Skocz do zawartości

czy to lambda?


d_m

Rekomendowane odpowiedzi

problem jest taki. silnik 2,5 M50. Pali mi w mieście ok 12-13 l/100km. czasami przy przyspieszaniu potrafi strzelić sobie i tak jakby nie pracowal na wszystkich cylindrach. zaraz po uruchomieniu autka po nocy czuć benzyne jakby sie gdzies rozlała? czy to może byż przyczyną padniętej sondy?

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... szybciej świece albo któraś cewka ma przebicie / nie równa praca na wszystkich cylindrach , zapach nie spalonego paliwa /, sprawdź wieczorem czy gdzieś nie widać przebicia .

 

piszesz że : po nocy czuć ... ona dopiero po zagrzaniu daje impus do komputera dot. składu mieszanki jak nie działa to komputer przechodzi w tryb awaryjny - ale wtedy zwiękrza się zużycie etylinki ..

Jeżeli jesteś z Gliwic / jak w podpisie ?/ to Ty nie jeździsz po mieście tylko posuwasz się po mieście :mrgreen: , a ile Ci paliło przed ?

* - w zależności od typu i wyposażenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też po mieście pale 12-13l, a jeżdżę w miarę dynamicznie. Co do tematu to nie będzie to raczej sonda, mi jak padła sonda to auto zrobiło się mułowate i paliło mi ponad 20l :lol:

Pozdrawiam!

Paweł


Kiedyś było: e36 325i, e39 540i, e38 740i, e53 3.0d, e65 745i, e39 M5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece mam nowe przejechałem na nich może 1000 km więc napewno są ok. wczorajwieczorem odkręciłem pokrywę na głowicy i zauważyłem że od czasu do czasu na 2 cylindrze jest przebicie z cewki albo z fajki . czy to może być przyczyną. korzysając z okazji zapytam jeszcze jak silnik pracuje to słychać syk zasysanego powietrza tak jakby układ był nieszczelny jest to dośc głośne. powiedzcie czy tak powinno być i czy to również może być przyczyną tych strzałów?

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... "zauważyłem że od czasu do czasu na 2 cylindrze jest przebicie " .....

 

no to znalazłeś przyczynę .... / zobacz jaki kolor ma świeca na tym cylindrze - wyczyść ją - wiem że je zmieniałeś ale jak nie dostaje "prądu " to zbiera się na niej czarny nalot - nagar / a cewka jest do wymiany

 

na " litery " to trudno posłuchać silnika , może ciągnie gdzieś lewe powietrze , zapuść go i przegazuj delikatnie na przepustnicy - jak syczenie będzie zwiękrało się razem z obrotami to pooglądaj obudowę filtra i węże gumowe od niego do kolektora ssacego - może masz jakieś pęknięcie - szkoda by ciągnął jakieś syfki razem z powietrzem ....

* - w zależności od typu i wyposażenia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.