Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Szukam osób ktore spotkaly sie z podobnym problemem w N43B20

Auto po odpaleniu w chodzi na okolo 1300 obr to czym zchodzi na okolo 700 i dlawi sie dusi ect.

Po kolejnych 30sek znow wchodzi na obroty i zaczyna rowno pracowac.

Prowadze warsztat w Uk i kilka podobnych juz naprawialem.

Zazwyczaj sa to wtryski ale nie w tym wypadku.

Wtryski 4 z indexem 11. Zmieniony kolektor ssacy, przeplywomierz.

Wczoraj wyrzycil mi blad nox 12522 oraz

11561 roznicy w kolektorze ssacym

mysle ze ten ostatni moze miec wplyw na zachowanie auta.


Moje pomysly to zaslepienie egr, czytalem tez o czujnikach walków?


Jeszcze jeden objaw mysle ze tego samego problemu. Przy delikatnym dodaniu gazy czuc szarpanie szczególnie do momentu dodania gazu.


Prosze o wszelkie sugestie.

E87 116i n43b20 2010.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozumiem, że wtryskiwacze zakodowane? Wklej te błędy odczytane programem do bmw, najlepiej inpa, ponieważ w tej formie mi, i zapewne większości, nic one nie mówią.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam. Mam identyczny problem tj.falowanie na zimnym silniku, po okolo 40 sekundach obroty się stabilizują, wtryski oczywiście wymienione, brak poprawy.

Auto po za tym lekko drży nawet po rozgrzaniu, doskonale to widać na drążku zmiany biegów. Ostatnio odpiąłem wtyczki od elektrozaworów Vanosa, jak to kiędyś sugerowano na forum, no i bingo, obroty na zimnym nie wariują ,jest jak być powinno :? Pokieruje ktoś co dalej robić ???

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czasem błąd cisnienia oleju po ostrej jezdzie 30C1 oraz jakiś związany z grzałką termostatu kodu nie pamiętam, rozrząd wymieniany przy 99 tys, oleje filtry przy 104 tys, aktualny przebieg 108tys. jescze ciekawa rzecz to ciśnienie paliwa na listwie się dziwnie zachowuje, do 60stopni pokazuje na jałowym 150bar, a po przekroczeniu 60stopni, spada do 100 bar i juz tak zostaje przy depnięciu w podłógę wkręca do 200 bar , czy tak powinno być ... :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.