Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Wally91 przy jakim przebiegu robiłeś pomiary? Mki mają w instrukcji czas dotarcia 5000km, a silniki mogą wykazywać zjawisko "uderpower" nawet do 10.000km, dopiero po tym czasie zaczynają oddychać w pełni.

Ja przy poprzednim aucie zauważyłem, że lepiej mu szło po pierwszej wizycie w alpach :) dlatego 1er już była na wycieczce i chyba też wyszło na dobre.


W filmie masz przykład zmierzonego Porsche z krótkim wyjaśnieniem:

  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kriss555

Produkcja 02.21 mild hybrid


Karlos91

Robiłem pomiar przy 4K km z hakiem. Może faktycznie się trochę pospieszylem :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Wally91 przy jakim przebiegu robiłeś pomiary? Mki mają w instrukcji czas dotarcia 5000km, a silniki mogą wykazywać zjawisko "uderpower" nawet do 10.000km, dopiero po tym czasie zaczynają oddychać w pełni.

Ja przy poprzednim aucie zauważyłem, że lepiej mu szło po pierwszej wizycie w alpach :) dlatego 1er już była na wycieczce i chyba też wyszło na dobre.


W filmie masz przykład zmierzonego Porsche z krótkim wyjaśnieniem:

 


Mki tak, ale nie m340i jej do emki prawilnej daleko, to po prostu auto idealne na daily bez pazura m niestety.


Podjade jak będę miał chwilę zobaczymy ile wyjdzie na orlenie 98.

Czekam aż ktoś sterownik złamie i wtedy dobry program

male-bmw-2.png
Opublikowano
@Wally91 przy jakim przebiegu robiłeś pomiary? Mki mają w instrukcji czas dotarcia 5000km, a silniki mogą wykazywać zjawisko "uderpower" nawet do 10.000km, dopiero po tym czasie zaczynają oddychać w pełni.

Ja przy poprzednim aucie zauważyłem, że lepiej mu szło po pierwszej wizycie w alpach :) dlatego 1er już była na wycieczce i chyba też wyszło na dobre.


W filmie masz przykład zmierzonego Porsche z krótkim wyjaśnieniem:

 


Mki tak, ale nie m340i jej do emki prawilnej daleko, to po prostu auto idealne na daily bez pazura m niestety.


Podjade jak będę miał chwilę zobaczymy ile wyjdzie na orlenie 98.

Czekam aż ktoś sterownik złamie i wtedy dobry program

U mnie w okolicy 30 tysiącach zaczął idealnie jeździć

Opublikowano
Programy mogą być bardziej restrykcyjne ze względu na normę spalin Euro6D ale pomiary z dragy okazuju że mild hybrid jeździ tak samo jak starsze roczniki lub ciut nawet lepiej.

 


Dokladnie tak.

Potwierdzają to u mnie czasy...

Z ciekawości w wolnej chwili pojadę na hamownie zobaczyć.

 

Nie to, żebym Ci Wehyr źle życzył, ale mam nadzieję, że wyjdzie podobnie jak u mnie. Co będzie znaczyło, że cyferki aż tak się na czasy nie przekładają, chociaż nie jest to dla mnie logiczne :mrgreen:


Semtex93

Docierałem na spokojnie zgodnie ze sztuką, wymiana oleju po 2k km, teraz mam ponad 4k km. A to to widać na wykresach jak się dociera?

 

To moje jedyne podejrzenie, jeżeli nie ma gifta w parametrach, czyli patrząc po wykresie. Osobiście oba moje ostatnie samochody docierałem na ostro, tzn po tym jak był olej powyżej 80C, to jeździłem po prostu dynamicznie, jak najczęściej przyspieszenia (mocne, ale do max 2/3 zakresu obrotów) i schodzenie z obrotów. Ostatnim jest A35 AMG, mierzyłem go Driftboxem, mam lepsze czasy 100-200 niż większość video na YT. Przy tym nie bierze oleju. Docieranie jest potrzebne, ale dla skrzyni/napędów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Wally91 przy jakim przebiegu robiłeś pomiary? Mki mają w instrukcji czas dotarcia 5000km, a silniki mogą wykazywać zjawisko "uderpower" nawet do 10.000km, dopiero po tym czasie zaczynają oddychać w pełni.

