Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,


Kolejne "ciekawe M3" w moich oczach.

Mam VIN: WBSKG9C58DJ594958

Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-e92-automat-dkg-competition-glosniki-individual-keyless-ID6CcRKE.html#37814de0e4


Na ogłoszeniu wygląda okej (ale folia zawsze mnie martwi, że pod spodem może być katastrofa) a po niektórych zdjęciach po dzwonie to mnie aż przeraża. Faktycznie ulep czy tylko tak mi się wydaje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, M3

SAMOCHÓD OSOBOWY, COUPE

3999 cm³, benzyna

Rok produkcji: 2013

VIN: WBSKG9C58DJ594958

nr rej. DW5AX13

Polisa OC nr K15976100100 LINK4

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni zarejestrowany stan licznika: 77 242 km


Ryzyka

Kradzież - Nie odnotowano kradzieży.

Złomowanie - Nie odnotowano złomowania.

Powypadkowy - Odnotowano wypadek lub użycie poduszki powietrznej.

Uszkodzony - Odnotowano szkodę całkowitą lub zniszczenia powodziowe.

Przekręcone liczniki - Nie odnotowano problemów związanych z niezgodnością przebiegu pojazdu.

Niedopuszczony do ruchu - Nie odnotowano problemów z kontrolą pojazdu ani innych.

Służył jako taxi - Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka.


Dane techniczne

Pojemność silnika: 3999 cm³

Moc silnika: 309 kW

Paliwo: benzyna

Liczba miejsc ogółem: 4

Liczba miejsc siedzących: 4

Masa własna pojazdu: 1655 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2080 kg

Liczba osi: 2

Maksymalny nacisk na oś: 10 kN


Dokumenty

Data wydania aktualnego dowodu rejestracyjnego: 29.04.2019

Data wydania karty pojazdu: 27.11.2018

Status rejestracji: zarejestrowany


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne

2013 Rok produkcji


01.01.2013 Pierwsza rejestracja za granicą


22.11.2018 Badanie techniczne (ważne do 22.11.2019)

Rodzaj badania: okresowe

Wynik badania: pozytywne

Ostatni zarejestrowany stan licznika: 68 794 km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)


22.11.2018 Badanie techniczne

Rodzaj badania: dodatkowe

Wynik badania: pozytywne

Ostatni zarejestrowany stan licznika: 68 794 km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)


26.11.2018 Pierwszy właściciel w Polsce

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie


27.11.2018 Pierwsza rejestracja w Polsce

29.04.2019 Badanie techniczne

Rodzaj badania: dodatkowe

Wynik badania: pozytywne


Ostatni zarejestrowany stan licznika: 77 242 km

(Uwaga. Stan licznika gromadzimy od 2014)


20.11.2019 17:34:25 Wygenerowanie raportu


Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 1

Współwłaściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 0

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie

Polisa OC: aktualna

Badanie techniczne: aktualne

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0


Zdekodowany VIN: WBSKG9C58DJ594958

Prod. Date 2013-04-24

Type M3 (USA)

Series E92 (3 Series)

Body Type COUPE

Steering Left Hand Drive

Engine S65

Displacement 4.00

Power 309kw / 420hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour INTERLAGOS BLAU METALLIC (A30)

Upholstery LEDER NOVILLOSCHWARZ (NCSW)


Editions and packages

S752A Individual audio system

S7MAA Competition package


Comfort and interior equipment

S403A Glass roof electrical

S415A Sunblind rear

S423A Floor mats velours

S441A Smoker package

S459A Seat adjuster electric with memory

S464A Ski bag

S490A Adjuster backrest width

S494A Seat heating driverpassenger

S4AEA Armrest front retractable

S4MYA Inttrimleathercarbon structblack

S4NAA Interior mirror with digital compass

S431A Interior mirror with automaticdip


Multimedia

S609A Navigation system Professional

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION

S616A BMW Online

S620A Voice control

S639A Preparation f mobile phone cpl USACDN

S655A Satellite tuner

S697A AreaCode 1 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S6FLA USBAudio interface

S6NFA MUSICSCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE

S6NRA APPS

S6UHA Traffic Information

S6VCA STEUERUNG COMBOX

S645A BMW US Radio


Driver assistance and lightning

S502A Headlight cleaning system

S507A Park Distance Control PDC rear

S521A Rain sensor

S563A Light package

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S540A Cruise control

S5DSA Emergency release luggage compartment


Wheels and drive

S223A Electronic Damper Control EDC

S2MDA M Drive

S2MKA M doubleclutch transmiss wDrivelogic

S2VBA Tire pressure display


Environment and safety

S302A Alarm system

S313A Foldin outside mirror

S319A Integrated universal remote control

S322A Comfort access

S8SCA Telematics access requestcountryspec

S8SPA Control unit COP

S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S845A Acoustic belt warning

S853A Language version English

S876A Radio frequency 315 MHz


Individual equipment

S760A High gloss shadow line

S775A Headlining anthracite


Other equipment

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CCA Auto startstop function

S925A VERSANDSCHUTZPAKET

S9AAA Outer skin protection

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, to moje auto.


Jeżeli chodzi o folię, to ona nic nie ukrywa. Po prostu jestem maniakiem folii.

moje wcześniejsze auto (oklejone):

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=310595&start=15


moje jeszcze wcześniejsze auto (oklejone):

https://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/116730-alfa_147_traveler_a.html


Dla naprawdę zainteresowanej osoby jestem w stanie ściągnąć folię przed zakupem, i ręczę za to co jest pod spodem. Mam tez sporo zdjęć przed oklejaniem.

Auto jeździło bez foli przez pół roku. Po prostu kolor nie przypadł mi do gustu.

Sam zrobiłem tym samochodem 12tyś km i uwierzcie mi, że nie jeździł bym nim gdyby miało zaraz się rozlecieć, jest zrobione porządnie.


rAjpKbt.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ludzie świadomie wydają 110k+ na takie auto, świat mnie ciągle zaskakuje. oś tył skrzywiona, ciekawe jak rama. Wszystko można naprawić, ale ludzie.

Auto z USA ściąga człowiek, którego nie stać na odpowiednik europejski - właśnie w takim stanie się ciągnie trupy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ponta ja Cię szanuję ale jaka oś, jaka rama. To nie Tarpan i tu jest cały problem, tu jest nadwozie samonośne które jak widać na zdjęciach uległo przełamaniu. BMW nie oferuje w sprzedaży i nie przewiduje wymiany podłogi i tylnych podłóżnic w tym modelu, więc deklaracje o zrobieniu porządnie lepiej pominąć milczeniem.
3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
oczywiście masz rację, oś jako element zespołu napędowego. Podzielam twoją opinię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.