Skocz do zawartości

Światła po regeneracji


brandon_86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


jakiś czas temu zdecydowałem, że dam moje reflektory do regeneracji: polerowanie kloszy + nowe odbłyśniki. Dodam, że wcześniej wstawiłem tam ponoć najmocniejsze D1S Xenarc Ostram Nightbreaker Laser +200%. Taki zestaw powinien świecić naprawdę mocno prawda?


Zobaczcie, oto efekt przed polerowaniem kloszy oraz wymianą starych odbłyśników:

swiatla2.jpg


Natomiast to jest efekt po:

swiatla3.jpg


Widać wyraźnie, że lewa lampa świeci źle, tzn. jest tam łuk, który świeci do góry... Jak to możliwe, że tak się stało? Ktoś coś tam popsuł?


Nawet moc świecenia jest słaba, rekletory w mojej starej E61 z dwuletnimi żarnikami od Philipsa świeciły dużo mocniej.


Wydaje mi się, że warsztat który robił mi regenerację kloszy coś musiał zepsuć, bo nie wierzę, że żarniki od Osrama za blisko 650zł wraz z nowymi odbłyśnikami dają takie przeciętne światło.


Maciej może jakieś uwagi/sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zrób zdjęcie przy zamkniętych drzwiach od garażu albo wjedz głębiej aby było ciemniej.

A czy byłeś na regulacji lamp...??? Taki ząb to normalne. Moim zdaniem to lewa soczewka świeci wyżej niż prawa. Z taką różnicą, że to wycięcie/ząb/schodek powinien być bardziej wyraźny a linia powinna być pozioma/prosta. Ja też miałem podobny efekt po regeneracji.

Ja robiłem taki patent.... stawiałem na końcu garażu samochód, gdy światła były ustawione przez diagnoste. Zostawiłem auto z włączonym światłami i przechodziłem na drugi koniec garażu. Jak światła w garażu zgasły to czarnym markerem zrobiłem kilka kropek na wycięciu utworzonym przez soczewkę lampy. Oczywiście to trochę trwało bo robiłem to raz dla lewego , raz dla prawego światła ( zasłaniałem na przemian lampy)

Zrób jeszcze raz 3 zdjęcia. Raz jak świeci lewa lampa, następnie prawa i obydwie.

Jeśli chodzi o różnice święcenia, to jest duża różnica po regeneracji :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, później wykonam takie zdjęcia w ciemności dla lepszego efektu.


Natomiast poniżej zdjęcie mojej poprzedniej BMW E61 z dwuletnimi żarnikami Philipsa oraz odbłyśnikami:

20190221-131852.jpg


Jest różnica prawda? Dlatego mam wątpliwości, co do świateł w mojej X5. Dałem naprawdę dużo pieniędzy za najmocniejsze żarniki, za nowe odbłyśniki oraz za polerowanie lamp.. i efekt jest gorszy niż w poprzednim aucie. Jednak w E61 robił wszystko znany ekspert z okolicy, natomiast w X5 młody chłopak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie no....!!!!.... wycięcie światła jest o niebo lepsze w e61.... :cool2:

Ta zregenerowana lampa w X5 wygląda tak jakby nic przy niej nie było robione. Brzegi światła są podobnie rozmyte jak przed regeneracją.... :?

Ja bym to reklamował....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się w końcu zrobić trochę lepsze zdjęcia:


Lewa lampa

lewe.jpg

Prawa lampa

prawe.jpg

Obie lampy

oba.jpg


Teraz widzę, że światło przed autem też wygląda pokracznie i nierówno:

przod.png


Jakby tego było mało to zauważyłem, że spora część snopu światła nie jest rzucana przed samochód.. tylko do samej lampy. Widać na zdjęciach, że doły lamp są oświetlone.

lewazoom.jpg

prawazoom.jpg



Nie wiem, jak dla mnie to wszystko tutaj jest źle zrobione. Macie kogoś do polecenia z okolic Koszalina? Przydałby mi się tutaj ktoś, kto się zna na temacie i ogarnąłby lampy w mojej X5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Cała sprawa zakończyła się pomyślnie. Koniec końców wystarczyło śrubokrętem ustawić obie lampy poprawnie w dwóch płaszczyznach oraz wymieniłem niby najlepsze Osram NightBreaker Laser D1S +200% na... żarniki firmy Amio, za około 100zł. Nie wiem jak trwałością ale za tą cenę jest naprawdę mega zadowolony. Oto efekt końcowy:


x5-swiatla.jpg


W trasie wygląda to mniej więcej tak:

20201023-194432.jpg


Światła świecą dość daleko i szeroko. Na tym zamykam sprawę świateł w mojej X5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.