Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To są te same silniki. Gdyby chodziło o 10-15 tys. ten wątek by nie powstał. W cenniku G30 różnica opiewa mniej więcej na taką kwotę, bo w standardowym wyposażeniu 530i (podobnie jak w X3 30i) są sportowe hamulce.
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spojrzałem szybko w onfigurator i pierw#ze co mi się rzuciło w oczy to ceny pakietow. M sport dla 30i około 25k dla 20i około 30k wiec o 5 tysięcy drożej dla tańszej wersji wiec skonfigurować bym oba auta i porównał koc owe ceny bo różnica wcale nie musi być taka duza. Jak zwykle,diabeł tkwi,w szczegółach. Przy 60 km dziennie i decyzja miedzy 20i a 20d brałbym 20d bez zastanowienia bo może szalu nie ma ale tez nie ma tragedii i nie słuchać jakiś nagonek na diesle bo w uk dalej diesle polecają a audi np we wszystkich nowych usportowionych s wywaliło benzyny a w to miejsce weszły właśnie diesle.
Opublikowano

Pokusiłem się o skonfigurowanie jednocześnie 3 dobrze wyposażonych X3 z silnikami 20i, 20d, 30i i kształtuje się to tak:

Wszystkie 3 są identycznie wyposażone ( oprócz silnika):


20i - 285 635 zł konfig: www.bmw.pl/myconfig/v2k4m6h9

20d - 296 740 zł konfiog: www.bmw.pl/myconfig/f8x1r7s8 różnica do 20i + 11 105 zł, różnica do 30i - 13 485 zł

30i - 310 225 zł konfig: www.bmw.pl/myconfig/r1z8w2o2 różnica do 20i +24 590 zł, różnica do 20d + 13 485 zł


do 30i mpakiet dokłada od razu sportowy układ hamulcowy, w pozostałych silnikach trzeba dopłacić 2910 zł i zaznaczałem tą opcję.

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
Pokusiłem się o skonfigurowanie jednocześnie 3 dobrze wyposażonych X3 z silnikami 20i, 20d, 30i i kształtuje się to tak:

Wszystkie 3 są identycznie wyposażone ( oprócz silnika):


20i - 285 635 zł konfig: http://www.bmw.pl/myconfig/v2k4m6h9

20d - 296 740 zł konfiog: http://www.bmw.pl/myconfig/f8x1r7s8 różnica do 20i + 11 105 zł, różnica do 30i - 13 485 zł

30i - 310 225 zł konfig: http://www.bmw.pl/myconfig/r1z8w2o2 różnica do 20i +24 590 zł, różnica do 20d + 13 485 zł


do 30i mpakiet dokłada od razu sportowy układ hamulcowy, w pozostałych silnikach trzeba dopłacić 2910 zł i zaznaczałem tą opcję.

 

Zgadza się. W mojej konfiguracji finalnie 30i w stosunku do 20i wyszło około 25 tys. drożej. Przy 20d różnica to około 10-11 tys.

Opublikowano
Spojrzałem szybko w onfigurator i pierw#ze co mi się rzuciło w oczy to ceny pakietow. M sport dla 30i około 25k dla 20i około 30k wiec o 5 tysięcy drożej dla tańszej wersji wiec skonfigurować bym oba auta i porównał koc owe ceny bo różnica wcale nie musi być taka duza. Jak zwykle,diabeł tkwi,w szczegółach. Przy 60 km dziennie i decyzja miedzy 20i a 20d brałbym 20d bez zastanowienia bo może szalu nie ma ale tez nie ma tragedii i nie słuchać jakiś nagonek na diesle bo w uk dalej diesle polecają a audi np we wszystkich nowych usportowionych s wywaliło benzyny a w to miejsce weszły właśnie diesle.

 

Gdybym miał pewność, że te 60 km będę pokonywał przez cały okres użytkowania samochodu też bym się nie zastanawiał. Chodzi o to, że istnieje wysokie prawdopodobieństwo zmniejszenia tego dystansu (być może jeszcze w 2020 roku) i wówczas 20d nie zdąży się nawet zagrzać, zaś spalanie zejdzie na drugi plan.

Opublikowano
Ostatnio miałem okazję przez 2 dni jeździć x3 20d 184KM F25 i podwożąc dzieci do szkoły 5,3 km w jedną stronę. Przy temp. zewn. 0 st. C, po ok 7 km temp. na desce rozdzielczej doszła do poziomu normalnej temp. roboczej, czyli był w pełni dogrzany. Podejrzewam, że z nowszym silnikiem w G01 jest lepiej pod tym kątem. Także uważam, że już nie ma sensu specjalnie się tym przejmować.

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
Problem polega na tym, że jeśli ziści się to co zaplanowałem moja codzienna trasa będzie liczyć 9 km, czyli 4,5 km w jedną stronę :wink: Wydaje mi się, że to zbyt krótkie odcinki jak na diesla i dalsze wyjazdy jedynie w weekend.
Opublikowano
W dieslu jest specjalna dodatkowa nagrzewnica która powoduje ze zaraz po uruchomieniu mamy ciepły nawiew powietrza do środka . Nie patrząc na spalanie to 20d jeździ o nie o lepiej w każdej sytuacji od 20i . Nie patrz na 0-100 na papierze bo to nie jest do końca miarodajne , diesel jest o wiele dynamiczniejszy i paradoksalnie cichszy bo nie wymaga ciągłego piłowania na wysokich obrotach.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
W dieslu jest specjalna dodatkowa nagrzewnica która powoduje ze zaraz po uruchomieniu mamy ciepły nawiew powietrza do środka . Nie patrząc na spalanie to 20d jeździ o nie o lepiej w każdej sytuacji od 20i . Nie patrz na 0-100 na papierze bo to nie jest do końca miarodajne , diesel jest o wiele dynamiczniejszy i paradoksalnie cichszy bo nie wymaga ciągłego piłowania na wysokich obrotach.

 

oj tu się nie zgodzę w 20d jest głośniej niż w 30i

Opublikowano
No dobra , to ja sie juz poddaje ... :mad2:

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.