Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

Kiedy te dźwięki miałbym słyszeć? Jeszcze nigdy nic takiego nie zwróciło mojej uwagi (14 000 km).

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

 

NarciarzSL, czy miałeś okazję przejechać się M340 bez adaptacyjnego dla porównania ?

 

Nie miałem takiej okazji, ale z tego co mi mówił sprzedawca i z tego co czytałem na forach, to normalne zawieszenie M jest twardsze niż adaptacyjne M w trybie sport.

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

Jestem wyczulony na wszelkie dźwięki zawieszenia i nie słyszę u siebie niczego nieprzyjemnego, pomimo, że mam opony RF, to jest cicho i komfortowo.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

A nie słyszysz dzwięków jakie wydaje?

 

Ja też żadnych dźwięków ze strony zawieszenia w trakcie jazdy nie słyszę.

Instagram: @kolczasty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś pobawiłem się konfiguratorem i M340i wychodzi mi 360tyś a M3 450tyś. Wiele elementów które w M340i są płate w M3 albo są w podstawie albo dużo tańsze. Doliczając rabat różnica wyjdzie na poziomie 70tyś o ile rabatowanie będzie takie same...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Problem to też waga. I jak bobra da się zamaskować jakimś ciemnym ładnym kolorem to ta waga nie przestaje mnie dziwić :shock:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

 

A ja wziąłem. Stałe m bo lubię twardo i stabilnie i nic mi nie stuka....

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś pobawiłem się konfiguratorem i M340i wychodzi mi 360tyś a M3 450tyś. Wiele elementów które w M340i są płate w M3 albo są w podstawie albo dużo tańsze. Doliczając rabat różnica wyjdzie na poziomie 70tyś o ile rabatowanie będzie takie same...

 


Też miałem ten dylemat ale jednak jako daily nie chce aż takiej twardosci choć bi turbo korci....

Może za 2 lata jako drugie, choć pewnie wrócę do klasyki i będę szukał starego sl600 lub jakiejś emki

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Problem to też waga. I jak bobra da się zamaskować jakimś ciemnym ładnym kolorem to ta waga nie przestaje mnie dziwić :shock:

Waga i mnie dziwi. Pytałem handlowców w bmw nikt nie wie skąd się wzięła.

Opublikowano
Polecam adaptacyjne zawieszenie - mam takie w M340d i uważam, że jest świetne. Też miałem dylemat przy konfigurowaniu auta, ale nie żałuję podjętej decyzji.

 

NarciarzSL, czy miałeś okazję przejechać się M340 bez adaptacyjnego dla porównania ?

 

Nie miałem takiej okazji, ale z tego co mi mówił sprzedawca i z tego co czytałem na forach, to normalne zawieszenie M jest twardsze niż adaptacyjne M w trybie sport.

 

Zestrojenie zawieszenia w wersji M340 różni się od słabszych wersji więc trudno bezpośrednio porównywać. Tu mogą być także różnice miedzy wersją 340i a 340d ze względu na różnicę masy (+110 kg) na niekorzyść M340d. jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. Niestety w warunkach polskich trudno o jazdę próbną M340 a co dopiero możliwość porównania rożnych opcji zawieszenia w tym modelu:(.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Zawieszenie w m340d jest bardzo twarde... co jest fenomenalne na autostradzie... i dużo mniej zabawne na osiedlowych garbach, nawet nowych studzienkach i innych spowalniaczach.

