Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej musiałbyś rozkleic klosz bo slot z kostką od tej brewki jedt u góry w obudowie lampy i nie wypniesz tego nawet jakbyś wyjął palnik i próbował przez otwór po nim tam gmerac.

Pzdr.

Opublikowano
Witam, roboty sporo aby wyjąć lampę. Miałem ten sam przypadek "obrysówki" po stronie kierowcy zgasły - proponuje wykodować z modułu FRM i po problemie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bez przesady. Wyjęcie reflektora to 10-15 min.


Sześć śrub u góry zderzaka torx t30 (dwie spinki i uszczelka out)

Cztery śruby na dole pod zderzakiem chyba 10

Nadkole ok. 12 śrubek 8

Zderzak przy błotniku 1 albo 2 śrubki 10

Dalej już tylko reflektor 4 śruby torx t30

Opublikowano

Niby nie ma tragedii z wyjeciem lampy w f10 (jedynie dostęp do śruby pod lampą z tyłu - od strony silnika - jest kijowy) ale z łezką w oku wspominam demontaż lamp w e39 - 3 śruby od góry, bez odkrecamia nadkola, zderzaka itp, itd i lampa na wierzchu...

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby nie ma tragedii z wyjeciem lampy w f10 (jedynie dostęp do śruby pod lampą z tyłu - od strony silnika - jest kijowy) ale z łezką w oku wspominam demontaż lamp w e39 - 3 śruby od góry, bez odkrecamia nadkola, zderzaka itp, itd i lampa na wierzchu...

Pzdr.

E60 tak samo od góry ale 4 śruby. Dwie luzujesz, dwie odkręcasz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.