Ja przy poprzednim aucie zauważyłem, że lepiej mu szło po pierwszej wizycie w alpach :) dlatego 1er już była na wycieczce i chyba też wyszło na dobre.


W filmie masz przykład zmierzonego Porsche z krótkim wyjaśnieniem:

 


Mki tak, ale nie m340i jej do emki prawilnej daleko, to po prostu auto idealne na daily bez pazura m niestety.


Podjade jak będę miał chwilę zobaczymy ile wyjdzie na orlenie 98.

Czekam aż ktoś sterownik złamie i wtedy dobry program

U mnie w okolicy 30 tysiącach zaczął idealnie jeździć

 



Ja tyle przez 2 lata nie zrobię, póki co produkcja 01.21 przebieg 2900km

male-bmw-2.png
Opublikowano


Ja tyle przez 2 lata nie zrobię, póki co produkcja 01.21 przebieg 2900km

 

Wetnę się w wątek: @wehyr jedna porządniejsza trasa i +5kkm. Szkoda tych aut na polskie drogi, albo stanie w garażu. Mnie przynajmniej denerwuje jazda w PL albo jej brak, dlatego zabieram się za planowanie kolejnego roadtrip. Wcześniej może wypad na kawę do Wiednia i niech kręcą się kilometry.

Opublikowano

Ja tyle przez 2 lata nie zrobię, póki co produkcja 01.21 przebieg 2900km

Był sens w ogóle kupować auto, żeby nim nie jeździć? Miesięcznie robię czasami więcej a wydaje mi się, że ostatnio strasznie mało km robię przez tę pandemię (brak wyjazdów za granicę).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tyle przez 2 lata nie zrobię, póki co produkcja 01.21 przebieg 2900km

Był sens w ogóle kupować auto, żeby nim nie jeździć? Miesięcznie robię czasami więcej a wydaje mi się, że ostatnio strasznie mało km robię przez tę pandemię (brak wyjazdów za granicę).

 

A po co płacić podatków więcej....

Dziecko trzeba będzie do szkoły podrzucić niedługo, na trening, na zakupy z rodziną, wyjazdy w góry...

Dziwna sugestia...

Jeżdżę mało to powinienem rowerem miejskim śmigać?

Czy hulajnoga?

male-bmw-2.png
Opublikowano

A po co płacić podatków więcej....

Dziecko trzeba będzie do szkoły podrzucić niedługo, na trening, na zakupy z rodziną, wyjazdy w góry...

Dziwna sugestia...

Jeżdżę mało to powinienem rowerem miejskim śmigać?

Czy hulajnoga?

 

Oczywiście twój wybór. To tylko moja subiektywna opinia, z którą nie musisz się zgadzać ale wg mnie to nie jest auto do wożenia dzieci do szkoły czy w ogóle do jazdy po mieście. Radość z jazdy tym samochodem (zwłaszcza z tym silnikiem), to przede wszystkim trasa, tor itp. Jeśli chodzi o podatki, to za wiele nie odliczysz, to nie samochód ciężarowy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A po co płacić podatków więcej....

Dziecko trzeba będzie do szkoły podrzucić niedługo, na trening, na zakupy z rodziną, wyjazdy w góry...

Dziwna sugestia...

Jeżdżę mało to powinienem rowerem miejskim śmigać?

Czy hulajnoga?

 

Oczywiście twój wybór. To tylko moja subiektywna opinia, z którą nie musisz się zgadzać ale wg mnie to nie jest auto do wożenia dzieci do szkoły czy w ogóle do jazdy po mieście. Radość z jazdy tym samochodem (zwłaszcza z tym silnikiem), to przede wszystkim trasa, tor itp. Jeśli chodzi o podatki, to za wiele nie odliczysz, to nie samochód ciężarowy.

 

W moje odliczenia proszę mi nie zaglądać, polecam forum dla księgowych, jest to zwykle auto jako daily...

Nie ma nic wspólnego z prawilnym M.

Jest to lekko usportowione cywilne auto idealne wielkością do miasta... Na trasy 10 razy bardziej wolałbym 540i.

Na tor to nadaje się M2, 3,4 itd a nie wiem po co ktos na siłę przykleił znaczek m z przodu w 340i.

Może niedługo będą wersję m330e lub m330d :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano
To również Twoja subiektywna opinia. Wg mnie silnik z 374 KM do miasta nie ma sensu i swojego zdania nie zmienię.
Opublikowano
a nie wiem po co ktos na siłę przykleił znaczek m z przodu w 340i.

