Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakbyś potrzebował pomocy w sprawdzeniu to mam niedaleko.


VIN: 5UXWX7C51G0R18290

Type code: WX73

Model: X3 35I (USA)

E-F-R series: F25

Series: X

Type: All-Road

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N55

Displacement: 3.00

Power: 225 (306 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: 416 - CARBONSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: LUD3 - LEDER NEVADA/D3

Prod.date: 2015-08-20

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2TB Sport automatic gearbox

S2V1 19"M LM RAEDER DOPPELSPEICHE 622 M

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S2VG PERFORMANCE CONTROL

S3AG Reversing camera

S3AT Roof rail, aluminium, satinised

S3DZ ENTFALL LINES-SCHRIFTZUG AUSSEN

S4FU EDELHOLZ. FINELINE ANTHRAZIT M. AK.

S4NE BLOW-BY-HEIZER

S4NG BLENDEN INSTRUMENTENTAFEL HOCHGLANZ

S4U2 ECO PRO

S5A1 LED-NEBELSCHEINWERFER

S6AC INTELLIGENTER NOTRUF

S6AE TELESERVICES

S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES

S6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION

S6AP REMOTE SERVICES

S6NP TELEFONIE USA

S8KL OELWARTUNGSINT. 15.000KM/12MONATE

S8S4 Decoding, variable light distribution

S8SL Trailer coupling preparation

S8SM Car ident. number visible from outside

S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S9AA Outer skin protection

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S225 Deleted, sports suspension

S248 Steering wheel heater

S249 Multifunction f steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S316 automatic trunk lid mechanism

S319 Integrated universal remote control

S322 Comfort access

P337 M Sports package

S402 Panorama glass roof

S420 Sun protection glazing

S423 Floor mats, velours

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S488 Lumbar support, driver and passenger

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S496 Seat heating, rear

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S610 Head-up display

S645 BMW US Radio

S655 Satellite tuner

S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

S697 Area-Code 1 for DVD

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

S823 Hot-climate version

S840 High speed synchronisation

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S853 Language version, English

S876 Radio frequency 315 MHz

S927 All-season tyres

S992 Control of number-plate attachment

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Nic w tym dziwnego, że poduchy całe. To nie było mocne uderzenie i wyceną naprawy też bym się nie sugerował.

Pytanie po co taki mocny silnik w ...autobusie.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Przy takim uderzeniu na 100% wywali pod warunkiem,że auto jest na chodzie w ruchu, może stał na parkingu lub był przed wystawieniem podpicowany. Trzeba sprawdzić.
Opublikowano

Już wyjaśniam. Maje auto pali w mieście 13-14 litrów. W trasie 7-8 litrów i to ma sens. Taki SUV z racji oporu aerodynamicznego szafy gdańskiej spali w trasie 10 litrów i w tym momencie kończy się jego użyteczność w dalekich trasach.

Dodatkowo moje f30 jest najgorzej prowadzącym się z moich aut. nawet nie chcę mysleć jak zachowuje się gdy ma środek ciężkości pół metra wyżej.

Opublikowano
Już wyjaśniam. Maje auto pali w mieście 13-14 litrów. W trasie 7-8 litrów i to ma sens. Taki SUV z racji oporu aerodynamicznego szafy gdańskiej spali w trasie 10 litrów i w tym momencie kończy się jego użyteczność w dalekich trasach.

Dodatkowo moje f30 jest najgorzej prowadzącym się z moich aut. nawet nie chcę mysleć jak zachowuje się gdy ma środek ciężkości pół metra wyżej.

W trasie 10 ciężko spalić chyba że ktoś jedzie 120 nie więcej. Ja jak jadę żony X3 3.5i w trasę to pali ok 12l. A dlaczego kończy się jego użyteczność w trasie? Bo nie rozumiem, spali 12 to spali, spali 15 to też dobrze ja problemu nie widzę. Jeżeli miałbym jeszcze raz wybierać z jakim silnikiem kupić X3 to wybór byłby dokładnie taki sam ponieważ te 306km to moim zdaniem minimum dla tego samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego nie mieć 300km w mały bardzo mały autobusie :D

Do pokazania sąsiadom jak znalazł - mam "CZystakonnego dżipa"... :mrgreen:

Do stania pod blokiem też niezły - bo widać z daleka. :duh:

Pod remizą na potańcówce też jest COOL, dziewuchy podwozie odsłaniają na samą myśl o "dżipie"... :cry2:


Natomiast na drodze z zakrętami nie idzie się za takim g*wnem uwlec. :(

O hamowaniu nawet nie wspomnę - po piątym hamowaniu na autostradzie dym i smród tak leci - że wszyscy dzwonią na 998 po Straż Pożarną ... :duh:


Ale jak ktoś woli łatwo wsiadać, ale trudno jeździć - ja nie widzę problemu. :roll:

Byle miały kagańce niepozdejmowane... :mad2:


Ja wolę trudno wsiadać i łatwo jeździć... I tak już zostanie... Jak widzę toto, to tylko kierunkowskaz - but - i mnie nie ma... :oops:


O czym mówię - tu popis w wykonaniu Audi SQ7:


:mad2:

 

Taki SUV z racji oporu aerodynamicznego szafy gdańskiej spali w trasie 10 litrów i w tym momencie kończy się jego użyteczność w dalekich trasach.

