Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Bmw po tym jak zgasło na drodze podczas jazdy odpaliło po kilku zakręceniach, a następnie rozkraczyło się na amen. Kręci, nie odpala. Na zapłonie pre-supply presure dochodzi do 4.22, pozniej spada do 1. Brak rail pressure. Błędy z INPY poniżej.

Sprawdzałem te błędy po kolei i raczej zawsze występuje tylko 1, a u mnie pokazuje wszystkie 3. Paliwa w baku full - 75L.

IMG-3926.jpg

IMG-3927.jpg

IMG-3928.jpg

IMG-3936.jpg

Opublikowano
Na dzień dobry zdejmij wężyk zasilający z filtra paliwa i sprawdź czy po włączeniu zapłonu leci paliwo - jeśli nie to masz problem z pompą progową
Opublikowano

Filtr jest w progu? Bo jeszcze zauważyłem jak zerknąłem pod auto, że są mokre przewody paliwowe i dodatkowo jest wilgotno na tej puszcze co zaznaczyłem na zdjęciu poniżej.

Przechwytywanie.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież napisał, że na wstępnej ma 4,22 więc czego tam szukać ? Nie będzie odpalać, bo na szynie CR nie masz ciśnienia, ale żeby w ogóle zero ? Nie śmierdzi paliwem pod maską ?

Czujnik ciśnienia na listwie, pompa CR, regulator na pompie. Coś grzebałeś ostatnio przy silniku ?


Przebieg to masz zacny :)


PS. No, właśnie. To jest filtr paliwa. :cool2:

Opublikowano

Puszka, którą zaznaczyłeś to właśnie filtr paliwa ;) skoro jest tam mokro to pewnie puścił o-ring grzałki filtra (element na samej górze filtra z wtyczką przykręcany na śrubę torx) i najprawdopodobniej to jest przyczyną Twojego problemu.


@Fuser, napisał że ma 4,22 ale potem spada do 1, a może być tak że regulator ciśnienia nie poda paliwa na listwę nie mając cisnienia z pompy progowej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
... puścił o-ring grzałki filtra ...

Czujnik ciśnienia, a nie grzałka.

 

..napisał że ma 4,22 ale potem spada do 1, a może być tak że regulator ciśnienia nie poda paliwa na listwę nie mając cisnienia z pompy progowej

Tak ma być. Jak nie uruchomisz silnika to po pewnym czasie progówka się wyłącza.

Opublikowano

Chyba jest winowajca, przewody pod autem.

Tutaj tym przewodem leci paliwo z dużą ilością powietrza.

Paliwo-1.jpg

-

Tutaj jest koniec przewodu powyżej, też cieknie.

paliwo-2.png

I na koniec przewody paliwowe pod autem, są w tragicznym stanie, pod autem dość solidna plama w 2 miejscach. Pierwsza na początku osłony mniej więcej na wysokości kierownicy, druga przy końcu osłony. Pewnie pękł jakiś wężyk zaraz za pompą.

Paliwo-3.jpg

paliwo-3.png


Jeszcze pytanie, czy miedziane przewody z alledrogo (67zł za 2szt od baku do pompy progowej) się sprawdzą czy lepiej ogarnąć to samemu. Dodatkowo zauważyłem, że wtyczka przy filtrze po odpięciu jest całą w ropie. Moje problemy mają swoje odzwierciedlenie w popękanych przewodach? Jeszcze dodam, że jak przekręcę zapłon, to słychać, że paliwo gdzieś u góry ucieka. Skontroluje jutro w dzień gdzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No raczej. Jak paliwo idzie w krajobraz, a nie do pompy CR to jak ma odpalać.
Opublikowano

Skoro wtyczka na filtrze pływa w ropie to albo cieknie któryś wężyk albo puścił wspomniany już o-ring na czujniku ciśnienia. Najpierw wypadałoby zlikwidować wycieki i najlepiej przy okazji wymienić filtr paliwa.


PS. Czy tylko ja na trzecim zdjeciu widzę kaczkę albinosa z niebieską wysypką? :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.