Dlatego ja swoją zamówiłem bez oznaczeń z tyłu :mrgreen: niech myślą ludzie,że 318i :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a nie wiem po co ktos na siłę przykleił znaczek m z przodu w 340i.

Dlatego ja swoją zamówiłem bez oznaczeń z tyłu :mrgreen: niech myślą ludzie,że 318i :D

 

Mam tak samo, bez oznaczeń

Do being, niecałe 400koni w sam raz do miasta, żeby w miarę to jeździło. Widzę że skoro moc <400ps robi wrażenie, to nigdy szybkiego auta nie użytkowałeś, nie ma co tej dyskusji kontynuować, trójka idealne auto do miasta, na długie trasy za mało wygodne, za głośne przy wyższych prędkościach...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Nie ma to jak udowadniać na siłę komuś, że niepotrzebnie kupił taki czy inny samochód :mad2: Na szczęście póki co żyjemy jeszcze w wolnym kraju i każdy ma prawo decydować o tym czym chce jeździć, ile i gdzie. A czy to będzie BMW m340i czy Skoda Citigo to widocznie nabywca owego samochodu kupując go uznał, że ma taką potrzebę :roll:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma to jak udowadniać na siłę komuś, że niepotrzebnie kupił taki czy inny samochód :mad2: Na szczęście póki co żyjemy jeszcze w wolnym kraju i każdy ma prawo decydować o tym czym chce jeździć, ile i gdzie. A czy to będzie BMW m340i czy Skoda Citigo to widocznie nabywca owego samochodu kupując go uznał, że ma taką potrzebę :roll:

 


:mrgreen:

Dzięki bo już wystawiałem na sprzedaż :mad2:

:lol:

Taki komentarz podtrzymuje na duchu :cool2:

A tak na serio dokładnie napisałeś w samo sedno.


Zrobiłem postęp 3151km


DSC-2271.jpg

male-bmw-2.png
Opublikowano
A po co płacić podatków więcej....

Dziecko trzeba będzie do szkoły podrzucić niedługo, na trening, na zakupy z rodziną, wyjazdy w góry...

Dziwna sugestia...

Jeżdżę mało to powinienem rowerem miejskim śmigać?

Czy hulajnoga?

 

Oczywiście twój wybór. To tylko moja subiektywna opinia, z którą nie musisz się zgadzać ale wg mnie to nie jest auto do wożenia dzieci do szkoły czy w ogóle do jazdy po mieście. Radość z jazdy tym samochodem (zwłaszcza z tym silnikiem), to przede wszystkim trasa, tor itp. Jeśli chodzi o podatki, to za wiele nie odliczysz, to nie samochód ciężarowy.

 

W moje odliczenia proszę mi nie zaglądać, polecam forum dla księgowych, jest to zwykle auto jako daily...

Nie ma nic wspólnego z prawilnym M.

Jest to lekko usportowione cywilne auto idealne wielkością do miasta... Na trasy 10 razy bardziej wolałbym 540i.

Na tor to nadaje się M2, 3,4 itd a nie wiem po co ktos na siłę przykleił znaczek m z przodu w 340i.

Może niedługo będą wersję m330e lub m330d :mrgreen:

Jezdzilem naprawde wieloma samochodami i nie zgodze sie z Toba ze trojka na trasy sie nie nadaje. G20 jest naprawde dobrze wyciszone, g30 jest lepiej ale przepasci nie ma. Komfort z adaptacyjnym zawiasem jest tez dobry, oczywiscie tu akurat w G30 jest znacznie lepiej, jedyne co to szum 29 rft mi troche przeszkadza w zal od asfaltu. G30ma wiecej miejsca w srodku ale dalej w marnie wypada przy superbie czy arteonie wypada blado. G20 dla dwojki doroslych i dzieci jest ok uwazam, no chyba ze cala szafe chcesz zabrac. Silnik w340 jest siper, zapewnia naprawde dobre osiagi przy naprawde malym zuzyciu beznyny szczegolnie jako mildgybrid. Mka to nie jest, ale osiagi ma na poziomie poprzedniej m3 tylko jest mniej ostra w reakcjach i prowadzeniu. Ja osobiscie jestem naprawde zadowolony z zakupu, draznia mnie tylko jakies pojedyncze tezeszczenia z tunelu srod i brak wentylacji foteli. Jadac ostatnio prawie przepisowo do pracy 15 km, 30 proc miasto 70 droga krajowa w trybie comfort spalanie wyszlo 7,5 litra….szok. 2 litrowe silniki z vag 300 km palily dwa litey wiecej przy tej samej jezdzie a osiagi maja gorsze zdecydowanie

