Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie, to moje początki z forum.


Zamieniłem Lexusa RX400H (kompletnie bezusterkowego) na "wymarzone" BMW X5 3,5d 2010 z Kanady - odtąd zaczęły się problemy


Po dwóch dniach od zakupu. Wystrzelił jeden z wtrysków. Okazało się, że kapało na niego z podszybia i przerdzewiała śruba mocująca. Przy dodaniu gazu druga puściła.


Auto trafiło do kolegi mechanika.


Wykręcił wszystkie wtryski, wymienił śruby mocujące

Wtryski daliśmy do sprawdzenia do Boscha, 5 było w super kondycji a jeden trafiony. Zregenerowali go w Boschu i wszystko złożyliśmy z powrotem.

Wczoraj odebrałem auto. Zrobiłem 100km i wszystko ok. Po godzinie odpaliłem go ponownie i zapalił się check.


Pokazało

4B90 Monitorowanie ciśnienia na szynie paliwowej przy rozruchu silnika

oraz 4873 i 4BF0


Pół dnia siedzę na forum i czytam o tym błędzie głównie w przypadku 2,0 d ale wszędzie opisują, ze auto ciężko zapalić a mój pali od strzała czy to ciepły czy zimny ale błędu nie można skasować.

Proszę o wskazówki, czy znowu sprawdzać wtryski?? Serwisant w Boschu stwierdził obecność opiłków ale u nich tak jest zawsze jakiego wtrysku by nie dostali. opiłki i opiłki.

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano
Czujnika nie podmieniałem. Na szczęście następnego dnia błędu po skasowaniu już nie było. Być może była to pozostałość po wymianie wtrysków. Bardzo dziękuję za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.