Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tez zamknalem licznik ale tylko raz auto jechalo tak, że znowu poczułem się jak w bmw. No ale jak juz pisalem nie jezdze autostradami i bawie sie na lokalnych drogach :8) jest super, ale bym auto oddał jakbym latał 60 tkm rocznie po A1.

A Twingiem przy 130 kmh na A1 rzucalo tak, że sie kontrola trakcji włączała na prostej drodze.

Ale tam silnik z tylu i naped na tyl, 890 kg masy i wysoka buda.

Tak, zdecydowanie 3er przy 150kmh jedzie jak twingo przy 130kmh. Przynajmniej moje. Ale z rodziną i tak jezdze przepisowo (no, sławne +10), a na miescie i w okolicach opony zużywam.


Przeciez i tak nie ma do czego się przesiąść.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety stabilność auta powyżej 160 jest dramatyczna :evil: w przyszłym tygodniu mam wizytę w ASO
Opublikowano

No co wy Panowie. Ja różnymi ekspresowymi drogami latam po 200, pare razy vmax a i czasami z gorki (żeby wiekszy vmaxik był :lol: ) i nic takiego nie mam (na różnych trybach jazdy). W rodzinie mam cztery bawarki i każda leci jak po szynach.

Co do prowadzenia to 10/10 dla g20 :cool2:

Opublikowano
No co wy Panowie. Ja różnymi ekspresowymi drogami latam po 200, pare razy vmax a i czasami z gorki (żeby wiekszy vmaxik był :lol: ) i nic takiego nie mam (na różnych trybach jazdy). W rodzinie mam cztery bawarki i każda leci jak po szynach.

Co do prowadzenia to 10/10 dla g20 :cool2:

Ile z tych czterech bawarek to serie g ?

***** ***
Opublikowano
To tylko pokazuje, że są egzemplarze w których problem jest i są takie, które go nie mają. Tym bardziej nie powinno się tego traktować jako cechę osobniczą modelu, tylko wadę do poprawy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tym bardziej nie powinno się tego traktować jako cechę osobniczą modelu, tylko wadę do poprawy.

racja , tylko problem w tym że nikt nie wie- łącznie z ASO- gdzie leży ta wada żeby ja poprawić , dzwoniąc do ASO z trasy i opisując zachowania auta , mistrz serwisu od razu sugerował że ten typ tak ma bo są 16tki założone , i gdyby były 18 RF nie byłoby problemu :shock:

Opublikowano
Tym bardziej nie powinno się tego traktować jako cechę osobniczą modelu, tylko wadę do poprawy.

racja , tylko problem w tym że nikt nie wie- łącznie z ASO- gdzie leży ta wada żeby ja poprawić , dzwoniąc do ASO z trasy i opisując zachowania auta , mistrz serwisu od razu sugerował że ten typ tak ma bo są 16tki założone , i gdyby były 18 RF nie byłoby problemu :shock:

Dziwna sprawa, bo problem znany jest w serii G od 3 lat, a 318i to już model 2020, więc powinni się ogarnąć.

BTW z tego co widzę w katalogu to RF wychodzi z fabryki tylko z felgą 19, więc mistrzowi serwisu można powiedzieć, że głupi jest :duh:

Ja na 16' w e90 i f30 latałem ponad 200 km/h auto idzie jak przyklejone.

***** ***
Opublikowano
Tym bardziej nie powinno się tego traktować jako cechę osobniczą modelu, tylko wadę do poprawy.

racja , tylko problem w tym że nikt nie wie- łącznie z ASO- gdzie leży ta wada żeby ja poprawić , dzwoniąc do ASO z trasy i opisując zachowania auta , mistrz serwisu od razu sugerował że ten typ tak ma bo są 16tki założone , i gdyby były 18 RF nie byłoby problemu :shock:

BTW z tego co widzę w katalogu to RF wychodzi z fabryki tylko z felgą 19, więc mistrzowi serwisu można powiedzieć, że głupi jest :duh:

 

Mój akurat wyjechał z fabryki właśnie na takich RF 18" i jest ok.