Dodatkowo moje f30 jest najgorzej prowadzącym się z moich aut. Nawet nie chcę myśleć jak zachowuje się gdy ma środek ciężkości pół metra wyżej.

Święta racja Jakub, ale trzeba jednak trochę kumać temat, a większość właścicieli suvów jest kompletnie bez rozumu...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Wracając do tego Dżipa to najlepiej wykupić raport Carfax (można nawet na allegro) i sprawdzić jakie uszkodzenia były raportowane, ile było wypadków i czy odpalane były poduszki. Znawca z raportu odczyta czy auto było koloryzowane na aukcję.

Ale uwaga...stłuczki i drobne naprawy karoserii nie są często raportowane.

Opublikowano

Przypomnę, że to nie temat pod tytułem mongolskie wywody miczek.mk dlaczego ja kupuje to auto...


teksty typu: "Do stania pod blokiem też niezły - bo widać z daleka. :duh:" wsadź sobie w D..

Reszty nawet nie chce mi się komentować.

Nikt się nie pytał o twoje teorie.


Pytanie jest na temat konkretnego auta czy ktoś coś o nim wie.


Natomiast pozwolę sobie rozwiać waszą ciekawość dlaczego tak a nie inaczej.


1. Bo nie nawiedzę kopciuchów

2. Robię krótkie przebiegi i nie nagrzeje diesla

3. Zapcham dpfa w miesiąc

4. 2.0 benzyna to syf

5. Mam wywalone na spalanie

6. To nie auto na tor a mocy pod prawą noga nigdy za dużo



Jakub nigdy ni widziałem takiego raportu. Jest tam coś ukrywane, że jest potrzebny "znawca" ??

Opublikowano

Spokojnie panowie.. Oceniajmy samochód ,a nie wybór

U mnie w mieści jeździ taka z tym silnikiem i właściciel bardzo chwali.


Koniecznie kup report carfax bo przy takim dzwonie poduszka powinna wywalić ,będziesz wiedział co działo się z nim wcześniej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wracając do tej sztuki.


Uważna weryfikacja konieczna.

Zawodowcy mieli ją w swoich rączkach.

Na tabliczce rok produkcji 08/2015. :oops:

Wg VIN produkcja 2015-08-20. :oops:

A udało im się na 2016 zrobić. :cry2: :mrgreen:


Chylę czoła przed odwagą owych zawodowców. :cool2:


Przejrzałem ją pobieżnie, bo nie mam siły, a że strzelona mocno od dołu w lewy przód z wygiętym kołem, no to uważam, że zaznaczenie "bezwypadkowy" na 0T0M0T0 może być oznaką męstwa lub niewiedzy sprzedającego.

Takie BMW to TWARDZIZNA , że hej, blacharze wiedzą o co chodzi...

Na zdjęciach wygląda pachnąco, bo dostała dołem - wiec ułożyła się do zdjęć przepięknie.

A koszt naprawy: $34,254 USD.

No.


Więc raporty najpierw, potem tematy pod tytułem czy jeździła jako nałożnica w wypożyczalni, i takie tam inne, jak sprawdzenie jak udała się naprawa konstrukcji auta.

Czyli tematy podłużnicowo - konstrukcyjne najpierw - do sprawdzenia geometria podwozia (nie mylić z geometrią kół).

Tematy zewnętrzne - zapewne będą na dobrej grubości lakieru.

W końcu zawodowcy przygotowują się na machaczy czujnikami lakieru po podwórku.


Resztę narysuję:

https://www.copart.com/lot/41633277/Photos

https://autoauctionhistory.com/automobile/bmw/x3/409e9f5a23-2016_bmw_x3_xdrive35i

https://poctra.com/2016-BMW-X3/id-AhCmk43vfnIZP3G6/BROOKHAVEN-NY


www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, X3

SAMOCHÓD OSOBOWY

2979 cm³, benzyna

Rok produkcji: 2016

VIN: 5UXWX7C51G0R18290

nr rej. BLM32801

Polisa OC wystawiona przez Liberty SA nr 2019-566993112, zakład odpowiedzialny AXA SA

Badanie techniczne: aktualne


Dane techniczne

Pojemność silnika: 2979 cm³

Moc silnika: 225 kW

Paliwo: benzyna

Liczba miejsc ogółem: 5

Liczba miejsc siedzących: 5

Masa własna pojazdu: 1890 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 1800 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2336 kg

Liczba osi: 2


Dokumenty

Data wydania aktualnego dowodu rejestracyjnego: 12.02.2018

Data wydania karty pojazdu: 12.02.2018


Ostatni zarejestrowany stan licznika: 25 300 km


Status rejestracji: zarejestrowany

Informacje, Oś czasu


Dane zagraniczne

2016 Rok produkcji


01.01.2016 Pierwsza rejestracja w Polsce

14.11.2017 Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: podlaskie


07.02.2018 Badanie techniczne (ważne do 07.02.2020)

Rodzaj badania: okresowe

Wynik badania: pozytywne

Ostatni zarejestrowany stan licznika: 25 300 km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)


