Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
pytanko czy kierownica lift m pakiet z 2009r podejdzie do e61 z 2006r z odpalaniem na przycisk start stop?

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

Opublikowano
ok a czy ona jest mniejsza niż ta, która jest standardowo czyli nie m pakiet ani sport ? mam takie wrażenie ale nie wiem dokładnie ?

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

Opublikowano

to miałem złudne wrażenie. Jeździłem kilka dni e61 z kierownicą sport i zdecydowanie lepiej się ją trzymało w dłoniach


a czy jest jakaś kierownica z bmw pasująca do e60 ale mniejsza?

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ciężki temat a szkoda. W e60 kierownica ma 39.5 cm średnicy - jak w starze, w audi a6 mam co prawda kierownicę S line ale fabryczną i ma 36 cm. Oczywiście wieniec jest grubszy ale kierownica zdecydowanie bardziej poręczna do manewrowania

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

Opublikowano

Dokładnie w E60 są strasznie duże kierownice :( Ojciec w E32 sprzed 30 lat ma niewiele większą.

Ja też miałem a Audi A4 B7 kierownice s-line, bardzo dobrze się ją trzymało i była gruba. Skóra też była innego typu gładka i perforowana.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Jaką kierownice można jeszcze dołożyć do e61? Nadal szukam rozwiązania. Niektórzy mówią, że kierownica sport i m pakiet jest mniejsza po średnicy niz ta zwykła, tu kolega pisał, że nie i już człowiek głupi

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

Opublikowano
Różnice w średnicy wersji sport i m-pakiet są marginalne, bardziej to kwestia grubości i miękkości sport jest twarda i cienka, m-pakiet grubsza i miękka. Jak chcesz zmniejszyć średnicę to daj do firmy co przerabiają i ci zmniejszą i pogrubią np. http://www.maximonia.pl
Opublikowano
nie zależy mi na tym, żeby jakoś mocno była mniejsza- nawet 1 cm jest ok względem standardowej kierownicy, która jest po prostu ogromna. Z tego co się dowiedziałem, i sport i m pakiet są średnicą mniejsze a to już mnie satysfakcjonuje. Jeśli chcę kupić kompletną kierownicę na przekładkę to co potrzebuje dokładnie do zmiany?

A6 C6 2011r. 3.0 TDI Quattro

BMW E61 2006r. 3.0D

Opublikowano

Potrzebujesz kierownice z poduszką powietrzną i to wszystko. Odkręcasz starą i zakładasz nową, wszystkie kostki podłączenia pasują.

Jedyne co ważne to kupić wersje kierownicy poliftową (jak masz odpalane z przycisku start/stop)

Była inna elektronika w kierownicach przedliftowych i poliftowych.

Kup tanią z wytartą skórą i daj do obszycia do porządnej firmy, będziesz miał nówkę.

Opublikowano

 

Raczej dość mocno zmęczona, plastiki (oryginalny mat) powycierane.

Tyko pytanie czy ma wersje przedliftową - bo jak przedlift z poduszką to i tak dobra cena.

Jak by co, można dąć do obszycia i odnowienia i będzie jak nowa.

Warto jeszcze sprawdzić czy obręcz sie nie rusza bo w E60 to częsta bolączka.

Opublikowano

Lepiej kupić tanio używaną w kiepskim stanie i dać do obszycia i laminacji, będzie jak nówka.

Chyba że nie chcesz odświeżać i znajdziesz używkę w akceptowalnym stanie do montażu.

Opublikowano

Jak masz E60/61 odpalane z przycisku start/stop to masz polift i taką kupujesz kierownicę.

Przedlifty były odpalane z kluczyka.

Opublikowano
Jak masz E60/61 odpalane z przycisku start/stop to masz polift i taką kupujesz kierownicę.

Przedlifty były odpalane z kluczyka.

 

Mam e60 2006 pazdziernik start stop odpalana z przycisku i jest to przed lift.


Przed lift byl produkowany do Marzec 2007 rok, po tej dacie dopiero jest polift od Kwiecien 2007.


Do niego ma byc kierownica z przed lifta SPORT, albo identyczna ale typu M-pakiet jedyne roznice to nalepka M-pakiet + wyprofilowane boki kierownicy wewnatrz. + cena duzo wyzsza niz ta SPORT.

b28nl6U.png
Opublikowano

Kierownice dzielimy na auta odpalane z kluczyka i te z przyciskiem start stop.



Nie ma sensu dzielić na lifty i przedlifty. Ja mam 2005 i mam kiere z start stop i właśnie takie kierownice pasują czyli mniej więcej od 9.2005 do końca produkcji.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

W okolicach 2006 roku były tzw przejściówki trochę z przedlifta troche z polifta - najbardziej problematyczne bo nie do końca wiadomo jakie części pasują.

Jak jest palone z kluczyka to jest kierownica z przedlifta.

jak jest palone z przycisku start stop to kierownica z polifta.

Kierownica przedlift lub polifyt - tak to potocznie opisują handlarze na alledrogo i takiej kiery trzeba szukać.

Nie tylko kierownice były pomieszane w przejściówkach, bo BMW sukcesywnie wprowadzało zmiany i z miesiąca na miesiąc pojawiały się nowe części aż do wprowadzenia pełnego polifta.

jak nie chcesz wbić się na minę odnośnie kiery tutaj masz speców od kierownic BMW www.maximonia.pl, większość maja na stanie (sam u nich zamawiałem).

Trzeba jeszcze pamiętać o wadzie fabrycznej kierownic E60 w używkach często jest obluzowana obręcz, warstwa gumy i kręci sie dookoła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.