Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest nowy konfigurator m340i tańsze o 13500!! :mrgreen:
Wcześniej różnica dla mojej konfiguracji wynosiła ok. 75 000 (katalogowo) dla 330i xDrive i M340i xDrive (G21).

Teraz wychodzi 357 000 - 307 000 = 50 000 (katalogowo). Poważnie rozważyłbym wzięcie 3.0.

 

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

male-bmw-2.png
  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jasne ze głupota ja właśnie poczekałem i jestem zadowolony.


Miałem małe wątpliwości czy chce jeździć autem z permanentnym start/stop ale kilku dealerów potwierdziło ze funkcja będzie dezaktywowana na trybie sport.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jasne ze głupota ja właśnie poczekałem i jestem zadowolony.


Miałem małe wątpliwości czy chce jeździć autem z permanentnym start/stop ale kilku dealerów potwierdziło ze funkcja będzie dezaktywowana na trybie sport.

pytanie, czy da się skonfigurować taki sport indyvidual, żeby dało się jeździć na co dzień, a jednocześnie miało wyłączony start/stop

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jasne ze głupota ja właśnie poczekałem i jestem zadowolony.


Miałem małe wątpliwości czy chce jeździć autem z permanentnym start/stop ale kilku dealerów potwierdziło ze funkcja będzie dezaktywowana na trybie sport.

pytanie, czy da się skonfigurować taki sport indyvidual, żeby dało się jeździć na co dzień, a jednocześnie miało wyłączony start/stop

 

Zdziwiłbym się gdyby nie dało się tego powiedzmy "permanentnego" start stop wykodowac, z czasem wierzę że ktos patent z kodujących ogarnie

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Mam świeże info od tunera że sterowniki Bosch od 06.2020 są zablokowane na amen i jeszcze nikt ich nie ruszył :) to oczywiście w kwestii modow - nie kodowania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam świeże info od tunera że sterowniki Bosch od 06.2020 są zablokowane na amen i jeszcze nikt ich nie ruszył :) to oczywiście w kwestii modow - nie kodowania.

 

To tak samo jak kupiłem b48 i nikt nie robił, minął rok i ogarniali, ruscy i wlosi w końcu ogarną jak każdy inny sterownik.... :mrgreen:

Tym bardziej że daj Boże jakoś m340i jedzie, zobaczymy jak mild hybrid wpłynie na osiągi (minus, plus?)

Kodowac pewnie po jakimś czasie też będzie można

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

 

A założymy się??

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyjedziesz ale bez skory, w bialym kolorze i podstawowych felgach. Bez grzanych foteli, telefonii komorkowej i adaptacyjnego zawieszenia:)

 

Skor nigdy nie biorę bo jedyne rozsądne to pełna wentylacja i miękka nappa, felgi mam 19"czarne, kolor portimao, grzane fotele są, telefonia również i navi pro, adaptacyjnego (stukającego za dopłatą bym nie wziął jakby salon mi dał tysiaka, jest dla mnie w sporcie za miękkie, ale rozumiem tych co cenią komfort ale wtedy wolałbym mb)

male-bmw-2.png
Opublikowano
Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

A który dealer takich rabatów udziela? Pytam poważnie, zastanawiam się na M340i/d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokladnie u mnie 320k m340i vs 270k 330i rwd, po rabacie przyjmijmy 20% wychodzi 255vs215 to już naprawdę głupota byłoby brać 330i, warto było poczekać

 

Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

 

A założymy się??

 

Ok, lubie sie zakladac :)

O male dobre piwo.


Warunki - m340i (moze byc ze stocku, moze byc z wyprzedazy rocznika byleby bylo nowe bez przebiegu) z cena katalogowa >=320.000 PLN.

I cena transakcyjna <=255.000 PLN.

Powiedzmy do czerwca 2021 zeby nie czekac w nieskonczonosc.


Zaklad stoi? :twisted:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Nie chce byc maruda ale za M340i z dodatkami za ~45-50k PLN nie ma takiej sily zebys wyjechal z salonu za 255k PLN.

 

A założymy się??



Ok, lubie sie zakladac :)

O male dobre piwo.


Warunki - m340i (moze byc ze stocku, moze byc z wyprzedazy rocznika byleby bylo nowe bez przebiegu) z cena katalogowa >=320.000 PLN.

I cena transakcyjna <=255.000 PLN.

Powiedzmy do czerwca 2021 zeby nie czekac w nieskonczonosc.


