Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Co to ma oznaczać? Budą trzęsie, silnik tragicznie pracuje, już nie mam siły do tego.. Tak jest raz dobrze raz źle

JVCgAe.jpg

Na lpg mam jakieś strzały jak dodam gazu i schodzi z obrotów -.-

Zarówno na lpg jak i na benzynie tak telepie i korekty są takie jak widać

Opublikowano

Korekty identyko na benzynie i LPG?

Lewego powietrza nie ma? Sprawdź koniecznie nawet jak sprawdzałes sprawdź raz jeszcze.

Świece kiedy zmieniane?

Cewki ok? Pozmieniaj miejscami zobacz czy korekcję się poprzenosza.

Zdj pod maską bo możliwe że gaz do kitu.

Cytuj kolejno i odpowiadaj będzie łatwiej i szybciej :)

Opublikowano

Korekty na lpg też na cylindrze 4.5.6 wywalone w kosmos z tym, że nawet jeszcze bardziej potrafilo do 8000 dojść

Lewe powietrze do końca nie wiem jak się za to zabrać żeby porządnie przebadać, od filtra do przepustnicy sprawdzałem i raczej nie ma, nawet przepustnice zdejmowałem, było troche oleju w kolektorze.

Świece wymieniane jakieś 3000 km temu, ale ostatnio zaglądałem i są jakieś spalone, jakby za gorąco miały, może nie są dobre do lpg.

Cewki raczej ok bo nawet wymieniałem 3 sztuki, ale na używki. Spróbuje zamienić.

A sonda może mieć coś do tego? jak ją sprawdzić?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Lewe powietrze. Za kolektorem sprawdź czy zaślepki są szczelne, tam też wychodzą przewody podciśnienia, oczywiście wszystkie sprawdź, jak są fabryczne to prawdopodobnie sparciałe.

Od góry zdejmij osłonę i sprawdź czy coś tam podejrzanego nie ma - czujnik temperatury dolotu, wejścia od odmy.


Jak chcesz mieć pewność - odpal impę na korektach i psikaj na około autostartem naokoło kolektora dolotowego, czy innym środkiem tego typu i sprawdzaj jak się będą zmieniać - masz lewe.

Opublikowano
Żadne tam plaki czy autostarty do psikania, jedyna wiarygodna i skuteczna metoda to próba dymowa. U mnie z plaka nic nie pokazało a na dymowej okazała Się pęknięta pokrywa zaworów. Jak ją wykonać jest mnóstwo instrukcji na necie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Żadne tam plaki czy autostarty do psikania, jedyna wiarygodna i skuteczna metoda to próba dymowa. U mnie z plaka nic nie pokazało a na dymowej okazała Się pęknięta pokrywa zaworów. Jak ją wykonać jest mnóstwo instrukcji na necie

Ostatnio nie chciało mi się dmuchac dymem z kiepa więc podłączyłem króciec kolektora od podciśnienia serwo pod kompresor i jazda z ciśnieniem :) ...

Idealnie było słychać syczenie przy pękniętej pokrywie zaworów a pęknięcie bardzo małe - jeszcze zero wpływu na pracę silnika.

Opublikowano
Ogólnie jak odpale auto to dzwięk pod maską jest taki jakby ktoś koło kompresorem pompował, takie syczenie dziwne, dzwięk jak ciśnienie do opony wbija, coś ten teges
Opublikowano

Co to może być? I chciałem jeszcze spytać jaki olej polecicie? bo mam valvoline maxlife 10w40 i wydaje mi sie, że to syf.

Czy zła mieszanka może zepsuć świece zapłonowe?

Opublikowano

5w40 jeśli nie szkoda kasy to 0w40.

Co do firmy to co człowiek to opinia ja głównie patrzę na to by miał norma bmw ll01.

Aktualnie testuje polski specol w 4 różnych autach z czego dwa to bmw i jest ok.

Wybór należy do ciebie ale minimum to 5w40.

Polecam plukanke przed zmianą... Gadanie o rozszczelnianiu silnika wsadz między bajki.

Opublikowano
Czy zła mieszanka może zepsuć świece zapłonowe?

Tak.

Jeśli dawno nie wymieniane poprostu wymień koszt żaden.

Chcesz tanie weź denso k20tt przerwę zrób 0.7mm.

 

Ogólnie jak odpale auto to dzwięk pod maską jest taki jakby ktoś koło kompresorem pompował, takie syczenie dziwne, dzwięk jak ciśnienie do opony wbija, coś ten teges

Jeśli jest m52tu to one mają wyraźny dźwięk zasysanego powietrza nawet na wolnych obrotach.

Tak czy inaczej sprawdź czy nie ma lewego powietrza.

Jeszcze masz jakieś pyt postaram się coś podpowiedzieć.

Opublikowano
Kupiłem denso ik20tt ale troche drogie były. Świece wymieniałem 3000-4000 km temu ale tak jak pisałem, jakieś spalone są i myśle czy je teraz wymieniać. Jak sprawdzić sonde tak porządnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.