Może na rynek w UK dostępne są inne warianty. Nieważne, to i tak nie powinno mieć znaczenia.


20200620-160340.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
prawdą jest że w UK jak pojedziesz powyżej 100mil/h to masz helikopter nad autem w ciągu kilku minut ?
Opublikowano
prawdą jest że w UK jak pojedziesz powyżej 100mil/h to masz helikopter nad autem w ciągu kilku minut ?

 

Dobre :lol: Nie, nie prawda.


Prawdą natomiast jest, że za prędkości +100mph (na autostradzie limit to 70mph) może zostać skierowany wniosek do sądu. W zależności od "okoliczności przyrody", sąd może odebrać uprawniania na jakiś czas lub wlepić 6 punktów karnych. Za 12 lub więcej punktów w okresie 3 lat, też można stracić uprawnienia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obawiam się że G20 było testowane przed produkcją na autostradach w UK , bo do 100mil jest ok. :P
Opublikowano
Obawiam się że G20 było testowane przed produkcją na autostradach w UK , bo do 100mil jest ok. :P


Nie wiem gdzie było testowane. Wiem za to, że ponad 100mph też jest ok. Tylko dlatego, że są większe konsekwencje jazdy z takimi prędkościami, nie znaczy, że w UK tak szybko się nie jezdzi :roll:


OK, wiem. Moja opinia jest mało ważna. Spoko :)


Tutaj typ z kanału AutoTopNL leci 260km/h i bardzo chwali stabilność i zachowanie G20 przy tych prędkościach. Chyba wie o czym mówi, bo regularnie testuje bardzo dobre/szybkie samochody. Regularnie też zamyka liczniki na Autobahn'ach :roll:




Tutaj inny filmik z tego kanału, sama jazda bez komentowania 261km/h




Z resztą nieważne. Moim celem nie jest przekonywanie kogokolwiek do czegokolwiek. Mój egzemplarz nie ma tej "cechy" i szkoda, że inni mają z tym problem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadzam się z Tobą , nawet tu na forum są koledzy którzy nie mają żadnych problemów ze stabilnością auta , w moim przypadku niestety problemy są , bardzo szybko i stabilnie też jechałem moim , tylko pytanie jak długo ? w moim przypadku i to 3 raz od kiedy go posiadam jechałem stabilnie i bardzo szybko około 15km , i tu się pojawia problem , czy to auto jest w stanie jechać 50 km bardzo szybko i stabilnie ? odpowiedź brzmi w moim przypadku : niestety nie :cry2:
Opublikowano
zgadzam się z Tobą , nawet tu na forum są koledzy którzy nie mają żadnych problemów ze stabilnością auta , w moim przypadku niestety problemy są , bardzo szybko i stabilnie też jechałem moim , tylko pytanie jak długo ? w moim przypadku i to 3 raz od kiedy go posiadam jechałem stabilnie i bardzo szybko około 15km , i tu się pojawia problem , czy to auto jest w stanie jechać 50 km bardzo szybko i stabilnie ? odpowiedź brzmi w moim przypadku : niestety nie :cry2:

 

Może też być tak ze takie zachowanie nie wszystkim przeszkadza... Kolega po prejechaniu się moim samochodem stwierdził, że się p3!@#!am ;-)

W każdym razie na letnich oraz po wymianie zimówek na homologowane (mam G21 2.0d xDrive na 17") jest to aktualnie wytrzymania (chociaz jak przypomnę sobie moje skradzionę A4 quattro to dalej mnie to wkurza...)

Wydaje mi isę, że największym problemem jest jazda na wprost np. przy silnych podmuchach wiatru - mam wrażenie że reakcja układu jezdnego i wspomagania w okolicy pozycji neutralnej jest opóźniona o ułamek sekundy, więc drobne korekty są trudnę i robię wężyka. Zwłaszcza w trybie komfort, tak więc normalnie jeżdżę albo ECO INDIVIDUAL z wspomaganiem SPORT lub na SPORT.


Pozdr.

r.

