Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem. 20 tysięcy kilometrów temu miałem wyciek oleju który został zidentyfikowany jako pochodzący z podstawy filtra oleju czyli rzecz typowa dla tego silnika. Ostatnio problem powrócił więc wszystko zostało umyte a uszczelka wymieniona. Przez chwilę było dobrze ale wczoraj zdjalem osłony i cały dół silnika mam znowu w oleju. Ma ktoś pomysł o co chodzi? Czy faktycznie te uszczelki mają tak krótka trwałość?
Kupię komplet felg styling 270
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tu masz instrukcję wymiany uszczelek dla różnych wersji twojego silnika.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e92-320d-cou/repair-manuals/11-engine/11-42-oil-filters-lines/

Mi przychodzi do głowy takie coś, albo mechanik za mocno dokręca uszczelki i je zmiażdżył, albo daje uszczelki złej jakości (zamienniki) , albo masz powyginane podzespoły silnika i jak uszczelka złapie trochę przelotu zaczyna nie ogarniać różnić w odległości jakie sa pomiędzy elementami, albo albo masz jakieś mikro pęknięcie przez które sączy się delikatnie olej.


A jak tam wygląda u ciebie temperatura oleju w czasie jazdy???

Opublikowano
Cześć, przy obydwu wymianach zastosowano uszczelki OEM, ale przy ostatniej wymianie wymieniono tylko tą pomiędzy blokiem a podstawą. Co do sposobu montażu trudno się wypowiedzieć. Zlecałem to znanemu warszatowi wyspecjalizowanemu w serwisie BMW więc zakładam, że dokręcali to w sposób prawidłowy. Tak sobię myślę że gdyby zrobili to źle auto nie przejeździło by dwóch lat i dwudziestu kilku tysięcy kilometrów. W kwestii temperatury oleju to dobre pytanie ale trudno na nie odpowiedzieć bo nie badałem tego.
Kupię komplet felg styling 270
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wymienili.....?????

Może tak może nie. Może tylko nieco mocniej dokręcili i przemyli......nik ,oprócz nich tego nie wie. Obawiam się ,że bez demontażu tego, to się nie dowiesz.

Najlepiej jak byś był przy tym i po demontażu umył uszczelka z obudową. Przyjrzyj się temu może uszczelkę jest zadarta lub obudowa krzywa?????

Pozdrawiam.........daj znaka co ustaliłeś. No to rzeczywiście zbyt krótki okres po naprawie na częściach OE...

Edytowane przez Burza1234
Opublikowano
Z tego co pamietam są tam plastikowe rurki z oringami , wymieniłem w 118d 143 km i wszystko wporzadku . A lało się strasznie .
Opublikowano
Wymienili.....?????

Może tak może nie. Może tylko nieco mocniej dokręcili i przemyli......nik ,oprócz nich tego nie wie. Obawiam się ,że bez demontażu tego, to się nie dowiesz.

Najlepiej jak byś był przy tym i po demontażu umył uszczelka z obudową. Przyjrzyj się temu może uszczelka jest zadarta lub obudowa krzywa?????

Pozdrawiam.........daj znaka co ustaliłeś. No to rzeczywiście zbyt krótki okres po naprawie na częściach OE...

 

Auto już jest w warsztacie i mają działać. Odnośnie tego, że uszczelka była ostatnio wymieniana nie mam wątpliwości.

Kupię komplet felg styling 270

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.