28.11.2019 09:15:24 Wygenerowanie raportu

Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1

Współwłaściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 0

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: podlaskie

Polisa OC: aktualna

Badanie techniczne: aktualne

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Z tym raportem Carfax chodzi o to, że zapisane są wszystkie zmiany właścicieli. Jeśli auto wystawione było przez ubezpieczyciela i był ostatnim właścicielem to nie ma problemu, ale jeśli pojawił się jeszcze ktoś po wypadku to jest duże prawdopodobieństwo że był koloryzowany.
Opublikowano

miczek.mk dziękuję za ta kompleksowy opis.


Tak wiem, że rok w ogłoszeniu nie zgadza się z rokiem produkcji VIN


Tak wiem że opis bezwypadkowy nie ma się jak do rzeczywistości.


To jest opis historii auta przez właściciela

HISTORIA POJAZDU:

31.12.2015 - 0 przebieg

03.12.2016 - 16.000 przegląd ASO

18.10.2017 - 25.322 (uszkodzenie przedniego zderzaka (faktura cześci w załączniku)

25.10.2017 - został kupiony

11.01.2018 - zakup części BMW Białystok

09.02.2018 - 1 rejestracja w PL

02.05.2019 - 29.900 przegląd ASO (raport BMW w załączeniu)

14.11.2019 - stan licznik 38.000


to są niby te faktury za naprawę.


nJ2Ie87.jpg

I53fEZO.jpg


mało tu się zgadza.


Pytanie czy warto jechać i wydawać hajs na sprawdzenie tego auta czy od razu je skreślić ?

Opublikowano

To czy można zaznaczyć bezwypadkowy czy nie to kwestia sporna. Jeżeli nie była ruszona podłużnica to dlaczego nie. Wymieniona belka lampa zderzak i plastiki czy taki samochód odrazu jest powypadkowy? Takie uszkodzenia można mieć po potrąceniu psa. Moim zdaniem warto pojechać, ale najpierw zadzwonić zapytać czy podłużnica była naprawiana czy nie. Moim zdaniem jednak była.

Co do rocznika to w stanach napewno była 2016 więc po dokumentach i w Polsce zarejestrowali na 2016.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
miczek.mk dziękuję za ta kompleksowy opis.


Tak wiem, że rok w ogłoszeniu nie zgadza się z rokiem produkcji VIN


Tak wiem że opis bezwypadkowy nie ma się jak do rzeczywistości.


To jest opis historii auta przez właściciela

HISTORIA POJAZDU:

31.12.2015 - 0 przebieg

03.12.2016 - 16.000 przegląd ASO

18.10.2017 - 25.322 (uszkodzenie przedniego zderzaka (faktura cześci w załączniku)

25.10.2017 - został kupiony

11.01.2018 - zakup części BMW Białystok

09.02.2018 - 1 rejestracja w PL

02.05.2019 - 29.900 przegląd ASO (raport BMW w załączeniu)

14.11.2019 - stan licznik 38.000


to są niby te faktury za naprawę.


AzTBsaq.jpg

sL0KHa5.jpg


mało tu się zgadza.


Pytanie czy warto jechać i wydawać hajs na sprawdzenie tego auta czy od razu je skreślić ?

To mówisz, że ci kretyni ze zgniłej Ameryki wyliczyli szkodę na ponad 34 TYSIĄCE DOLARÓW, a wystarczyło kupić i zamontować parę nowych drobiazgów w ASO za około 2.ooo zł czyli 500 DOLARÓW?

Ale musi tym Amerykanom palma odbijać... :oops:


A my mamy w to uwierzyć :?: :oops:


:nienie:


Podpowiem - te faktury są w większości za plastiki, które są często tańsze jako nowe w ASO niż podrapane i poklejone z ALL_PL.

Poza tym na wyprostowanym nadwoziu lepiej wyglądają - i dlatego są z ASO.


Nie skreślam tej sztuki - ale weryfikacja konstrukcji przez zawodowego blacharza - KONIECZNA.

Pamiętaj - beemki to twarde sztuki.

Mocnizna, twardzina na maxa. Przy wyciąganiu pękają że hej...

Poza tym nadwozie każdego auta to nie błotniki / zderzaki / maski / lampy / drzwi (to zewnętrzne - oczywiście w końcowym efekcie konieczne - "ozdobniki") - a właśnie podłużnice, progi, słupki, grodzie, fartuchy, belki, wzmocnienia, itd...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
10 la temu po kolizji moim e92 dostalem wycene naprawy z pzu na kwote 17000 zl. Jako ze uwazalem ze jest znacznie zanizona wzialem niezaleznego rzeczoznawce do wyceny auta, ktory wycenil koszt naprawy na oryginalnych czesciach na kwote 29000. Pzu nie zgodzilo sie na wyplate takiej kwoty i naprawe w moim zakresie wiec oddalem auto do aso bmw tlokinski. Salon za naprawe zainkasowal 65000...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.