Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obstawiam zapchany DPF, też tak miałem. Sprawdź czy na 3 biegu dojdziesz do 4000 rpm i czy na 4 biegu przekroczysz 3000 rpm. Jeśli nie, to masz zawalony DPF.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Dpf wycięty, wszystko ok, mam też problem taki że na zimnym zima jak już chodzi normalnie na p, to przy wyrzuceniu r lub D schodzi z obrotów i gaśnie...

Czy to na pewno swiece? Na kompie brak błędów..

Czy to może być zawalony katalizator?

Brak innych objawów moc w porządku...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy walniętych świecach rzucałoby silnikiem po odpaleniu, a na filmie widać, że pracuje równo, ale już nie takie cuda widziałem, więc może niech ktoś inny coś podpowie. Zapchana odma też może coś takiego powodować, ale wtedy też kopci na niebiesko po odpaleniu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.