Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc, szukałem na forum ale niestety nie znalazlem.

Mam E39 525D z centralnym intercoolerem FMIC, wtryski oraz turbina seryjna.

Aktualna turbina ma luzy oraz jest bardzo duża turbo dziura - domyślam się, ze to przez FMICa.

Mam turbinę od 330D 184km w stanie bardzo dobrym i teraz nasuwa się pytanie, czy zakładać turbinę od tego 330D?

Czy szukać czegoś zupełnie innego, albo czy turbinę od 330D przerabiać na hybrydę i dopiero wsadzać ?


Wtryski seryjne po regeneracji 30tyś km temu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zależy jaki masz cel. Podobno najlepsze rezultaty daje turbina od E60 po przeróbkach. Natomiast jeśli masz od 330D to ja bym się nie zastanawiał tylko taką założył. Ja temat taki kiedyś znalazłem. Gość założył do 525d turbo od 330d i działało to u niego normalnie, tzn. bez żadnych zmian w programie jeździło tak samo choć możliwości są większe niż z turbiną seryjną, bo ta jest przewymiarowana po prostu. Turbodziurę ocenisz po założeniu sprawnej sprężarki. Zresztą wystarczy, że wężyki podciśnienia są spękane i turbo nie będzie reagować na bieżąco. Przed wymianąna FMIC było lepiej ? W ogóle masz jakieś modyfikacje programowe, że zmieniałeś na FMIC ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba walnąłem gafę, bo założyłem, że chodzi o auto 525d CR, a Ty chyba piszesz o 525d TDS ? :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.