Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Informacja potwierdzona u dealera. Dzisiaj otrzymali oficjalne info.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Odpowiedzi 313
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
ja spojrzalem na swoje zamowienie i wtedy cena byla 277k, podwyzki do 289k nie odnotowalem.

w wielkie obnizki nie daje wiary jak wspomniales moze na wyposazeniu bedzie wyrownanie.

Teoretycznie wyposażenie dodatkowe powinno byc tańsze niż w obecnym M340, bo akcyza mniejsza, wiesz będzie kosztować tyle co w np. 330.

Opublikowano
Już w cenniku z lipca br. cenny wyposażenia dodatkowego na wersje 2.0 i 3.0 zostały zrównane.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Informacja potwierdzona u dealera. Dzisiaj otrzymali oficjalne info.

 

Dzięki za odpowiedź :mrgreen:

Zamawiasz 340i? Czy czekasz na m?

Kurcze jak cena trochę spadnie to chyba nie ma innego wyboru jak zamówić w listopadzie produkcję na styczeń / luty m340i

male-bmw-2.png
Opublikowano
Informacja potwierdzona u dealera. Dzisiaj otrzymali oficjalne info.

 

Dzięki za odpowiedź :mrgreen:

Zamawiasz 340i? Czy czekasz na m?

Kurcze jak cena trochę spadnie to chyba nie ma innego wyboru jak zamówić w listopadzie produkcję na styczeń / luty m340i

 

Wehyr, kończę leasing w listopadzie i nastawiałem się, że zamówię M340i ale teraz mam dylemat czy nie wejść w eletromobilność np. 545e lub poczekać na i4.

Kończę wykańczać dom i tam mam wszystko na prąd i ładowałbym auto z paneli. Pytanie o opłacalność zakupu tych aut na obecnym etapie rozwoju no i frajdę z jazdy.

Jeżeli cena na M340 i się potwierdzi to chyba dla osoby zdecydowanej jest to dobry czas. W przyszłym roku nowe auta będą drożeć ze względu na kary za emisję CO2

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kurde daj znać przed zamawianiem to zamówimy dwie Oki??

Większy rabat,

male-bmw-2.png
Opublikowano
W przyszłym tygodniu jestem umówiony na początek negocjacji i zacznę działać.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przyszłym tygodniu jestem umówiony na początek negocjacji i zacznę działać.

 

Jak coś ustalisz będę wdzięczny za priv, zawsze na dwie większy rabat

male-bmw-2.png
Opublikowano

Mam potwierdzenie od drugiego dealera, że samochód będzie miękką hybrydą i będzie tańszy w podstawie o 13 500 zł brutto. (275 900 pln)

Start produkcji będzie od 11.2020. Na razie nie można jeszcze konfigurować.

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za kolejne info, no to czeksm na nowy konfigurator i czas pogadać w niedługim czasie z moim handlowcem.
male-bmw-2.png
Opublikowano

Panowie ja również jestem na etapie konfigurowania M340i i to co piszecie poprawia mi humor.


Chociaż to co w konfiguratorze nie koniecznie musi później przełożyć się na cenę finalną z racji bardzo dużych rabatów. Mam wyceny od dealerów, które są czasami tańsze o 60k od konfiguratora...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie ja również jestem na etapie konfigurowania M340i i to co piszecie poprawia mi humor.


Chociaż to co w konfiguratorze nie koniecznie musi później przełożyć się na cenę finalną z racji bardzo dużych rabatów. Mam wyceny od dealerów, które są czasami tańsze o 60k od konfiguratora...

Przed covidem można było uzyskać rabat nawet w okolicy 90k na mocną konfigurację więc walcz ;)

Teraz przy hybrydzie dużą robotę zrobi tańsze o akcyzę wyposażenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktoś ma info od kiedy będzie w konfiguratorze dostępne?
male-bmw-2.png
Opublikowano

Info potwierdzone. -13 500 zł na M340i I tak, będzie permanentny start/stop + mild hybrid.


Miałem konfiguracje na 294k wiec robi się 280 prawie.


Dziś miałem przyjemność testować 330i Xdrive Grey Dravit bez adaptacyjnego zawieszenia i uważam że jest dość twardo, twardziej na pewno niż w moim obecnym RS3.


Mam spory dylemat miedzy 330i a 340i. Rozum podpowiada pierwszą opcje a serce hmm sami wiecie :-) te -13500k bardzo mnie kusi. Jednak przesiadka z 400KM z RS3 na 258KM może byc dość bolesna, pomimo tego ze ta 330i wcale nie idzie źle.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz rs3 i brak modów??

Kolega ma 700+ps 800+nm i lata pięknie...

Nie kusiło...

