Skocz do zawartości

Zawieszenie adaptacyjne czy pneumatyczne


maciek47

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Dziękuję za opinie. Tak patrząc na wpisy to większość chwali i posiada pneumatykę...

 

Ja już tyle postow napisałem o zawieszeniu pneumatycznym, ze powtarzać sie juz nawet nie wypada. Zawieszenie adaptacyjne wg mnie nie ma żadnych zalet w stosunku do pneumatycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam od 2 miesięcy 30d w wersji mpakiet z zawieszeniem pneumatycznym a w poprzednim F15 adaptacyjne w mpakiet. I powiem krótko pneumatyka rewelacja po mieście komfort a na autostradzie w wersji sport sam się obniża i usztywnia i śmiga jak po szynach. Jechałem ze Szczecina do Łodzi i z powrotem momentami 190km/h bo duży ruch i nie zaobserwowałem niestabilności chyba że sprzedawca wcześniej gonił Fiata i dlatego mu było ciężko zapanować nad mocą. Mam nowy silnik 286KM 650 Nm rewelacja tylko jezdzić.

 

A jaki miales silnik w f15 i jak wypada nowy 30d na jego tle? Jak elastycznosc w nowym 30d? Ciekawy jestem bo przesiadam sie z f15 25d na wlasnie ten nowy 30d. Sorry za off top

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to jeden z najprostszych wyborów w kwestii wyposażenie G05/G06/G07. Tylko pneumatyka!

 

Czy ktoś może jeszcze coś dodać na temat zawieszenia pneumatyka czy adaptacyjne mpakiet?Jakie macie odczucia?

Jestem przed zamówieniem i tylko to mnie jeszcze nurtuje co wybrać. W salonach handlowcy zchwalają głównie pneumatykę i takie są demo, na adaptacyjnym nie znalazłem do przetestowania. Jeden z handlowców przekonywał mnie ostatnio ze na pneumatyce auto jest niestabilne przy dużych prędkościach i nie da się szybko jeździć ...

Bylem skłonny zamówić adaptacyjne + 21 kola run flat ale zastanawiam się czy nie będzie to zbyt mało komfortowe?

Czy ktoś ma może taki zestaw?

 

Odnośnie niestabilności, to podzielam zdanie Markpi. Przy wjeździe na autostradę zawsze włączam tryb sport / lub sport plus i skrzynia na S, jak chce poszaleć i samochód jedzie jak po sznurku. Co prawda pneumatyka w M50d jest nieco sztywniej zestrojona ale demówkami 30d i 45e latałem po 200 km/h i też było super. Być może ten były sprzedawca Fiata, zapomniał o trybach jazdy. Faktem jest, że poruszając się w Comforcie np. 180-190 km/h, na miękkim zawieszeniu i miękkiej kierownicy, można odczuć że samochód jest mniej stabilny ale on jest po prostu wciąż bardzo komfortowy :) Ja już zamknąłem licznik na sport plusie i ani przez sekunde nie miałem odczucia niestabilności pneumatyki. A leciałem tak dobrą chwilę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F15 miałem wersje 25D a różnica w elastyczności jest odczuwalna .Dużo jeżdżę po autostradzie i wersji 25D czułem niedosyt teraz z nowym silnikiem 30D jestem zadowolony. Sprawia mi przyjemność jak odjeżdżam innym gdy TIR wreszcie zjeżdża na swój pas i można grzać do przodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.