Zaklad stoi? :twisted:



Stoi, nie martw się auto do konfigu mojego, nie stock itd zamawiam pod siebie. Konfig moze dojść jeszcze z 10k w górę, dam znać lub sam przypomnij pod koniec roku

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
320tyś to strasznie słaby konfig dla M340i. Mi wychodzi 380 i to też bez szaleństwa. Teraz po obniżkach może 360 bym się zmieścił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
320tyś to strasznie słaby konfig dla M340i. Mi wychodzi 380 i to też bez szaleństwa. Teraz po obniżkach może 360 bym się zmieścił.

 

A co ja mam wiecej brać?

Asystentów i gadżetów typu hud nie lubię.

Koła 19,ciemne szyby, dodatkowa chłodnica, kolor niebieski, czarne lusterka, Harman, navi pro, grzane siedzenia i kierownica, aktywny tempomat, kamera cofania, elektryka foteli, lepsze szyby, inne listwy, shadow rozszerzony, ciemne lampy, Lasery galwanizowane wykończenie, asystent świateł, dodatkowe funkcje lusterek, ładowanie bezprzewodowe, bsi i bri płatne gotówką, no nic będzie bieda edyszoooon

male-bmw-2.png
Opublikowano

Faktycznie konfiguracja na 320k wydaje sie dosyc uboga, bo sam pamietam jak konfigurowalem i ciezko bylo zejsc ponizej 350k katalogowo, natomiast w pelni rozumiem ze kazdy moze miec inne potrzeby i oczekiwania. Udanych zakupow.

Zaklad ktory widze jest do zrealizowania rabat 20,5 % jest do ogarniecia.

Opublikowano
320tyś to strasznie słaby konfig dla M340i. Mi wychodzi 380 i to też bez szaleństwa. Teraz po obniżkach może 360 bym się zmieścił.

 

A co ja mam wiecej brać?

Asystentów i gadżetów typu hud nie lubię.

Koła 19,ciemne szyby, dodatkowa chłodnica, kolor niebieski, czarne lusterka, Harman, navi pro, grzane siedzenia i kierownica, aktywny tempomat, kamera cofania, elektryka foteli, lepsze szyby, inne listwy, shadow rozszerzony, ciemne lampy, Lasery galwanizowane wykończenie, asystent świateł, dodatkowe funkcje lusterek, ładowanie bezprzewodowe, bsi i bri płatne gotówką, no nic będzie bieda edyszoooon

 

Nie bierzesz dostępu komfortowego i automatycznej klapy bagaznika?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dostęp komfortowy nie, za dużo znajomych mam w.... I wiem jsk wygląda zniknięcie auta....

Elektryczna klapa w sedanie po co?

Otworze z pilota a różni się tym że wcisnę guzik i się zamyka, ja leniem nie jestem sport od zawsze i nawet mi przez myśl nie przeszło że zamiast trzasnąć klapa ręka mam wcisnąć guzik i sama się zamknie, moze za 20 lat hehe

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jak sobie przypomne ile razy już szedłem z czymś w rękach i nie mialem jak otworzyć bagażnika to ja tam wole te 2k wydać i mieć ten bagaznik.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Elektryczna klapa jest świetna w touringu, w sedanie można się obejść :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale dostem komfortowy to już podstawa a auto można zabezpieczyć. Mi w twoim konfigu tak na szybkk brakuje, prawdziwej skóry individual bo wszystko pośrednie jest bezsensu, szyberdach, klapy automatycznej i dostępu komfortowego. Deska w skórze też zmienia odbiór auta i bym sie połasił.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Namawiałem żonę na skórę biała indyvidual bo mi się mega podoba plus sportowe fotele, ale nie chce mi się prowadzić dyskusji w nieskończoność, więc kasa zostanie w kieszeni.

O desce pomysle a szyberdach to kolejne kg których to auto przez x ma i tak za dużo...

A chce też jak bedzie je pomodzic mechanicznie plus lżejsze felgi hamulce itd, ale dzięki za podpowiedzi :cool2:

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Gdybym teraz konfigurował to fotele konturowe M wjechały by jak nóż w masło :twisted:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Gdybym teraz konfigurował to fotele konturowe M wjechały by jak nóż w masło :twisted:

 

Czyli w tej sytuacji wziąłbyś sportowe M, a z jaką tapicerką? :D


Warto dopłacać? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie warto bo podstawowa pseudo skóra to lipa jsk stać Cię na obszycie całego auta w indyvidual to brać :mrgreen:
male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.