Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam BMW 650iLCI USA , chcialbym sie dopytac jakie sa roznice np. w lusterkach od M6 czy podejda? czy angielskie a EU roznia sie czyms ?

- czy zderzak przod tyl od m6 podejdzie do wersji USA z EU , czy sa jakies roznice w mocowaniach , jak ktos sie w tym ogrania prosze o info jak to wyglada, chcialbym zmienic swoje 650 na M6 look, chcialbym sie dowiedziec z czym sie mierze i na co sie przygotowac ,

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

było już o tym.

Operacja w ch. droga żeby to zrobić profesjonalnie. 2 zderzaki kompletne, 4 ślizgi, 4 nadkola wewnętrzne, 2 progi boczne plus 2 lusterka. Wszystko to musi być od M i trzeba to założyć razem bo progi nie będą pasować do nadkoli itp...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

tak w skrócie bo przerabiałem to u siebie:


zderzak tylny ok 3 tyś zł (zależy od stanu) + koszt malowania

nie pasuje belka tylna ewentualnie byś musiał wyciąć fragment aby pasowało

zderzak przód 2500-4000 zł + koszt malowania

lusterka mega droga sprawa - średnio ok 2500-3000 zł od sztuki - zależy od typu lusterek (funkcji)

nadkola tylne pasują stare czyli od wersji 645,650

progi ok 800-1000 zł sztuka + koszt malowania

tłumiki lub końcówki wydechu - to zależy od twoich upodobań. Może być paździeż za 300 zł sztuka a może być 1500 zł sztuka.


+ koszt mechanika (osoby) która to wszystko poskłada chyba, że chcesz robić to sam.


Jeśli chcesz robić pełny M look to pytanie czy środek też. Jeśli tak to zegary itp itd....


koszt? ok 14-18 tyś zł zależy w jakich cenach ogarniesz części

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Kolego,


ja ma to u siebie już zrobione. Jakbyś mial pytania to pisz śmiało. Większość pasuje bez problemu- jednak koszt jest nie mały

  • Moderatorzy
Opublikowano
Plus ogarnięcie spinek, kołków i wkrętów z ASO, to też trzeba policzyć i posiedzieć z diagramem godzinę.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Bede za chwile robił u siebie ale około 2 lat szukałem części. Tak zeny wszystko było oryginalne, nie klejone i nie spawane.

1. Progi to najłatwiejszy temat.

2. Lusterka to najcięższy temat. Podstawa- przedlifty im więcej funkcji tym więcej kabli; polifty- są po Ibusie mają 3 czy tam 4 kabelki we wtyczce. Najbardziej wypasiona wersja lusterek- fotochrom; elektrycznie składane; z ledami pod spodem.

3. Tylny zderzak- musisz mieć zderzak; belke z carbonu; odboje. Odboje mogą być ze zwykłej e63 ale nie wkręcisz wtedy ucha holowniczego. Zderzak ma też w dolnej części plastikową nakładkę i łącznik do wnęki od nieistniejącej zapasówki. Mało który zderzak jest razem z tym. Jak masz LCI to inne są też czujniki PDC. W M6 są takie jak w przedliftowych E63. Lampy w zderzaku mimo iż wyglądają na pierwszy rzut oka jak te ze zwykłych E63 są trochę inne. Najłatwiej szukać po numerach.

4. Zderzak przedni- potrzebujesz zderzaka, kratki, nadkoli, PDC jak wyżej; kanały powietrzne na hamulce. Możesz założyć swoją osłonę pod silnik ale jest wtedy problem z kanałami. Osłona z M6 ma miejsce na zamocowanie tuneli i nie trzeba rzeźbić. Najtrudniej kupić niezniszczone nadkola:)


Generalnie musisz mieć dużo cierpliwości żeby to wszystko kupić w dobrym stanie. Ceny oczywiście jak to do 6;) Prawie wszystko na allegro i OLX jest pęknięte, połamane, ma wyrwane mocowania. Tak jak pisałem mi zajęło prawie dwa lata. Ale ja jestem trochę skrzywiony i wszystko muszę mieć idealne;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.