Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mędrcy, jest tak - jak temperatura spada poniżej 5 stopni to w ciągu nocy rozładowuje się akumulator. Akumulator jest sprawny, ładowanie jest prawidłowe, komputer diagnostyczny orzekł, że załącza się samoczynnie sterownik świec żarowych - został wymieniony, ale problem wrócił - tym razem komputer pokazuje samoczynne załączanie podgrzewacza paliwa.... Ki czort to może być, spotkał się ktokolwiek z taką usterką?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego wróżek tu nie ma.

Możemy jedynie nakierować cię na jakiś trop.

Podał byś chociaż kody błędów jakie miałeś teraz i wcześniej.

Fajnie by było zamieścić informacje z jakim mamy do czynienia silnikiem.

No i przynajmniej podał byś miesiąc i rok produkcji.

Jeszcze jedno .......podane rozwiązania na forum nie zawsze świadczą o tym ,że przyczyną awarii jest ta sama rzecz.


Nagrzewnica paliwa jest zintegrowana z filtrem paliwa i jest włączana w zależności od temperatury i ciśnienia w filtrze paliwa. Wyłączniki ciśnieniowe i termostaty są również zintegrowane z filtrem paliwa. Ogrzewacz paliwa działa tylko przy włączonym zapłonie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

powoli rozwijający się segment rynku, bez wątpienia zwracają wyższe wskaźniki zużycia paliwa niż ich odpowiedniki z silnikiem benzynowym.


Ale mają też własny zestaw problemów, w tym wycofania specyficzne dla niektórych elementów silnika Diesla.


NHTSA wydała zawiadomienie o wycofaniu z eksploatacji pojazdu sportowo-użytkowego BMW X5 xDrive35d z 2009 r., Z których 2120 zostało sprzedanych w USA. Pojazdy, których dotyczy problem, zostały zbudowane w fabryce BMW Spartanburg w Południowej Karolinie w okresie od 1 października 2008 r. Do 12 czerwca, 2009.


Wycofanie rozpocznie się w październiku, gdy będą dostępne części zamienne.

Problemem jest potencjalnie wadliwa grzałka filtra paliwa, która może pozostać włączona nawet po wyłączeniu pojazdu. Może to spowodować rozładowanie akumulatora lub, co gorsza, przegrzanie i potencjalnie spowodować pożar.


Filtr paliwa wymaga podgrzewacza, ponieważ w przeciwieństwie do benzyny lepkość oleju napędowego może wzrosnąć w niskich temperaturach, co może zatkać filtr paliwa lub inne części wysokociśnieniowego układu paliwowego w nowoczesnych pojazdach z silnikiem Diesla.


Nie jest to również pierwsze wycofanie silnika wysokoprężnego X5. W czerwcu BMW ogłosiło wycofanie prawie 1000 wersji czystego oleju napędowego swojego nowego i przeprojektowanego modelu X5 2012, aby zastąpić część, która może spowodować awarię wspomagania kierownicy .


Jeśli posiadasz BMW X5 xDrive35d 2009, możesz skontaktować się z NHTSA pod numerem 1-888-327-4236; pamiętaj o odwołaniu do kampanii o numerze 11V441000. Możesz również skontaktować się z obsługą klienta BMW pod numerem 1-800-525-7417 lub pocztą elektroniczną na adres [email protected].

https://www.greencarreports.com/news/1065715_2009-bmw-x5-diesel-recalled-for-faulty-fuel-filter-heater

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.