Nie zmieniaj nigdy na 330i jeszcze w x...

Tragedia i tak nawet przy rwd i szpera oczywiście vs rs3...

RSA możesz porównać tylko z m...

Zostaw RS3!!

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jeżdżę nim poł roku i chce zmienić tylko ze względu na to ze to auto jest dla mnie za małe i zbyt wysoka pozycja za kierownicą mi nie odpowiada. Nie modowałem bo to co tam jest w serii i tak jest nie do wykorzystania na drogach publicznych(poza tym potem problem ze zwrotem bo auto na wynajmie wiec wiesz o czym mowie) . 330i to odpowiednia moc na drogi publiczne i to podpowiada mi rozum, ale serce mówi ze czasami są okazje do tego żeby przycisnąć i przy wyborze 330i nie będzie czym. Rozważałem RS5 lecz finansowanie trochę nie spina mi się w budżecie. Miałem nadzieje, ze z budżetem załapie się jeszcze na S5 ale jak zobaczyłem co oni tam zrobili to powiedziałem sobie - nigdy więcej audi. Jak w takim aucie można dać tylko silnik diesla i do tego z atrapami końcówek - to ma być sportowe auto?
Opublikowano
(..) bez adaptacyjnego zawieszenia i uważam że jest dość twardo, twardziej na pewno niż w moim obecnym RS3.

 

Dlatego do codziennej jazdy warto brać adaptacyjne, tym bardziej, że kosztuje grosze. Ja bardzo dobrze wspominam magnetic ride z S3 8V i adaptacja w G20 jest na bardzo podobnym albo i nawet odrobinę lepszym poziomie.

 

Mam spory dylemat miedzy 330i a 340i

 

Jeżeli jesteś przyzwyczajony do osiągów RS3, to przesiadka do auta słabszego o 150 km może być frustrująca, no ale to oczywiście kwestia indywidualna.

 

(...) jak zobaczyłem co oni tam zrobili to powiedziałem sobie - nigdy więcej audi.

 

Też tak myślałem przesiadając się do BMW, natomiast teraz trochę brakuje mi tej jakości wykończenia wnętrza która była w Audi. Niestety jakość detali w G20 jest gorsza niż w o klasę niższym A3 z przed 7 lat.

Opublikowano

Ja z kolei jak wsiadłem dziś ponownie do mojego Rs3 to stwierdziłem ze to co w G20 jest to moje Audi się nie umywa do tego.


Mam jeszcze dylemat czy nie poczekać na nową 4 gran coupe, brałbym już teraz 4 ale dwoje drzwi nie jest zbyt praktyczne. Pytanie czy ta Gran coupe będzie z xdrivem czy tylko w tej najmocniejszej wersji jak to jest przy zwykłym coupe.

Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdzę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdzę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...

 

W takim przypadku jeżeli budżet pozwala to tylko m340d!!

No chyba że 530g po lifcie

male-bmw-2.png
Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdżę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...

Ja zamówiłem m340d, ale w ciemno. Niestety nie było możliwości sprawdzenia... Nadal jednak czekam na odbiór i nie wiem jak owo jeździ. Swoją drogą to czekam już dość długo (od początku czerwca - czyli niedługo po tym jak pojawił się w konfiguratorze i odbiór w drugiej połowie października - o ile nic się nie opóźni).

Opublikowano
Troszkę zmienię temat - czy ktoś miał jakiekolwiek doświadczenie z M340d (zamówił, jeździł)? Aktualnie jeżdżę 330i F30 i w marcu kończy leasing - chciałbym coś mocniejszego, ale jednocześnie robię 50tys km rocznie więc może diesel sensowniejszy...

Ja zamówiłem m340d, ale w ciemno. Niestety nie było możliwości sprawdzenia... Nadal jednak czekam na odbiór i nie wiem jak owo jeździ. Swoją drogą to czekam już dość długo (od początku czerwca - czyli niedługo po tym jak pojawił się w konfiguratorze i odbiór w drugiej połowie października - o ile nic się nie opóźni).

 

Mam tak samo - zamówione w czerwcu, odbiór w połowie października. Do tej pory nie ma żadnego testu M340d w necie. Dziwne, bo auta są już od lipca u właścicieli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest nowy konfigurator m340i tańsze o 13500!! :mrgreen:


Doszły też przyciemniane światła przednie, bomba :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jest nowy konfigurator m340i tańsze o 13500!! :mrgreen:
Wcześniej różnica dla mojej konfiguracji wynosiła ok. 75 000 (katalogowo) dla 330i xDrive i M340i xDrive (G21).

Teraz wychodzi 357 000 - 307 000 = 50 000 (katalogowo). Poważnie rozważyłbym wzięcie 3.0.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.