF: Rezydent


Warunki jazdy Uwaga: Oznaczenia statusu terminala lub statusu PWF stosuje się zgodnie z układem elektrycznym pojazdu.


Stan czasu uszkodzenia

Kod błędu jest wprowadzany po uruchomieniu centrali po maksymalnie 10 sekundach.

Plan serwisowy

Przepracuj wszystkie zapisane usterki partnerskiej jednostki sterującej zgodnie z planem testów.

Zwłaszcza usterki, które wpływają na sąsiedztwo partnerskiej jednostki sterującej (np. Podłączony system czujników).

Tego rodzaju uszkodzenia są następstwami wynikowymi.

Jeśli w planie testów nie ma dalszych modułów testowych, nie są wymagane żadne dalsze środki naprawcze.

Wpływ na awarię



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Błąd nie występuje w jednostce sterującej, która rejestruje błąd interfejsu. Z tego powodu jednostki sterującej nie wolno wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Udało się. Tym razem wtyczka była wpięta ale zasniedziala. Lekkie przeczyszczenie plus wurth zrobił robotę. Wszystko podpiete A błędy skasowane. Dziękuję za pomoc.

Uwielbiam to forum.

P.S dla wszystkich którzy mają albo będą mieli te błędy proponuje sprawdzić i przeczyscic wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.