Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć. Czy przerabiał ktoś z Was może problem pojawiających się spalin w układzie chłodzenia w wyżej wymienionym silniku? Zrobiłem test na ich obecność i chcę po kolei wykluczyć wszystkie możliwości, a nie od razu rwać głowicę, choć z tym też się liczę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedyna opcja poza uszczelką pod głowicą to nieszczelna chłodnica spalin EGR.
3A0jS9b.png
Opublikowano
No i właśnie liczę, że to będzie właśnie wina tej chłodniczki. A orientujesz się, czy w tych silnikach zdarzały się przypadki pękających głowic lub bloków?
Opublikowano
Objawy u mnie to powolutku ale ubywający płyn chłodniczy i obecność spalin w układzie chłodzącym. Liczę, że skończy się na chłodniczce, w najgorszym wypadku na uszczelce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.