Skocz do zawartości

Biała 330i Radasa


radek_rr

Rekomendowane odpowiedzi

330i RWD, Mpakiet, sportowy dyferencjał.

Pakiet business i first class plus kilka dodatków (np. tak zwane hi-fi).

Gwarancja 5l, pakiet serwisowy 5l.

Masa własna 1460kg :O


7c751ce45a6dc40agen.jpg

59062bee4ea84c38gen.jpg

ae346e21404b86e2gen.jpg


Nie planuje modów na razie, jeśli wykupie po 36mcach to wejdą mody na 340KM, co przy tej masie pozwoli mi objechać na torze 340i w xdrive. Ale na drodze to sie pewnie nie uda do 120 km/h hehe.

Auto na razie daje mi wiele frajdy i przy bucie pali MAKSYMALNIE 9,5l. Przy oszczednej jezdzie podmiejskiem 6,2l.

Jazda normalna trasa (nie autostrada) do 120 km/h 7,5l.

Autostrada 5 os + bagaż 160 km/h tempomat 7,5l czyli tyle co 318d 143km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wiadomo, ale jak dzisiaj pamiętam, że 118d 2006r. 122km ważyła 1465 kg (moje pierwsze BMW. Tzn MOJE na własność).

A g20 w środku ma tyle miejsca, że niespodziewanie stało się autem rodzinnym, bo nie musze przysuwać fotela jak dzieciaki jadą ;)

Z wyposażenia żałuję, że nie dopłaciłem do droższego tempomatu.

Poza tym jeszcze raz taki sam config bym zrobił ;)


Bardzo mi przykro, że nie było wyboru we wzorach zimówek. Niestety nie lubię czarnych, a 17tki nie wchodziły w rachubę. Ładne duże hamulce - troche szkosa, że nie nawiercane, optycznie bardziej rasowo by było. Prób hamowania nie robiłem, więc nie wypowiem sie na temat skuteczności.


ac4704876b4f7751gen.jpg


339e6f06c1752e12gen.jpg


Dźwięk z głośników w trybie sport już zaczął mnie wkurzać, jednak jak skrzynia i ukł. Kier. są w trybie sport a silnik w comfort to dźwięku z głośników nie ma.


Jak na r4 brzmi bardzo ładnie, do tej pory podobały mi się w sumie tylko Megane RS z Akrapovicem.

Oczywiście to nadal jest r4, jednak przy normalnej jezdzie silnika nie slychac (toczy sie w trasie nawet ponizej 1200 obr/min), momentu jest na tyle dużo, że w trybie eco pro nie przekraczajac 2000 obr ze swiatel i tak idzie lepiej niż wszystie kompakty z malymi silnikami.


Edit. Tarcza wydaje się mała bo to tył, w zasadzie jest duża jak na tył.


Edit. 2. Tempomat 110 spalanie okolice 6l, obroty okolice 1500.


Miałem 3 dni z wypożyczalni 320i w sportline i mi palił więcej niż 330i na dotarciu.


cecd36d52a6aa17bgen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sztos, prawie pokrywa się z moją planowaną konfiguracją :8)

Waga g20 to mega pozytyw !!

 

Drogi kolego a co z m3 e92dkg??

Jednak zostajesz przy nowej 3.

Jak będziesz zamawiał daj znać to dam namiar na handlowca.

Też mam dylemat 330i rwd i szpera vs 340i bardziej "gola"


Czy wazyles gdzieś ją??

Ile w baku było??. U mnie 330i rwd 1550kg z końcówką w baku.

Jeżeli waga 1450to rwd i szpera i mody na 330-350ps i 500-550nm i naprawdę wystarczy.

Seryjne m340i nie jest wcale takie szybkie, zmierzone z Dragy.

16 0-200 to nie jest szał... Tylko wiadomo 6cylindrow robi robotę i po modach może być ciekawie...


male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Sztos, prawie pokrywa się z moją planowaną konfiguracją :8)

Waga g20 to mega pozytyw !!

 

Drogi kolego a co z m3 e92dkg??

Jednak zostajesz przy nowej 3.

Jak będziesz zamawiał daj znać to dam namiar na handlowca.

Też mam dylemat 330i rwd i szpera vs 340i bardziej "gola"


Czy wazyles gdzieś ją??

Ile w baku było??. U mnie 330i rwd 1550kg z końcówką w baku.

Jeżeli waga 1450to rwd i szpera i mody na 330-350ps i 500-550nm i naprawdę wystarczy.

