Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś z Was konfigurował M340i z pakietem M Technology? Czy słyszycie po postoju stuki z okolicy przedniego zawieszenia?

 

Tak mam i nic nie stuka, Podeślesz jakiś filmik, a ktoś go nie bierze?. Jak tam dodatkowa chłodnica i większe zaciski z przodu za 1,5k

male-bmw-2.png
  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Czy ktoś z Was konfigurował M340i z pakietem M Technology? Czy słyszycie po postoju stuki z okolicy przedniego zawieszenia?

 

Tak mam i nic nie stuka, Podeślesz jakiś filmik, a ktoś go nie bierze?. Jak tam dodatkowa chłodnica i większe zaciski z przodu za 1,5k

 

Pewnie większość osób, które nie planują ani jazdy po torze, ani modów :) w Touringu ta opcja nawet nie jest dostępna, bo uznali że i tak nikt touringa na tor nie bierze.

Edytowane przez TheApocalypse
Opublikowano

Na bimmerpost pojawiły się głosy, że przy M technology package może być problem z założeniem niektórych 18-calówek (choć niektórym się udało).

Do tego ta dodatkowa chłodnica nie jest niczym chroniona od dołu, był zawodnik z USA który zahaczył, zrobił mega wyciek i zatarł silnik. W dodatku jechał jeszcze kilkanaście kilometrów i BMW odmówiło mu gwarancji :lol: Jak znajdę post to podrzucę.

picture.php?albumid=17139&pictureid=72095

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dlatego i zima i lato 19"

Zawsze trzeba uważać, niestety....

Nigdy dołem w nic nie zahaczyłem....

Ciekawe ile stopni mniej dzięki tej chłodnicy w dolocie....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego i zima i lato 19"

Zawsze trzeba uważać, niestety....

Nigdy dołem w nic nie zahaczyłem....

Ciekawe ile stopni mniej dzięki tej chłodnicy w dolocie....

Do dolotu ta opcja nie ma nic bo to dodatkowa chłodnica oleju a nie powietrza.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli chroni bardziej przed zatarciem, to wychodzi na to że potrzebna bardziej na tor, niż do mojej codziennej jazdy
male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego i zima i lato 19"

Zawsze trzeba uważać, niestety....

Nigdy dołem w nic nie zahaczyłem....

Ciekawe ile stopni mniej dzięki tej chłodnicy w dolocie....

Do dolotu ta opcja nie ma nic bo to dodatkowa chłodnica oleju a nie powietrza.

 


Czyli chroni bardziej przed zatarciem, to wychodzi na to że potrzebna bardziej na tor, niż do mojej codziennej jazdy

Przy planach na zwiększenie mocy wydajniejsze chłodzenie oleju na pewno się przyda. Nie wiem czy z tym pakietem nie mamy też większych tarczy przód ale tu nie mam pewności.

Opublikowano

Witam wszystkich,

i ja jestem od wczoraj właścicielem m340i Tourung :D

Na szybko moje wrażenia w porównaniu do poprzedniego samochodu A5 Sportback 2.0 TFSI.

Wnętrze i wyposażenie na plus dla BMW. Trzeba się trochę przyzwyczaić do zegarów ale jest ok, podobają mi się.

Bałem się trochę Sportowych foteli przednich M, ale okazały się o wiele wygodniejsze od tych w Audi.

Na minus w stosunku do Audi: bark możliwości wyłączenia start/stop, nie ma licznika przebiegu całkowitego na zegarach oraz bezpośredniego przycisku do kasowania po tankowaniu, bak możliwości wyłączenia na stałe niektórych systemów wspomagających. Za każdym razem trzeba wyłączać od nowa, trochę to irytujące. Gorsza widoczność (szersze słupki).

Więcej miejsca z tyłu na nogi jest w BMW, wygodniejsza kanapa.

Stylistyka, ciężko porównać, to dwie zupełnie inne koncepcje nadwozia, daję remis.

Silnik ma prawie 50% więcej mocy, więc frajda z jazdy powinna być większa. Napiszę coś więcej na wiosnę jak zmienię opony pojadę na tor.

Niestety za długo się nim nie nacieszyłem, musiałem go oddać w tym samym dniu do serwisu. Trzy problemy:

- nie działa komfortowe otwieranie bagażnika, prawdopodobnie przy zakładaniu haka coś nie podpięli lub nie zakodowali,

- coś nie tak ze wspomaganiem, kierownica cały czas ciężko chodzi i nie powraca do swojego położenia na wprost,

- wyświetlił się komunikat: Napęd - Można jechać dalej. Wykonaj kontrolę w serwisie.

Więcej napiszę jak go odzyskam, niestety nie długo było mi dane się nim nacieszyć...


Pozdrawiam wszystkich

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja napiszę jedno, miałem i jeździłem szybkimi autami ( dużo szybszymi od m340i) ale po wczorajszym teście z launch control to po prostu zapier.

Do 100 leci mega!!

