Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuje wymienić żony E83 na Nowsza F25 i mam kilka pytań.

1. Po jakim przebiegu warto wymienić rozrząd w 2.0 d i jaki jest orientacyjny koszt wymiany?

2. Żona trochę się uparła na manuala ale ja nie jestem przekonany tym bardziej że większość aut jest w auto. Jest się czego bać w automacie?

3. Znalazłem fajną sztukę ma wszystko czego mi potrzeba ale niema grzanych siedzeń a dla mnie to jeden z priorytetów. Da radę dołożyć grzane siedzenia (fotele skóra elektryczne z pamięcią)? Dużo to roboty?

4. Czy w F25 też występują problemy ze skrzynkami rozdzielczymi napędu? Czy już sa mniej awaryjne od tych z E83?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Po jakim przebiegu warto wymienić rozrząd w 2.0 d i jaki jest orientacyjny koszt wymiany?

Ad 2.Moim skromnym zdaniem, kiedy będzie słyszalny, koszt zależny do warsztatu 2000+ PLN


2. Żona trochę się uparła na manuala ale ja nie jestem przekonany tym bardziej że większość aut jest w auto. Jest się czego bać w automacie?

Ad 2. Manual w F25 to porażka, unikaj. Automat znakomity, wymiana oleju co 60 tys. i to możesz zapomnieć o zmartwieniach...


3. Znalazłem fajną sztukę ma wszystko czego mi potrzeba ale niema grzanych siedzeń a dla mnie to jeden z priorytetów. Da radę dołożyć grzane siedzenia (fotele skóra elektryczne z pamięcią)? Dużo to roboty?

Ad 3. Chyba prościej kupić fotele z grzaniem... zakładanie mat grzejnych to wg mnie benedyktyńska robota


4. Czy w F25 też występują problemy ze skrzynkami rozdzielczymi napędu? Czy już sa mniej awaryjne od tych z E83?

Ad 4. Generalnie problemy się zdarzają, ale nie nagminnie jeśli się sam nie przyczynisz do nich np.jeźdząc na kołach z różnymi oponami (np. przód RF tył normalne) lub z różnym ciśnieniem w oponach...

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

.... np.jeźdząc na kołach z różnymi oponami (np. przód RF tył normalne) lub z różnym ciśnieniem w oponach...

A czy rożna wysokość bieżnika przód-tył (ten sam typ opon) ma jakiś wpływ na xDrive?

Np. różnica 2mm w wysokości.

Opublikowano
Tak 1,5 mm różnicy to max na bierzniku, xdrive to niestety nadal delikatny napęd, i trzeba przestrzegać pewnych zasad, tak jak kolega wyżej pisze. Ale przy zakupie licz, że musisz troszkę włożyć pieniędzy aby powymieniać oleje filtry, rozrząd(tutaj zależy jaki przebieg), sprawdzić klapki na kolektorze, nigdy niewiadomo jak DPF jeśli diesel. Ja jeszcze na dzień dobry turbine wymieniałem. No i koniecznie Automat.
Opublikowano
Ja był unikał mimo wszystko wersji N47. Szukaj B47. Co do ciśnienia w kołach to przód i tył może mieć inne. Wszystko zależy od obciążenia i rozmiaru koła.
Opublikowano
Ja był unikał mimo wszystko wersji N47. Szukaj B47. Co do ciśnienia w kołach to przód i tył może mieć inne. Wszystko zależy od obciążenia i rozmiaru koła.

Bardzo chętnie ale budżet na auto to max 55 tysięcy a za tyle nie kupie nic nowszego niż 2011rok. Znalazłem fajne ale gosciu nie chce zejśc poniżej 60, pierwszy właściciel serwisowana w ASO do samego końca i pedantycznie utrzymana. Ale brakuje mi kasy i muszę szukać czegoś innego.


Właśnie auto po które miałem jechać w sobotę się sprzedało więc temat grzanych foteli upadł :)


Zastanawiam się nad tym automatem tylko. Mi nie przeszkadza ale żona się upiera na manuala :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie taki diabeł (N47 straszny) jak go malują... ważne by zmieniać olej nie częściej niż 15k KM i będzie służył. U mnie była wymiana łańcucha po 45k KM.... bo nie słuchałem rad i zmieniłem olej jak komputer kazał. Od tego czasu zmieniam co 10-12k KM i na razie wszystko ok.


Jak ty nie będziesz jeździł to możesz ulec i kupić manual, ale takie auto to biały kruk i w dodatku z reguły golas. W EU 97% sprzedawało się z automatem.

Poczytaj na forum, o manualu, być nie żałował zakupu, mało osób ma o nim pozytywne mniemanie... F25 z DIESLEM i manualem nie dość, że słabo rusza (automat dobrze maskuje słabość przy ruszaniu) to działa siermiężnie.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Dobra a jeszcze jedno pytanie. Znalazłem X3 generalnie ma wszystko czego potrzebuje ale.. niema Idrive i navigacji. W sensie niema wyświetlacza ani pokrętła. Duży problem żeby dołożyć? Jest instalacja pod idrive? Czy gra nie warta swieczki?

Bo jeszcze myślałem żeby kupić radio na Androidzie w zamian.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra a jeszcze jedno pytanie. Znalazłem X3 generalnie ma wszystko czego potrzebuje ale.. niema Idrive i navigacji. W sensie niema wyświetlacza ani pokrętła. Duży problem żeby dołożyć? Jest instalacja pod idrive? Czy gra nie warta swieczki?

Bo jeszcze myślałem żeby kupić radio na Androidzie w zamian.

 

Wszystko można dołożyć tylko kwestia kosztów, obawiam się, że wycena Cię zniechęci... co do stacji na Androidzie to ona bazuje (przynajmniej) częściowo na instalacji auta z wyświetlaczem i iDrivem... auto, które oglądasz musi być z importu bo w PL nie oferowano aut bez iDrive'a (przynajmniej F25)

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Taki totalny golas. Ja bym szukał coś co za tę kasę już da trochę zabawy. No chyba że mniej elektroniki mniej usterek. Ale golas.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto ma całe wnętrze przełożone z wersji poliftowej z XLine, nie wiem, czy wiesz?

Klawisz centralnego zamka w desce rozdzielczej i zdublowany w tapicerce drzwi kierowcy.

3.0 d za te pieniądze? To musi być straszna padlina.

Sprawdź ją dobrze, bo w okolicach Bielska też identyczna biała z takim wnętrzem, też 3.0 d stała. Była z wymienionym silnikiem, z dużym przebiegiem, wersja z policji, dlatego miała wymienione wnętrze. Była straszna...

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

bart 328 masz rację,wnętrze przełożone z modelu po lifcie.Ale nie wiem gdzie ty widzisz zdublowany przycisk centralnego zamka.Na desce rozdzielczej jest przycisk zamka,a na drzwiach jest przycisk blokujący tylne szyby,żeby dzieci nie otwierały



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.