Opublikowano
Ja również należę do grona osób, które uważają,iż M340i to idealne auto do miasta. W trybie Comfort jeździ się naprawdę subtelnie. Nie trzeba muskać gazu w obawie, że samochód będzie dziko rwał do przodu. Z trybu EcoPro nie ma sensu w mieście korzystać ponieważ strasznie zamula. Sport + czyni z kolei z 340i naprawdę szybki samochód, który spełnia moje oczekiwania. Na daily ideał. U mnie będzie troszkę więcej jeździł niż u wehyra :mrgreen: . Jeśli kogoś stać i ma taki kaprys to może sobie kupić m340i i jeździć do biedronki 3 km raz w tygodniu i nikt nie powinien tego oceniać.
Opublikowano

Do being, niecałe 400koni w sam raz do miasta, żeby w miarę to jeździło. Widzę że skoro moc <400ps robi wrażenie, to nigdy szybkiego auta nie użytkowałeś, nie ma co tej dyskusji kontynuować, trójka idealne auto do miasta, na długie trasy za mało wygodne, za głośne przy wyższych prędkościach...

Po czym to oceniasz? Skąd wiesz czym jeżdżę i czym jeździłem? To nie jest mój jedyny samochód, mam kilka. Jeśli mamy coś sobie udowodnić, to zapraszam na tor w Kamieniu Śląskim (silesia ring). Jeżdżę tam systematycznie odkąd powstał.

 

Nie ma to jak udowadniać na siłę komuś, że niepotrzebnie kupił taki czy inny samochód :mad2: Na szczęście póki co żyjemy jeszcze w wolnym kraju i każdy ma prawo decydować o tym czym chce jeździć, ile i gdzie. A czy to będzie BMW m340i czy Skoda Citigo to widocznie nabywca owego samochodu kupując go uznał, że ma taką potrzebę :roll:

Przyznaję rację, dyskusja nie ma sensu. Każdy kupuje co chce i w jakim celu. :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
DSC-2271.jpg

 

To zdjecie tak przeklamuje te odciecie "uzywalnego" ekranu od calosci (przy wskazaniu paliwa np) czy w rzeczywistosci jest tak samo?

Dziwnie/nieforemnie to troche wyglada jak sie czlowiek przypatrzy.

.

Opublikowano
DSC-2271.jpg

 

To zdjecie tak przeklamuje te odciecie "uzywalnego" ekranu od calosci (przy wskazaniu paliwa np) czy w rzeczywistosci jest tak samo?

Dziwnie/nieforemnie to troche wyglada jak sie czlowiek przypatrzy.

 

Widać ale tylko w ostrym świetle bezpośrednio padającym (tak jak na focie). Po prawej stronie lekko zacienionej już nie widać przejścia.

Tak samo jest na ekranie centralnym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do being, niecałe 400koni w sam raz do miasta, żeby w miarę to jeździło. Widzę że skoro moc <400ps robi wrażenie, to nigdy szybkiego auta nie użytkowałeś, nie ma co tej dyskusji kontynuować, trójka idealne auto do miasta, na długie trasy za mało wygodne, za głośne przy wyższych prędkościach...

Po czym to oceniasz? Skąd wiesz czym jeżdżę i czym jeździłem? To nie jest mój jedyny samochód, mam kilka. Jeśli mamy coś sobie udowodnić, to zapraszam na tor w Kamieniu Śląskim (silesia ring). Jeżdżę tam systematycznie odkąd powstał.

:

 

Nie oceniam, koniec tematu, szerokości życzę...

Nic nie zamierzam nikomu udowadniac, to Ty mnie zaatakowałeś a nie ja Ciebie...

Na torze pewnie ze bym pojeździł, nie raz mialem przyjemność....

Czy bym wygrał, czy przegrał, co to za różnica?

Bardziej zależałoby mi na dobrej zabawie i fajnym dniu niż na tym czy wygram....