 

Podejrzewam, że M340d ma najtwardsze nastawy zawieszenia ze względu na swoją wagę.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Zgodnie z tym założeniem powinien mieć u siebie najtwardsze zawieszenie (340d, do tego touring --> słuszna waga). Nie wiem, czy istotnie zawieszenia różnią się pomiędzy wersjami silnikowymi, ale w moim odczuciu u mnie na ustawieniu sport jest średnio twardo (mam też te twarde podobno fotele no i RoF). Na większości normalnych dróg nie powoduje to jakiegoś mega dyskomfortu. Na ustawieniu comfort jest ... normalnie. Czyli nie "komfort" w rozumieniu "miękko i pluszowo". Nic nie dobija (na razie?) - bo takie opinie też można spotkać. Nie wypowiadam się jak w takim samochodzie odczuwane jest zawieszenie M, bo niestety nie miałem okazji sprawdzić.
Opublikowano
Każda opinia cenna. Na wiosnę planuje zamówić M340i i mam dylemat czy wybrać sportowe M czy adaptacyjne M.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Każda opinia cenna. Na wiosnę planuje zamówić M340i i mam dylemat czy wybrać sportowe M czy adaptacyjne M.

 

Ja nie miałem nawet sekundy zastanowienia się, tylko stale m

male-bmw-2.png
Opublikowano
Każda opinia cenna. Na wiosnę planuje zamówić M340i i mam dylemat czy wybrać sportowe M czy adaptacyjne M.

 

Ja wybrałem adaptacyjne i jestem zadowolony z tego wyboru. Mam opcję jazdy w comforcie. Stałe zawieszenie M jest BARDZO twarde jak dla mnie, twardsze od adaptacyjnego w trybie sport. Co do sławnego dobijania adaptacyjnego to u mnie cos takiego nie występuje, chyba ze ktoś miał na myśli przelecenie przez próg zwalniający przy prędkości 60km/h to pewnie dobije.

Opublikowano

Mam M340i X akurat w tym miesiącu przekroczyłem 40 tys km - auto do roboty - więc dość sporo jeździ Od razu napiszę że bez sensowne jest porównywanie słabszych wersji - jak niektórzy tu piszą (na czas serwisu czasami dostaje jakoś słabszą G20 - to są zupełne inne auta - wielu aspekt.

Nie bał bym się zawieszenia adaptacyjnego M sport. Mam zimowe koła 19. I co kilka dni jeżdżę chyba najgorszy Trasę Warszaw - Katowice. Na Comf jest zupełnie normalnie. Na ustawieniach Sport jest raczej za miękką - dużo odstaje od M4 - oczywiście na płaskiej - dobrej drodze. Adaptacyjne zawieszenie daje większą uniwersalność - oczywiście czasami się "gubi" ale to normalne.

Opublikowano (edytowane)
Bez wątpienia zawieszenie adaptacyjne będzie bardziej uniwersalne. Pytanie czy sportowe M ma w sobie choć odrobinę komfortu żeby bez szwanku zawieź np. dzieci do szkoły ? No i kwestia kosztów i nie chodzi tu o dopłatę przy zamówieniu bo 2710 płn to nie majątek ale ewentualnego serwisu po gwarancji bo rozważam zostawienie sobie tego auta i jak kupię za kilka lat elektryka, żeby mieć benzyniaka M R6 i od czasu do czasu przypomnieć sobie jak to "kiedyś" się jeździło :) Edytowane przez rkmi09
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Dla mnie wystarczająco komfortowe - właśnie po to kupiłem to auto. Aby w miarę komfortowo się poruszać - spędzam dużo czasu za kierownicą. Co do kosztów nie ma tam jakiś cudów.
Opublikowano
Kurcze, a dla mnie zawiesznie M w moim g21 jest zbyt twarde. Jak wjeżdżam np na garby/spowalniacze to nie czuję żeby zawieszenie brało to na siebie zbytnio. Raczej coś w stylu lekkiej amortyzacji ale jest to zdecydowanie zbyt twarde niż jakbym chciał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie wystarczająco komfortowe - właśnie po to kupiłem to auto. Aby w miarę komfortowo się poruszać - spędzam dużo czasu za kierownicą. Co do kosztów nie ma tam jakiś cudów.

 

Po takich opiniach utwierdzam się w przekonaniu że zrobiłem dobrze stały zawias m i 19cali

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.