Opublikowano
zgadzam się z Tobą , nawet tu na forum są koledzy którzy nie mają żadnych problemów ze stabilnością auta , w moim przypadku niestety problemy są , bardzo szybko i stabilnie też jechałem moim , tylko pytanie jak długo ? w moim przypadku i to 3 raz od kiedy go posiadam jechałem stabilnie i bardzo szybko około 15km , i tu się pojawia problem , czy to auto jest w stanie jechać 50 km bardzo szybko i stabilnie ? odpowiedź brzmi w moim przypadku : niestety nie :cry2:

 

Może też być tak ze takie zachowanie nie wszystkim przeszkadza... Kolega po prejechaniu się moim samochodem stwierdził, że się p3!@#!am ;-)

W każdym razie na letnich oraz po wymianie zimówek na homologowane (mam G21 2.0d xDrive na 17") jest to aktualnie wytrzymania (chociaz jak przypomnę sobie moje skradzionę A4 quattro to dalej mnie to wkurza...)

Wydaje mi isę, że największym problemem jest jazda na wprost np. przy silnych podmuchach wiatru - mam wrażenie że reakcja układu jezdnego i wspomagania w okolicy pozycji neutralnej jest opóźniona o ułamek sekundy, więc drobne korekty są trudnę i robię wężyka. Zwłaszcza w trybie komfort, tak więc normalnie jeżdżę albo ECO INDIVIDUAL z wspomaganiem SPORT lub na SPORT.


Pozdr.

r.

 

Przejedź się f30 - tutaj po raz pierwszy pojawił się problem tej bezwładności w punkcie zero i po przesiadce z e90 przez chwilę przeszkadzał. Z testu, który jest w sieci wynika, że właśnie w g20 ten problem został rozwiązany :duh:

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może też być tak ze takie zachowanie nie wszystkim przeszkadza... quote]


chyba tak.. , okazało się że mój znajomy który przesiadł z Q5 5 lat temu do X4 a od roku jeździ E klasą , stwierdził że tak samo miał jak zaczął jeździć X4, potem się przyzwyczaił do zachowania auta przy wyższych prędkościach , nawet nigdy mi o tym nie wspomniał , dopiero jak go o tym zapytałem potwierdził że najmniej stabilnie przy dużych prędkościach z tych aut , jeździło się właśnie X4 , martwi mnie to że 3er jest lekka i to uczucie jest bardziej odczuwalne niż w przypadku 5er czy X.. ostatnio zauważyłem że jak rozmawiam przez telefon - zajmuję umysł czymś innym - to auto jedzie stabilnie :mrgreen:

Opublikowano

U siebie nie zauważyłem żadnych problemów.


Mam G21 330i xDrive na 19" M Double-Spoke 791 z Runflat. Zawieszenie adaptacyjne.


Po przejechaniu 2600 km wymieniłem olej i zrobiłem sobie wycieczkę na koncert do Berlina. Przy 250 km/h nie czułem niczego niepokojącego. Jak ktoś jest z Poznania, to (po okresie koronawirusowym) mogę zaoferować przewiezienie celem oceny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jestem po wizycie w ASO , geometria kół na zielono , zawieszenie ok. ..ten typ

tak ma i trzeba z tym żyć.. :roll:

Opublikowano
jestem po wizycie w ASO , geometria kół na zielono , zawieszenie ok. ..ten typ

tak ma i trzeba z tym żyć.. :roll:

Tak powiedzieli ? A jak wyglada każą przy dużym wietrze ?

***** ***
Opublikowano
Czy zauważyliście taką zależność, że jeżdżąc z Assisted driving wszystko jest ok, a w przypadku kontroli"manualnej" - jak opisane wyżej? Zrobiłem mały eksperyment, prędkość +150 kph, na "autopilocie" z ręką jedynie utrzymującą kontakt z kierownicą, żeby system nie krzyczał - wszystko ok. W tych samych warunkach na zewnątrz, wyłączone systemy wspomagające (w tym nawet wariant z wyłączeniem TC, asystenta pasa etc.) kierując samodzielnie - walka o utrzymanie kierunku na wprost. To by jednak sugerowało software, a nie geometrię.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.