Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Od jakiegoś czasu w moim BMW E81 2.0 benzyna N43 zaczęły falować obroty na obrotach jałowych oraz gdy silnik jest zimny występuje szarpanie podczas przyspieszania. Dodam, że auto zostało podłączone pod komputer i wywala następujące błędy.


2EF7 Termostat z mapą charakterystyk, wadliwe załączanie

2ACC Przekaźnik główny, pkt przełącz. za późny

2ACB Przekaźnik główny, przekaźnik niezwarty

30C1 Regulacja ciśnienia oleju silnikowego statyczna, Tryb awaryjny z powodu niskiego ciśnienia oleju

2A2B Dłuższa w czasie regulacja mieszanki, mieszanka za bogata

29E0 Dłuższa w czasie regulacja mieszanki, mieszanka za bogata

30BA Wtryskiwacz cyl. 1/4 lub sterownik, Błąd

30BB Wtryskiwacz cyl. 2/3 lub sterownik, Błąd


Temat termostatu i ciśnienia oleju jest do sprawdzenia, ale co może być powodem falujących obrotów i szarpania biorąc pod uwagę powyższe błędy? Czy jest szansa, że wymiana świec mogłaby rozwiązać problem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wtryskiwacze do wymiany (sprawdź wiązkę po stronie wtryskiwaczy oraz dme), tak jak i termostat oraz zapewne zawór hydrauliczny oleju.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.