Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od jakiegoś czasu użytkuję X3, 2.0D automat xdrive z początku 2014. Przebieg 126tyś. Ostatnio pojawił mi się problem z szarpaniem na niskich obrotach. Jak to wygląda: jadę z prędkością obrotowa 1200 i dodaje delikatnie gazu. Wtedy auto szarpie, jakby chciało zmienić bieg, a nie mogło. Tak się nie dzieje jak bardziej dynamicznie naciskam gaz. Problem jest tylko jak delikatnie dodaje gazu. Miał może ktoś może podobny problem. Jakieś rady? Dziękuję
Opublikowano

Auto użytkuję auto dopiero od trzech miesięcy.

Ja nie zmieniałem oleju.

Ile może kosztować naprawa dla tych dwóch wariantów?

Opublikowano

Czy to nie jest ten sam problem ? https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=131&t=363712


 

Od jakiegoś czasu użytkuję X3, 2.0D automat xdrive z początku 2014. Przebieg 126tyś. Ostatnio pojawił mi się problem z szarpaniem na niskich obrotach. Jak to wygląda: jadę z prędkością obrotowa 1200 i dodaje delikatnie gazu. Wtedy auto szarpie, jakby chciało zmienić bieg, a nie mogło. Tak się nie dzieje jak bardziej dynamicznie naciskam gaz. Problem jest tylko jak delikatnie dodaje gazu. Miał może ktoś może podobny problem. Jakieś rady? Dziękuję
Opublikowano
Koszta napraw dla tych dwóch wariantów na raz to są naprawdę grube (opisane w innych wątkach i w necie dużo ogłoszeń). Istotna pierwsza rzecz po zakupie jak nie wiesz kiedy był faktycznie olej wymieniany w skrzyni i w rozdzielaczu, to to zrobić i zobaczyć czy nie ustąpi szarpanie. Olej w skrzyni na ZF oryginał. Inaczej wróżby z fusów, gość tam pisał w którymś wątku, że dolał do skrzyni 4 litry oleju, czyli miał jakieś 2-3 litry i jeździł tak, do skrzyni po wymianie statycznej wchodzi jakieś 6-7L. Kwestia jaki olej dolał i po co dolewać do starego, jak już lepiej zlać i wymienić wszystko na nowe, łącznie z miską co ma wbudowany filtr. Wtedy jeśli to skrzynia faktycznie to powinno przestać przy takim przebiegu, jeśli przy takim przebiegu nadal będzie szarpało i po wymianie oleju na ZF i miski to obstawiam że to nie skrzynia. Dla Ciebie, wymiana przy tym przebiegu też się przyda jeśli nie wiadomo kiedy była i czy była w ogóle robiona, bo ASO nie przewiduje. Dodatkowo bym od razu zmienił w dyfrach.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

jeżeli nie poradziłeś sobie z tematem to mała podpowiedź.

Miałem to samo - po wymianie zaworu EGR ustąpiło. Sprawdź czy nie podlegasz akcji serwisowej.

Jeszcze jedna uwaga - zawór wymieniamy pod "napięciem serwisowym" - inaczej zostanie uszkodzona przekładnia.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.