Czekam na dragy i pomierzę

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
wychodzi na to że potrzebna bardziej na tor

 

Taki jest zamysł tego pakietu :)

 

Na minus w stosunku do Audi: bark możliwości wyłączenia start/stop, nie ma licznika przebiegu całkowitego na zegarach oraz bezpośredniego przycisku do kasowania po tankowaniu, bak możliwości wyłączenia na stałe niektórych systemów wspomagających. Za każdym razem trzeba wyłączać od nowa, trochę to irytujące. Gorsza widoczność (szersze słupki).

 

To już wina przepisów UE. G20 od 2 połowy 2020 ma takie "ulepszenia" niestety. U mnie jest i dezaktywacja S-S, i możliwość selektywnej dezaktywacji systemów asystujących. Po co Ci przycisk do kasowania częściowego przebiegu po tankowaniu, skoro robi się to automatycznie? Podgląd całkowitego przebiegu zawsze wyświetla się na początku i na koniec jazdy, i chyba jak pozmieniasz przyciskiem BC na lewej dźwigni przy kierownicy wyświetlane info na zegarach, to na którejś pozycji jest możliwość wyświetlenia przebiegu (nie pamiętam dokładnie, bo u mnie zawsze podgląd muzyki jest włączony :lol: ) A co do gorszej widoczności to się niestety w pełni zgadzam. Muszę się wychylać i wystawiać głowę za słupek A, bo martwe pole poraża.



I taka mnie refleksja naszła, jak czytam o Waszych problemach z "nowszymi" G20 ogólnie, a M340i szczególnie... Kiedyś krążyła opinia, żeby nie kupować "świeżo" wypuszczonych na rynek aut, bo mogą być niedopracowane. Teraz widzę, że poza słynnym błędem modułu lusterek to te wcześniejsze wersje są i lepiej zrobione (np. zamontowane górne osłony silnika) i mniej problemów stwarzają. BMW, ogarnijcie się.

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

"Pakiet M Technik zawiera zoptymalizowany pakiet chłodzący, który zapewnia maksymalną wydajność również podczas sportowej jazdy. Działa to na silnik i powietrze doładowujące, dzięki czemu nawet przy wysokim obciążeniu silnik pracuje w optymalnym zakresie temperatur."

Wg opisu w konfiguratorze ten pakiet nie ma wpływu na hamulce za to ma na powietrze doładoeujące ciekawe w jaki sposób?


Na jakich oponach fabrycznie dostajecie M340i?

Dopłata za ogumienie performance ponad 4000zł od runflat kompletna głupota przecież runflat jest droższy.

  • Moderatorzy
Opublikowano

W pakiecie M Technology dostajesz hamulce 4tłoczkowe z tarczami 374mm i dodatkową chłodnicę oleju. Hamulce od tych M Performance różnią się tylko brakiem nacięć na tarczach i kolorami zacisków.


Ja swoje dostałem na 19" Bridgestone, które niedługo potem sprzedałem. Na lato kupiłem kompletne 20" koła M Performance z oponami performance Pirelli P Zero.

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie i kolega mechanik powiedział że 18" nie wejdzie przez wielkość zacisków
male-bmw-2.png
Opublikowano

Ja na lato dostałem 19 Pirelli RF, na zimę zmieniłem tylko opony - nie było nic ciekawego a trochę byłem w tedy zbiegany zawodowo i nie miałem też czasu. Na lato zastanawiam się nad zakupem M P... albo właśnie 19 lub 20. Jedyne czy 20 nie będą już za bardzo .... do codziennej jeździe

Nie odważył bym się założyć 18 nie chodzi czy wejdą - bo wejdą. Tylko moc i masa auta - przy tym konkretnym modelu.

Opublikowano
Wchodza 18 ki do pakietu m tech z tarczami 374mm bo sprawdzilem. Czy 19 czy 18 to rozmiar opon na szerokosc ten sam i bmw 18 ki homologuje normalnie. W usa i kanadzie maja 225 nawet i caloroczne i wtedy kaganiec na 130 mil na godzine...
Opublikowano
Dzisiaj jechałem autostradą i zauważyłem, że tempomat działa tylko do 160 km/h :( Nie ma jakiejś opcji, żeby zwiększyć tę prędkość?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj jechałem autostradą i zauważyłem, że tempomat działa tylko do 160 km/h :( Nie ma jakiejś opcji, żeby zwiększyć tę prędkość?

Jak nie masz pełnych asystentów to tak jest i nic z tym nie zrobisz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To lipa, coraz więcej rzeczy w stosunku do Audi jest na minus :(

To nie jest wina auta tylko konfiguracji.

Opublikowano
Audi w żadnej konfiguracji nie miało ograniczenia prędkości tempomatu, to chore. W jakim celu? W Skodzie też nie było ale nie był aktywny, może dlatego.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Audi w żadnej konfiguracji nie miało ograniczenia prędkości tempomatu, to chore. W jakim celu? W Skodzie też nie było ale nie był aktywny, może dlatego.

Dokladnie tak jak byś miał zwykły to by tak nie było a podstawowy aktywny działa do 160.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.