Zawsze nutka rywalizacji się przyda... Podnosi adrenalinę i fajnie być pierwszym, ale nie za wszelką cenę....

Dziwne jest takie wzywanie... Ja zapraszam do rywalizacji w bilarda :duh: na macie, lub siłowo :D

Oczywiście napisałem to z ironia :wink:

Udanej soboty

male-bmw-2.png
Opublikowano

Nie oceniam, koniec tematu, szerokości życzę...

Nic nie zamierzam nikomu udowadniac, to Ty mnie zaatakowałeś a nie ja Ciebie...

Na torze pewnie ze bym pojeździł, nie raz mialem przyjemność....

Czy bym wygrał, czy przegrał, co to za różnica?

Bardziej zależałoby mi na dobrej zabawie i fajnym dniu niż na tym czy wygram....

Zawsze nutka rywalizacji się przyda... Podnosi adrenalinę i fajnie być pierwszym, ale nie za wszelką cenę....

W żadnym miejscu Cię nie zaatakowałem. Chodziło mi o pryzmat oceniania kogoś na podstawie kilku postów.

Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam jeśli będziesz w okolicy Opola, funduję jazdę na torze na mój koszt i nie chodzi tu o rywalizację, będziesz zadowolony :D

Na pewno lepiej jeździ się tam samochodami do tego celu przystosowanymi. Jednak ja jestem zdania, że należy swój samochód również dobrze poznać w ekstremalnych warunkach, żeby nie mieć problemów lub mieć mniejsze w ruchu ulicznym w skrajnych przypadkach. W jazdach otwartych (Open Track) można tam spotkać wiele samochodów nie mających nic wspólnego z wyścigami (suwy, Diesle itp.). Podoba mi się to, że młodzi ludzie przyjeżdżają tam doskonalić swoje umiejętności a jednocześnie "wyżycie" się na torze powoduje, że jeżdżą spokojniej w normalnym ruchu ulicznym.

Opublikowano
A po co płacić podatków więcej....

Dziecko trzeba będzie do szkoły podrzucić niedługo, na trening, na zakupy z rodziną, wyjazdy w góry...

Dziwna sugestia...

Jeżdżę mało to powinienem rowerem miejskim śmigać?

Czy hulajnoga?

 

Oczywiście twój wybór. To tylko moja subiektywna opinia, z którą nie musisz się zgadzać ale wg mnie to nie jest auto do wożenia dzieci do szkoły czy w ogóle do jazdy po mieście. Radość z jazdy tym samochodem (zwłaszcza z tym silnikiem), to przede wszystkim trasa, tor itp. Jeśli chodzi o podatki, to za wiele nie odliczysz, to nie samochód ciężarowy.

 

W moje odliczenia proszę mi nie zaglądać, polecam forum dla księgowych, jest to zwykle auto jako daily...

Nie ma nic wspólnego z prawilnym M.

Jest to lekko usportowione cywilne auto idealne wielkością do miasta... Na trasy 10 razy bardziej wolałbym 540i.

Na tor to nadaje się M2, 3,4 itd a nie wiem po co ktos na siłę przykleił znaczek m z przodu w 340i.

Może niedługo będą wersję m330e lub m330d :mrgreen:

M340 - M pochodzi z M performace co jest zresztą widoczne na pokrywie silnika. I daleko jej pod każdym względem do ///M - prowadzenia, budowy, czy nawet ceny. Czy 540 jest lepszym autem w trasę - jest innym autem - większym. Co dla mnie jest ogromnym minusem. 340 jest bardziej sztywniejsza co jest akurat plusem - mogla by być bardziej w ustawieniach Sport - ale widać wybrali kompromis.

Do miasta - to ja od kilku lat używam albo metro a jak jest ciepło to wyjmuje skuter lub poczciwego cafe race - szkoda mi czasu na auto w mieście. A jak jestem na wsi to tym bardziej

Opublikowano

Do miasta - to ja od kilku lat używam albo metro a jak jest ciepło to wyjmuje skuter lub poczciwego cafe race - szkoda mi czasu na auto w mieście. A jak jestem na wsi to tym bardziej

Też do miasta używam skuter, w korkach niezastąpiony. Niestety w tym roku pogoda nas nie rozpieszcza :( Za to na trialu i enduro bez względu na pogodę jeżdżę cały rok :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.