Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Grupowiczów!,

szukam dla siebie E39 bez upiększeń tuningowych. Znalazłem jeden egzemplarz, gdzie silnik, skrzynia i środek są w bardzo dobrym stanie. Aby nie było tak fajnie jest jedno ale. Samochód ma problemy z blachą. Chciałbym prosić o waszą radę, gdyż nie mam doświadczenia z samochodami, które rdzewieją a tym bardziej z e39.

Samochód ma zlokalizowane miejsca z rdzą:

- tylna klapa w okolicach przycisku otwarcia/ światełka,

- dwa małe punkty nad przednią szybą, moim zdaniem dopiero się zaczyna.

- próg pod kierowcą , na samym jego początku ma małe bąble na lakierze,

- drzwi kierowcy i pasażera od dołu w pasie na wysokości 10 cm lakier zrobił się brązowy, od środka drzwi na rancie są ok.

- Samochód nad tylnym kołem lewym i prawym był lakierowany. lakier ma między 200 a 210 um.


Czy tego typu defekty dyskwalifikują samochód. Przypomnę, że stan techniczny jest bez zarzutu.

Liczę się na wydatek międy 3500 a 4000pln na naprawę karoserii, jednak czy może okazać się, że problem z blachą będzie wracam i to ze zdwojoną siłą?

Z góry dziękuje za konstruktywna rade!

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam Grupowiczow!

Zaryzykowałem i kupiłem opisywane E39.

Lakiernik ocenił prace na 5.5tys. W cenie jest zabezpieczenie podwozia.

Czy sie opłacało kupić taki samochód to wyjdzie po czasie.

Napewno w promocji nie kupiłem. Pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ruda ,ruda,ruda

Ja u siebie próbowałem z tym walczyć ale, jest to nie do ogarnięcia.

Naogladalem się trochę filmików z przeprowadzonych napraw blacharko-lakierniczych i nie są to łatwe ani tanie rzeczy.

Jak chcesz być pewny co tam się dzieje w aucie to musisz często odwiedzać blacharza, który pokaże ci zardzewiałe elementy i omówi sposób naprawy .

Ja napewno wymienilbym drzwi na nowe/stare/bez korozji ( ja tak zrobiłem u siebie ,) , tylną klapę też bym szukał w dobrym stanie. A progi , tu niestety trzeba zajrzeć pod plastiki i do środka profili zamkniętych. Jak jest ruda należy ściągać płaty i wstawiać najlepiej ze zdrowego dawcy. I tu ,przy tych pracach należy jak najmocniej kontrolować blacharza. Jak on szykuje materiał przed spawaniem, jak go konserwuje od środka i jakich urzywa środków.

Daj znać jak to wygląda u ciebie.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.