Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich bardzo serdecznie !!!


Wysłałem zapytanie do serwisu przy jakim przebiegu można wymienić rozrząd oraz olej w skrzyni biegów. W odpowiedzi serwis odpisał, że producent nie przewidział interwału na wymianę rozrządu oraz oleju, ale zasugerował, że przy przebiegu 100k można się nad tym zastanowic...obecnie mam przejechane 95k

co o tym sądzicie ?? wymieniać ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O konieczności wymiany rozrządu w tym silniku jeszcze nie słyszalem sam jestem ciekawy.

A olej w skrzyni ja bym polecał co max 100tyś więc Ty masz przebieg akurat na taką operację.

Opublikowano

Masz auto na gwarancji? Ja w 4 roku wymyslilem sobie, ze w ostatnim miesiacu gwarancyjnym (77kkm) oddam auto do serwisu na serwis olejowy i aby sprawdzili wszystko jak silnik, rozrzad, skrzynie naped etc finalnie powiedzieli, ze nic nie stwierdzili, ale jezeli ja chce to maja zgode z BMW Polska na wymiane rozrzadu w ramach gwarancji. Oczywisice sie zgodzilem bo planowalem autem dluzej pojezdzic (jednak pojawila sie opcja M340i) a koszt wyszedl 14k pln. Warto to wykorzystac bo ASO moze posciemniac, a swoje w ramach gwarancji zarobi.


Auto serwisowane tylko w ASO co 10kkm na ori czesciach, wszystko w historii i nigdy zadnej awarii moze dlatego ASO stwierdzilo, ze to ostatni moment by zarobic cos na tym aucie, skoro nie zarobili na samej sprzedazy i nieplanowanych awarich, ktore mogliby pociagnac z gwarancji :mrgreen:


Silnik 428i xDrive tak dla scislosci.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
428i to N20 całkiem inny starszy silnik i tu rozrządy padają nie ma co mieszkać go w tym temacie bo zaraz zlecą się też właściciele diesli N47 chodzi o B48 a tam o wymianach rozrządu nie słyszałem.
Opublikowano

Nie mowie o silniku, ale o mozliwosciach jakie chyba jednak w ASO sa.


Mowisz, ze padaja rozrzady w N20, a ja nie znam nikogo komu by padl wszystko zalezy od rocznika, przebiegu etc - naczytales sie i siejesz panike wsrod wlascicieli 28i :mrgreen: statystycznie jest tych silnikow wiecej na rynku, ale moze sie znam...


Sorry za OT


Co do B48, tez nic nie slyszsalem, ale silnik ma 3 lata wiec poczekajmy co wyskoczy, oby nic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nic się nie naczytałem nie znasz mnie nie wyciągaj pochopnych wniosków. Mój kolega ma warsztat o specjalizacji BMW a że jest sąsiadem mojej firmy, bierze też części z mojego sklepu jestem u niego kilka razy w tygodniu i widziałem kilka rozrządów w N20 które były bardzo zużyte i luźne miał też jedno auto z uszkodzonym silnikiem po przeskoczeniu rozrządu. Stale też współpracujemy z Bawaria Motors w zakresie dostaw części i serwisu i od nich też mamy sporo informacji na co uważać itd. W N20 zalecenie jest żeby przy 100tyś rozrząd skontrolowac przynajmniej a wg mnie max 150tyś i wymiana. O B48 poki co nie było żadnych niepokojących informacji a jest już sporo aut z przebiegami około 150tyś.
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.