Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z wycieraczką szyby po stronie pasażera.

Nieważne jakie założę pióro (OEM, Valeo it..), zawsze wycieraczka zgrzyta po szybie.

Ramię pióra nie ma luzów, cały mechanizm pracuje poprawnie, sprężyna dociskająca zdaje się mocna.

Spotkał się ktoś z takim problemem ?

Opublikowano

ktoś w ch#j zaniedbał szybę i wymiany piór - zrobiły się wżery mikro na szybie - to nie minie - jedyna opcja wymiana szyby ! - osobiście ja to bym jeszcze powalczył z siłowym wyginaniem konta natarcia pióra - ale to dla odważnych i silnych ludzi - i dziś też to przerabiałem - chyba mi sie już pióra starły NORAUTO bo też tarabaniły pod znikomym mżeniem i pierdziały a w sumie nowe co mnie dość wqr###łlo ... - część piór kolego szybko potafi stracić swoje właściwosci - i chyba zasadniczo max pół roku to optymalna pora na zmianę - ale jeśli ci chrobota nawet nowe to jest kont nie taki albo .....coś z czujnikiem - nie masz przypadkiem na II ustawione w A (automat) bo wtedy za często zbiera i dziś tak miałem że charczały a za małą ilość wody na szkle ! ! ! ???? jeśli nie pomogłem to zmień miasto gdzie kupujesz pióra - bo ktoś cie robi w chu,,,,,a- ja kupiłem szajsy z NORAUTO i z 6 mcy jest ok - dziś tylko dałem za dużo powtórzeń i też chrobotały bo za mało wody było na szybie :P


PS kolego a czy ty nie masz coś nie tak z długością pióra - znów brak wszystkich danych - bo z opisu teraz wyczytałem ze to chrobota - czyli co - jak metal czy jak guma po szybie - bo to ogromna róznica - i nie wiadomo jak ci pomoc ? możesz mieć za długie pióro i trze metal o szkło - możesz mieć nie odpowiedni kont natarcia zbieraka - eeeeeh - skąd jesteś - rzyjedzdo wro to ci to zrobie w 5 min

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Tak sobie przeglądam forum i trafiłem na ten temat - chrobotanie to objaw najczęściej złego ustawienia wycieraczki względem szyby - pióro powinno być ustawione pod kątem prostym do szyby, każde uchylenie w jedną lub w drugą stronę powoduje chrobotanie albo jak wycieraczka jedzie do góry albo jak schodzi w dół (częściej). Z czasem geometria samych ramion się delikatnie zmienia. Kombinerki lub jakaś "żabka" przez ściereczkę, chwytamy ramie wycieraczki i po prostu przeginamy / przekręcamy tak by w stanie spoczynku wycieraczki pióro było pod kątem prostym do szyby. Nie dociskamy na maxa wycieraczek do szyby i takie tam.. Regulujemy tylko kąt i powinno się poprawić :)
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko nieopłacalne ;)
  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.