Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Witam,

Czy ktoś z Was robił swap zestawu hamulcowego (zaciski, jarzma, klocki, tarcze) z modelu 330/335/i/d do 320d LCI?

 

Chciałbym poprawić skuteczność, wygląd oraz wydłużyć okres pomiędzy wymianami klocków a ponieważ trafił mi się zestaw z auta o przebiegu 3 tyś km, które dostało w prawe tylne koło rozważam taką modyfikację.

 

W tej chwili z przodu mam tarcze o średnicy 312mm oraz 300mm z tyłu.

 

W wersjach z większą mocą montowane są odpowiednio 348mm i 336mm.

 

Ponieważ dysponuję w chwili obecnej tylko zestawem na przód (tył niestety uległ uszkodzeniu) zastanawiam się nad montażem tylko przodu.

 

Mam wątpliwość czy aby to nie wpłynie negatywnie na bezpieczeństwo. (przód większy a tył seryjny)...

 

Wiem, że na pewno trzeba przekodować system DSC tak jak ma to miejsce w 330/335/i/d oraz w przypadku doposażenia w zestaw Performance, ponieważ mój znajomy ma zestaw Performance i robiłem mu kodowanie i w skrypcie modułu DSC zmieniło się dokładnie 9 wpisów...

 

Tarcze oraz klocki zamontuje fabrycznie nowe…

 

Czy ktoś z Was zmieniał tylko sam przód ? Jeśli tak jaki był rezultat podmiany ?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez prmax
Opublikowano

Z tego co ja się czas temu orjętowałem to to grubsza rzeźba, włącznie ze zmianą piast zwrotnic itp. Widziałem zestaw na ebay'u na przód wilwood'a z adapterami jak na szybko patrzyłem to powinno wsio pasować bez zmian czegokolwiek, ale nie pamietam dokładnie, heble jakos 1200 albo 1300$ z zaciskami i klockami.

 

EDIT :) znalazłem http://www.ebay.com/itm/Big-Brake-Kit-BMW-E90-348mm-4-piston-Wilwood-caliper-/150745823246

 

z wysyłką 1400$ + ewentualne opłaty celne

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Użytkownik Jacek85 robił SWAP hamulców z 320d na 335d, ze zdjęć wynikało, że tylko przód więc powinien być w stanie się wypowiedzieć odnośnie bezpieczeństwa etc.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Z tego co ja się czas temu orjętowałem to to grubsza rzeźba, włącznie ze zmianą piast zwrotnic itp. Widziałem zestaw na ebay'u na przód wilwood'a z adapterami jak na szybko patrzyłem to powinno wsio pasować bez zmian czegokolwiek, ale nie pamietam dokładnie, heble jakos 1200 albo 1300$ z zaciskami i klockami.

 

EDIT :) znalazłem http://www.ebay.com/itm/Big-Brake-Kit-BMW-E90-348mm-4-piston-Wilwood-caliper-/150745823246

 

z wysyłką 1400$ + ewentualne opłaty celne

 

pzdr. Łukasz

Jeśli chodzi o modele E9x LCI to zwrotnice oraz piasty są takie same począwszy od modelu 316i/d a skończywszy na 335i/d. Różnice są w jarzmie, zaciskach, osłonie tarczy, tarczach i klockach.

 

Reszta jest taka sama...

 

Zestaw, który podałeś zacnie wygląda :cool2: ale w moim przypadku byłby to przerost formy nad treścią. Mam auto lekko podkręcone na 218KM i 420Nm także do 335 sporo brakuje :cry2:

 

Poza tym mam już zestaw na przód od 335i...

Opublikowano
Hmm... kodowanie agregatu DSC to nie wszystko bo agregat DSC do wiekszych srednic tarcz jest tez wiekszy, wiec wydaje mi sie ze trzeba jego tez zmienic, chyba ze ten maly tez da rade :?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Hmm... kodowanie agregatu DSC to nie wszystko bo agregat DSC do wiekszych srednic tarcz jest tez wiekszy, wiec wydaje mi sie ze trzeba jego tez zmienic, chyba ze ten maly tez da rade :?

No właśnie... serwo hamulcowe też jest większe...

 

Co prawda przy doposażeniu w hamulce Performance nie każą wymieniać DSC tylko kodować... ale to także inny zestaw niż 330/335/i/d :(

  • 7 lat później...
Opublikowano
Witam Wszystkich mam zamiar zmienić zaciski na coś lepszego mam serie w bmw e90 3,0D XD+ program z przodu 330mm tył 336mm tarcze a chce założyć coś większego i mam dylemat nad założeniem od 335 bmw albo od F30 M ma ktoś założone jaka różnica hamowania ? Czy lepiej zregenerować zaciski stare i kupić dobre tarcze i klocki ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poszukaj na forum jest wiele komentarzy odnośnie stock 348 i Brembo 340 oraz 370.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.