Seryjne m340i nie jest wcale takie szybkie, zmierzone z Dragy.

16 0-200 to nie jest szał... Tylko wiadomo 6cylindrow robi robotę i po modach może być ciekawie...


W drugim pomiarze wychodzi im 10.77 100-200km/h a to już czas M3 e92 które w serii robi 10.5-10.8. Do 100 również podobny czas do M3 wg mnie to szybko jak na tą moc i awd. Stawiam że seryjne 330i robi okolice 5s 0-100 i około 15s 100-200 a to już przepaść program pozwoli się zbliżyć do seryjnej M340i ale nadal będzie wolniej stawiam na ok 12s 100-200 po remapie.

Edytowane przez --==maly==--
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W drugim pomiarze wychodzi im 10.77 100-200km/h a to już szas M3 e92 które w serii robi 10.5-10.8 do 100 również podobny czas wg mnie to szybko jak na tą moc i awd. Stawiam że seryjne 330i robi okolice 5s 0-100 i około 15s 100-200 a to już przepaść program pozwoli się zbliżyć do seryjnej M340i ale nadal będzie wolniej stawiam na ok 12s 100-200 po remapie.

 

Podam na własnym przykładzie.

Seria zmierzona 252/342

Po modach ic wagner dp i sport kat mg motorsport koncowy m performance i program 323/485

Czas seria 5,8 do 100

23 do 200

Po modach 5 do 100 i 17,4 do 200

Mysle że g20 ( na necie są filmy) 330i Ma 5,6 do 100

I też 23 do 200

Jest ciut większy potencjał jak i mnie, więc myślę że 340/530 można uzyskać, co przy niższej masie o 100kg może dać około 4,7-4,9 do 100

I 16 do 200 co oczywiście daje okolice serii 340i

Tylko kurcze zupełnie inne prowadzenie rwd plus sport dyfer vs 300kg więcej i rwd który średnio mi podchodzi.

Ale to juz każdy sam staje przed wyborem odpowiednim dla siebie

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wehyr


Dokładnie, dla mnie to ma duże znaczenie, bo ja nie lubię dużych aut, x1 już jest lekko za duże. Lubie jak auto zawraca na raz, poza tym nie musze mieć xDrive żeby się nie wyje*** nawet przy 340 KM i RWD.

Moim autem marzeń było e92 330i, w czasie jak jezdzilem jedyneczką (kupilem rok po debiucie, wyważenie 50:50, kochałem ją).

Jak żony 218d poszlo na serwis, na 3 dni dali mi 320i i sie zakochalem. Znowu poczułem to coś do auta. F30 totalnie mi się nie podobały, szczególnie w środku.

Prowadzi się bajecznie. Przez chwilę rozważałem 240i bo podobna cena do 330i, ale jednak za malutki, a 258 km w sedanie jest szybsze niż r6 w x5 i xdrive, pewnie też szybsze niż x3.


Odbieranie chlopców z przedszkola to czysta frajda. Mam taką trochę krętą drogę, fikuśne skrzyżowania, zapiaszczone, pod fórkę z ostrym kątem, nawet nie potrzebowałbym r6 bo to wystarcza, by mieć fun. I tak nie mam czasu skoczyć na tor wiec r6 póki co to tylko fanaberia, a nie kupię przecież auta ze względu na dźwięk.

Dobra robota z tym silnikiem, 320d nie ma sensu zakupu przy przebiegach ponizej 35 tys., nie wspominam o 330d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Btw widzieliście co ten „słaby” silnik ze szpera może robić na suchym asfalcie ??




Od 2:04 :twisted:

 

Nieźle... Chyba jednak pozostanę przy 330i i porobię jak swoją... Gdyby 340i było rwd to bym zamówił... A nie chce z. A Ty tym razem x, czy rwd i szpera??

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Dobry konfig, popieram :cool2:

Btw. ta masa to z dowodu? Bo w katalogu BMW jest 1545 dla 330i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Dobra, sprawdziłem drobny druczek :D

Wg. katalogu masa własna wg. WE odnosi się do auta ze zbiornikiem napełnionym w 90% i 75 kg wagi kierowcy. Czyli gruuubo poniżej 1500 wychodzi bez tego wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do felg na lato, początkowo miałem wybrane 19tki ale zrezygnowałem, bo testówka była na standardowych 18 i na żywo mi się spodobały.


Na zdjęciach nie wygląda, na żywo nawet niebieskie hamulce się wyróżniają.

Najbardziej lubię pięcioramienne wzory.


3f975e6aae4bbbe0gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.